Yuchai koneista kaipaan kokemuksia, kertokaa minulle mitä tai - tiedätte. Kiitos etukäteen!
Yuchai kaivinkoneen käyttäjät
9
16538
Vastaukset
- Saetkae
koneita on vissiin myyty noin 50 kpl. tänä vuonna. Ymmärtääkseni melkein pelkästään näitä minikoneita (alle 5 tonnia). Minä en ole kuullut niistä mitään pahaa sanottavan, mutta en kyllä mitään hyvääkään ;)
Olen itseasiassa itsekin kiinostunut käyttökokemuksista. Ja haluaisin nähdä jonkun sellaisen vaihtokoneena.- Topias
Uskomattomalta kuulostaa tuo myyntiluku: 50 konetta vuodessa ei ole vähän!
Minä tutustuin kiinalaisten kaivuriin viime syksynä Metkossa, muuta kokemusta ei ole - olin siellä näkevinäni sen "pelti-osissa" kiinalaisen kyläsepän pakotusvasaran jälkiä...
:o)
Mutta *hinta* on Yuchaiden [vai miten se kirjoitetaan] kovin myyntiargumentti: näitä hirmuja kun saa kaksi samankokoisen "merkkikaivurin" hinnalla!
Saas nähdä milloinka ilmaantuu käytettynä myyntiin!
-- - mieltä
Topias kirjoitti:
Minä tutustuin kiinalaisten kaivuriin viime syksynä Metkossa, muuta kokemusta ei ole - olin siellä näkevinäni sen "pelti-osissa" kiinalaisen kyläsepän pakotusvasaran jälkiä...
Mutta *hinta* on Yuchaiden [vai miten se kirjoitetaan] kovin myyntiargumentti: näitä hirmuja kun saa kaksi samankokoisen "merkkikaivurin" hinnalla!
--näistä tulokkaista ollaan?
http://www.hansaltd.com/neuson02.html - en usko
Aika kova luku, mutta on se hyvä että joku uskoo:)
- Saetkae
Topias kirjoitti:
--on maahantuojan antama... Saattaa siinä tietysti olla sellaista kotiinpäinvetoa, mutta minulla on kyllä parikin syytä uskoa että se on totta.
Ensiksi hinta.
Samalla rahalla saa käytetyn "puolimerkkikoneen", (Nykyäänhän Catista alkaen ja ties mihin loppuen minikaivurit on kasattu japski/korealaisen hydrauliikan, moottoreiden ja elektroniikan ympärille) jonka kunnosta vain leveästi hymyilevä myyjä on tietoinen.
Toiseksi.
Hyvät hyvitykset vanhoista koneista vaihdossa, ja aika edulliset rahoitusratkaisut. Jopa kohtalainen takuu, esim moottorille 2 vuotta ja lopulle 1 vuosi ilman tuntirajaa.
Ja juuri niin kuin Topias sanoi, Kiinalaisen kyläsepän tekemät halvat kuoret joihin on sullottu Japski hydrauliikka ja Cumminsin kone(Myös Japski)
Loppuyhteenveto: Saat uuden koneen kohtuullisilla takuilla samaan hintaan kun saisit 4-5 vuotta käytetyn, myyjän hymyillessä leeeeveästi.
Voi jukra!! Tästähän tuli melkoinen myyntipuhe!! Sellaiseksi se ei ole tarkoitettu, minulla ei ole lehmiä ojassa... - Kari x
kun tuli ekat japsit,kohta kiinanpoika ottaa markkinat,joten kohta ette tiedä mistä koneet tai osat tulee,vaikka kuinka olette tietävinään, tiedän aika monta tapausta tilataan japanista mutta osa ei ole käynyt kyseisessä maassa ollenkaa vaan tullut joko, korea kiina ym...lta niin se asia on pojat en muuten ylistä kyseistä konetta,mutta en voi moittiakaan jokaisessa on hyvät ja huonotpuolet,joten pitäis olla joka merkkiä että,sais moittijat hyvälle mielelle
- Kari x
Ostin koneen 26.8-05 kone on hankkinut hintansa,niin et sillä lailla entä te,miten teillä menee jotka moititte kaiken,aika moni on pelkkiä renkejä,jotka marisee joka saatanan asiasta mikään ei ole hyvä,ja vielä koneen tunti hintaa jos isäntä tekee talkoilla niin renki myos,eli pistäkää hinnat kohalleen niinkuin jotku on jo asiast maininneet terveiset uudeltamaalta
- Kari x
taidan sittenki olla ainut joka on ostnut ja maksanut koneen periateessa maksanut kyseisen koneen missä 49 kpl koneista on ? ja se joka ymmärtää systeemin, niin tajuaa, näitä firman perustajia on mut kun, alkaa kysellä miten on yel sun muut ennakot ym....? maksut sun vstuuvakuutukset jne.... muut,niin menee turvat tukkoon, koska nämä (fiman)suurtet pääliköt eivät tiedä asiosta mtään,ja sit ollaan kovia maansiirto firman omistajia menkää köyhät kyykyyn
- Anonyymi
Meillä on kaksi yuchai 135 konetta toisessa nyt 11 000h ja toisessa 3800h on ollut kyllä hyviä koneita. ainut miinus merkki on varaosien saatavuus niitä saa pyydellä ja rukoilla eikä silti saa. Meillä kartoitus menossa jos saataisiin osat tuolta valmistajalta suoraan ainakin kun soitti tuolle yuchai tehtaan pomolle niin kovasti lupasi asian järjestää aika näyttää kuinka alkaa yhteistyö sujua. Ohjaamot tulevat jos oikein ymmärsin niin alihankkijalta ja vanhemman pään koneisiin ohjaamon varaosien saatavuus hankalaa kun käsittääkseni dokumentointi mitä mihinkin koneeseen on laitettu hieman puutteellinen. Uudemmissa missä tuulilasin alapuolella ohjaamon sarjanumerolappu niin saa myös ohjaamon osia hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1514424Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811564Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn371498GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys541459- 831352
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!381349- 671288
- 681111
- 591056
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39992