Petsku sopis bändiin mukaan.
Petsku toiseen kitaraan.
8
2386
Vastaukset
- ..........
Muistaakseni Markku Petander soitti bassoa Popedassa vuosina 1990-1995 ja teki yhtyeelle biisejä (mm. Tahdotko mut tosiaan). Markku olisi halunnut soittaa toista kitaraa, mutta Popeda ei tarvitse toista kitaristia (joskus aikanaan on ollut kaksi kitaristia), ja Petander lopetti yhtyeessä soiton ja palasikin pian YÖhön, jossa on soittanut 1985-87 ja 1996-2000.
Ennen Petanderia bassoa soitti Kari Melartin, joka palasi yhtyeeseen Petanderin lähdettyä. Melartin soittanut bändissä vuodesta 1981 lähtien.- Melartin
eikä Kari.
- pop
Melartin kirjoitti:
eikä Kari.
Jyrki K. eikä Jyrki A. eikä Kari:)
Muistaakseni K = Kalervo - Melartin
pop kirjoitti:
Muistaakseni K = Kalervomielenhäiriössä
- Kaarlo
pop kirjoitti:
Muistaakseni K = Kalervo..se K nääs
- pete
POPEDA kyllä tarttis toisen kitaristin niin kuin silloin ennen. Kuulat Sekaisin video oli hieno vuodelta 86. Kaksi kitaristia voittaa aina yhden
- popedamummo
Popeda ei oo ikinä tarvinnut kuin yhden kitaristin ja se on TA DAA...Costello. Pate laulaa ja Costello soittelee siinä popedan sielut.
- popeda-fani
popedamummo kirjoitti:
Popeda ei oo ikinä tarvinnut kuin yhden kitaristin ja se on TA DAA...Costello. Pate laulaa ja Costello soittelee siinä popedan sielut.
Popeda ei tartte toista kitaristia. nimittäin kyllä costello hoitaa homman ja jos siihen toinen kitaristi otetaan niin sitten se menee ihan perseelleen costello riittää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511925Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s291555- 821173
Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma411150Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151050- 561039
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40958Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.125933Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916