Miten saa näytöltä pois "sivuvalo palanut" huomautuksen? Lamppu vaihdettu, mutta herja ei poistu.
Sivuvalo palanut
8
8397
Vastaukset
- nimimerkki
oikean lampun, sillä muistaakseni "sivuvalo" volvon kielellä tarkoitti toista takavaloa. Lieneekö S80ssä sama asia.
- Volvo S80
SE oli oikean etulokasuojan lamppu ja vaihdoin kun ei palanut. NYt palaa, mutta myös herja mittaristossa pysyy.
- Nimimerkki
Volvo S80 kirjoitti:
SE oli oikean etulokasuojan lamppu ja vaihdoin kun ei palanut. NYt palaa, mutta myös herja mittaristossa pysyy.
jos sulla onkin niin huono tuuri, että myös siellä takana tai jossain muualla on viel palanut lamppu..Kunpa itselläkin olisi vain noin pieni vikoja Volvossa ;=)
- 2.4 T
Nimimerkki kirjoitti:
jos sulla onkin niin huono tuuri, että myös siellä takana tai jossain muualla on viel palanut lamppu..Kunpa itselläkin olisi vain noin pieni vikoja Volvossa ;=)
V70:ssä ainakin on takavalon polttimoita 2kpl/puoli, joten heti ei välttämättä huomaa et on polttimo pimeänä. Sivuvalo= takavalo.
- Volvo S80
2.4 T kirjoitti:
V70:ssä ainakin on takavalon polttimoita 2kpl/puoli, joten heti ei välttämättä huomaa et on polttimo pimeänä. Sivuvalo= takavalo.
Totellakin. Sielä oli kaksi polttimoa,joista toinen sökö. EI meinannu huomata ku palo yksi. Kiitoksia kaikille avustajille.
- 2.4 T
Volvo S80 kirjoitti:
Totellakin. Sielä oli kaksi polttimoa,joista toinen sökö. EI meinannu huomata ku palo yksi. Kiitoksia kaikille avustajille.
Ihmettelin itse samaa asiaa joku aika sitten :) Varmaan taas Volvon turvallisuusajattelua- " koskaan ei ole takavalo pimeänä"...
- s80d5
2.4 T kirjoitti:
Ihmettelin itse samaa asiaa joku aika sitten :) Varmaan taas Volvon turvallisuusajattelua- " koskaan ei ole takavalo pimeänä"...
Kiitos vinkistä, jonkin aikaa olen etsinyt palanutta lamppua ympäri auto, tuon vinkin perusteella ehkä löydänkin palaneen lampun tänä iltana:-).
- Anonyymi
Tarkoittaa edessä ja takana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 382594
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175- 272161
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 651678
- 181619