leikkasin hortensian kukkia pois ku ne olivat vihreitä varmaan liiasta kastelusta?kasvaako ne kukat vielä uudelleen?onko tietoa et auttaako rautanaula muuttamaan hortensian värin punaisesta siniseen niinkuin ne on väittäneet vai onko se humpuukia?
Kiitos vastauksista :)
Hortensia
3
703
Vastaukset
- mutta helpompi tapa on..
Hortensian lannoitteeksi sopii alppiruusulannoite. Kasteluveden happamuus vaikuttaa sen kukkien väriin: happamassa maassa kukat ovat sinisiä, emäksisessä punaisia. En usko että rautanaula auttaa siaa, mutta pistäppä kokeillen.
Syksyllä kasvi tuodaan sisälle talvehtimaan: paras talvehtimispaikka on viileä (lämpötila 5-10 astetta) ja valoisa. Talven yli säilynyttä yksilöä ei leikata kuin välttämättömissä tapauksissa.- Sirius
Hortensia on ollu mulla sisällä koko ajan.Ja rautanaulan laiton juureen jotain 2 vk sitten mut ei ainakaan vielä vaikuta.Oisi kiva saada tähän vaikka jotain hoitoohjeita kasvista näille sivustoille:).
- hoito
Sirius kirjoitti:
Hortensia on ollu mulla sisällä koko ajan.Ja rautanaulan laiton juureen jotain 2 vk sitten mut ei ainakaan vielä vaikuta.Oisi kiva saada tähän vaikka jotain hoitoohjeita kasvista näille sivustoille:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453