Onko muratti yksi- vai monivuotinen kasvi?
Vastaukset 4
- paikassa
Se ei menesty ulkona koko Suomessa, mutta luultavasti etelämmässä.Huonekasvina taas menestyy.
- kysymys,
Olen ostanut tämän ko. muratin keväällä puutarhalta, mikähän säänkestävyys muratilla on, eli milloin se kannattaisi siirtää sisätiloihin? Nyt se on ollut koko kesän ulkona ruukussa muiden kukkien reunuskasvina.
- ammattilainen
kysymys, kirjoitti:
Olen ostanut tämän ko. muratin keväällä puutarhalta, mikähän säänkestävyys muratilla on, eli milloin se kannattaisi siirtää sisätiloihin? Nyt se on ollut koko kesän ulkona ruukussa muiden kukkien reunuskasvina.
tähän on helppo vastata...pakkasella paleltuu:(((
- Pumsipum
Istutin viime kesänä muratin parvekkeen nurkkaan laatikkoon. Syksyllä siirsin sen talon seinän viereen pensaitten suojaan, samoin äitienpäiväruusun.
Kevällä toin sekä muratin että ruusun takaisin parvekkeelle laatikkoon ja molemmat ovat kasvaneet ja kukoistaneet koko kesän.
Aion uusia operaation tänä syksynä, ainakin ruusun kohdalla, mutta olen ajatellut että kokeilisin suojella murattia jotenkin ja annan olla sen parvekkeella koko talven.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492383Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156957- 66950
- 80932
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73763- 71591