Mikähän saatana seville sts:n ratiossa (Bose) on vikana, kun kuuluvuus on kovin heikko ? Rätinää kuuluu. Kunnolla ei kuulu kuin radio suomi !!Vika on siis vain radiossa, cd:t ja kasetit soi rätinöittä.
Viittaisi hiukan antennivikaan, mutta ainakaan silmillä havaittavia vaurioita ei tuulilasin eikä takalasin antennissa ole. Ehkä löysä liitos... Mistä pitäisi alkaa jäljittämään, ei viitsisi koko autoa purkaa. Metro Auto taas ottaa joka työstä niin suolaisen hinnan, että...
sts:n ratio
3
523
Vastaukset
- kähisee
Mulla oli aikoinaan Chryslerissä Infinitin tekemä alkuperäisradio, mutta sattui olemaan amerikkaisella taajuusjaolla. Tarkoittaa siis sitä, että Amerikassa ULA-taajuudet on jaettu 0,2 megan pätkiin, kun taas Euroopassa jako on 0,1 megahertziä. Joskus sitten kävi niin, että haluamani kanava sattui sellaiselle taajuudelle, jota radioni ei tuntenut. Se piti vaan virittää käsin hieman sivuun, ja hieman kähinäähän siitä tuli. Kysyin merkkiliikkeestä, voiko jakoa muuttaa, ja vastasivat, että ei voi. En kyllä usko ettei voisi, mutta annoin asian olla.
Olisko kyse siis tällaisesta asiasta, vai ilmenikö sähinät yks-kaks yllättäen?- STS-98
antennivikaa itsekin veikkaan. Omassani tuollaista vikaa ei ole ollut, joten siihen en voi neuvoa antaa, panen kuitenkin tähän linkin, josta voit kysyä tai hyvällä onnella vastaus voi löytyä selaamalla aikaisempia kysymyksiä. http://caddyinfo.ipbhost.com/
Pudottaako muuten sinulla radio RDS:n pois, kun siirryt levyiltä radiolle. Minulla Bose näin tekee, ja joudun aina laittamaan uudelleen RDS:n päälle. - alkup
STS-98 kirjoitti:
antennivikaa itsekin veikkaan. Omassani tuollaista vikaa ei ole ollut, joten siihen en voi neuvoa antaa, panen kuitenkin tähän linkin, josta voit kysyä tai hyvällä onnella vastaus voi löytyä selaamalla aikaisempia kysymyksiä. http://caddyinfo.ipbhost.com/
Pudottaako muuten sinulla radio RDS:n pois, kun siirryt levyiltä radiolle. Minulla Bose näin tekee, ja joudun aina laittamaan uudelleen RDS:n päälle.Kyllä minulla rds päällä pysyy. Kiitoksia linkistä, täytyy selailla. Antennivikaan viittais myös se, että rätinät alkavat vasta kun ajaa vähän "maalle", eli heikommalla kuuluvuusalueella. Ennen on kyllä kuulunu ihan ilman rätinöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865