Miten saa näytöltä pois "sivuvalo palanut" huomautuksen? Lamppu vaihdettu, mutta herja ei poistu.
Sivuvalo palanut
8
9954
Vastaukset
- nimimerkki
oikean lampun, sillä muistaakseni "sivuvalo" volvon kielellä tarkoitti toista takavaloa. Lieneekö S80ssä sama asia.
- Volvo S80
SE oli oikean etulokasuojan lamppu ja vaihdoin kun ei palanut. NYt palaa, mutta myös herja mittaristossa pysyy.
- Nimimerkki
Volvo S80 kirjoitti:
SE oli oikean etulokasuojan lamppu ja vaihdoin kun ei palanut. NYt palaa, mutta myös herja mittaristossa pysyy.
jos sulla onkin niin huono tuuri, että myös siellä takana tai jossain muualla on viel palanut lamppu..Kunpa itselläkin olisi vain noin pieni vikoja Volvossa ;=)
- 2.4 T
Nimimerkki kirjoitti:
jos sulla onkin niin huono tuuri, että myös siellä takana tai jossain muualla on viel palanut lamppu..Kunpa itselläkin olisi vain noin pieni vikoja Volvossa ;=)
V70:ssä ainakin on takavalon polttimoita 2kpl/puoli, joten heti ei välttämättä huomaa et on polttimo pimeänä. Sivuvalo= takavalo.
- Volvo S80
2.4 T kirjoitti:
V70:ssä ainakin on takavalon polttimoita 2kpl/puoli, joten heti ei välttämättä huomaa et on polttimo pimeänä. Sivuvalo= takavalo.
Totellakin. Sielä oli kaksi polttimoa,joista toinen sökö. EI meinannu huomata ku palo yksi. Kiitoksia kaikille avustajille.
- 2.4 T
Volvo S80 kirjoitti:
Totellakin. Sielä oli kaksi polttimoa,joista toinen sökö. EI meinannu huomata ku palo yksi. Kiitoksia kaikille avustajille.
Ihmettelin itse samaa asiaa joku aika sitten :) Varmaan taas Volvon turvallisuusajattelua- " koskaan ei ole takavalo pimeänä"...
- s80d5
2.4 T kirjoitti:
Ihmettelin itse samaa asiaa joku aika sitten :) Varmaan taas Volvon turvallisuusajattelua- " koskaan ei ole takavalo pimeänä"...
Kiitos vinkistä, jonkin aikaa olen etsinyt palanutta lamppua ympäri auto, tuon vinkin perusteella ehkä löydänkin palaneen lampun tänä iltana:-).
- Anonyymi
Tarkoittaa edessä ja takana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550