sts:n ratio

korvat solmussa

Mikähän saatana seville sts:n ratiossa (Bose) on vikana, kun kuuluvuus on kovin heikko ? Rätinää kuuluu. Kunnolla ei kuulu kuin radio suomi !!Vika on siis vain radiossa, cd:t ja kasetit soi rätinöittä.

Viittaisi hiukan antennivikaan, mutta ainakaan silmillä havaittavia vaurioita ei tuulilasin eikä takalasin antennissa ole. Ehkä löysä liitos... Mistä pitäisi alkaa jäljittämään, ei viitsisi koko autoa purkaa. Metro Auto taas ottaa joka työstä niin suolaisen hinnan, että...

3

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kähisee

Mulla oli aikoinaan Chryslerissä Infinitin tekemä alkuperäisradio, mutta sattui olemaan amerikkaisella taajuusjaolla. Tarkoittaa siis sitä, että Amerikassa ULA-taajuudet on jaettu 0,2 megan pätkiin, kun taas Euroopassa jako on 0,1 megahertziä. Joskus sitten kävi niin, että haluamani kanava sattui sellaiselle taajuudelle, jota radioni ei tuntenut. Se piti vaan virittää käsin hieman sivuun, ja hieman kähinäähän siitä tuli. Kysyin merkkiliikkeestä, voiko jakoa muuttaa, ja vastasivat, että ei voi. En kyllä usko ettei voisi, mutta annoin asian olla.
      Olisko kyse siis tällaisesta asiasta, vai ilmenikö sähinät yks-kaks yllättäen?

• STS-98

antennivikaa itsekin veikkaan. Omassani tuollaista vikaa ei ole ollut, joten siihen en voi neuvoa antaa, panen kuitenkin tähän linkin, josta voit kysyä tai hyvällä onnella vastaus voi löytyä selaamalla aikaisempia kysymyksiä. http://caddyinfo.ipbhost.com/
        Pudottaako muuten sinulla radio RDS:n pois, kun siirryt levyiltä radiolle. Minulla Bose näin tekee, ja joudun aina laittamaan uudelleen RDS:n päälle.

• alkup
        STS-98 kirjoitti:

antennivikaa itsekin veikkaan. Omassani tuollaista vikaa ei ole ollut, joten siihen en voi neuvoa antaa, panen kuitenkin tähän linkin, josta voit kysyä tai hyvällä onnella vastaus voi löytyä selaamalla aikaisempia kysymyksiä. http://caddyinfo.ipbhost.com/
        Pudottaako muuten sinulla radio RDS:n pois, kun siirryt levyiltä radiolle. Minulla Bose näin tekee, ja joudun aina laittamaan uudelleen RDS:n päälle.

Kyllä minulla rds päällä pysyy. Kiitoksia linkistä, täytyy selailla. Antennivikaan viittais myös se, että rätinät alkavat vasta kun ajaa vähän "maalle", eli heikommalla kuuluvuusalueella. Ennen on kyllä kuulunu ihan ilman rätinöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      72
      4918
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3356
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      50
      2873
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2738
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2189
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2071
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1980
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1591
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1488
    Aihe