sts:n ratio

korvat solmussa

Mikähän saatana seville sts:n ratiossa (Bose) on vikana, kun kuuluvuus on kovin heikko ? Rätinää kuuluu. Kunnolla ei kuulu kuin radio suomi !!Vika on siis vain radiossa, cd:t ja kasetit soi rätinöittä.

Viittaisi hiukan antennivikaan, mutta ainakaan silmillä havaittavia vaurioita ei tuulilasin eikä takalasin antennissa ole. Ehkä löysä liitos... Mistä pitäisi alkaa jäljittämään, ei viitsisi koko autoa purkaa. Metro Auto taas ottaa joka työstä niin suolaisen hinnan, että...

3

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kähisee

Mulla oli aikoinaan Chryslerissä Infinitin tekemä alkuperäisradio, mutta sattui olemaan amerikkaisella taajuusjaolla. Tarkoittaa siis sitä, että Amerikassa ULA-taajuudet on jaettu 0,2 megan pätkiin, kun taas Euroopassa jako on 0,1 megahertziä. Joskus sitten kävi niin, että haluamani kanava sattui sellaiselle taajuudelle, jota radioni ei tuntenut. Se piti vaan virittää käsin hieman sivuun, ja hieman kähinäähän siitä tuli. Kysyin merkkiliikkeestä, voiko jakoa muuttaa, ja vastasivat, että ei voi. En kyllä usko ettei voisi, mutta annoin asian olla.
      Olisko kyse siis tällaisesta asiasta, vai ilmenikö sähinät yks-kaks yllättäen?

• STS-98

antennivikaa itsekin veikkaan. Omassani tuollaista vikaa ei ole ollut, joten siihen en voi neuvoa antaa, panen kuitenkin tähän linkin, josta voit kysyä tai hyvällä onnella vastaus voi löytyä selaamalla aikaisempia kysymyksiä. http://caddyinfo.ipbhost.com/
        Pudottaako muuten sinulla radio RDS:n pois, kun siirryt levyiltä radiolle. Minulla Bose näin tekee, ja joudun aina laittamaan uudelleen RDS:n päälle.

• alkup
        STS-98 kirjoitti:

antennivikaa itsekin veikkaan. Omassani tuollaista vikaa ei ole ollut, joten siihen en voi neuvoa antaa, panen kuitenkin tähän linkin, josta voit kysyä tai hyvällä onnella vastaus voi löytyä selaamalla aikaisempia kysymyksiä. http://caddyinfo.ipbhost.com/
        Pudottaako muuten sinulla radio RDS:n pois, kun siirryt levyiltä radiolle. Minulla Bose näin tekee, ja joudun aina laittamaan uudelleen RDS:n päälle.

Kyllä minulla rds päällä pysyy. Kiitoksia linkistä, täytyy selailla. Antennivikaan viittais myös se, että rätinät alkavat vasta kun ajaa vähän "maalle", eli heikommalla kuuluvuusalueella. Ennen on kyllä kuulunu ihan ilman rätinöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      165
      8410
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      447
      7543
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      156
      3619
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      114
      3033
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2735
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      42
      2046
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1621
    Aihe