Luulin etteivät mielialalääkkeet vaikuta kehoon. Söin reippaan puolen vuoden ajan Cipramilia, ja lihoin muutaman kilon. Olen nyt raatanut henkihieverissä (kävellyt ja uinut) saadakseni kroppani kondikseen, ja lääkettä en ole syönyt kohta kuukauteen. Siltikin vain näyttäisi siltä että takamuksessa on selluliittia, eikä vyötärökään oikein hyvältä näytä. Laihtunut kyllä olen ihan varmasti, mutta silti vain jotenkin näytän pöhömmältä kuin yleensä kesäisin.
Jääkö tämä nyt sitten pysyväksi, vai pitääkö masentua uudelleen, nyt ulkonäön vuoksi???
Jääkö tämä nyt sitten pysyväksi, vai pitääkö masentua uudelleen, nyt ulkonäön vuoksi???
Vastaukset 4
Vanhimmat
Eikös se ole tärkeintä, että olet nyt kunnossa ja pärjäät ilman lääkkeitä? Mitä tuo muutama kilo on sen rinnalla?
Ihminen on kummallinen kapistus; ei osaa olla tyytyväinen ja pelkää olla onnellinen. Silloin keksitään masennuksen aihetta vaikka muutamasta lisäkilosta, joka kyllä lähtee jos on lähteäkseen ilman suurempia projekteja asian suhtee. Nauti nyt hyvä ihminen olostasi ja jätä tuo tyhjänpäiväinen kilojesi tarkkailu. Elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita.
hyvin onnellinen jos sivuvaikutukset jäi vaan pöhöön!
Huomasin myös että Cipramilin lopetuksen jälkeen pöhötys väheni ja painoa on samalla pudonnut. Muutenkin näytän terveemmältä ja päässä tuntuu raikkaammalta samoin silmät ovat iloisemmat.
Cipramil on siis auttanut! Masennusoireet ovat lievittyneet, vilkkusilmä =)