Minkä ikäiselle lapselle olisi hyvä ostaa korokejakkara ja wc-supistaja? Kertokaapa miten teillä?
korokejakkara ja wc- supistaja
10
5282
Vastaukset
- eppuli
mutta ei ole pätkääkään kiinnostunut,ei myöskään potasta.
- lapsilleni
Tuin tyttöäni ja poikaani ihan tavallisen pömtön reunalla nelivuotiaasta aina kun niitä huvitti (tottakai huvitti kun aikuisetkin istuu).
Siihen asti potalla. Kädet pestiin kylpyammeen päällä ilman jakkarraa. Avasivat ite hanankin jo 3v (kuumanrajotin!). Oli ihanaa seurata isänä lasten kasvua... huoh.... siitä onkin jo kohta 10 vuotta!
- tarja
korokkeen itse,ensimmäisellemme,en nyt muista enää minkä ikäisenä,varmaan alle 2v.
Sitä ovat sitten käyttäneet kaksi seuraavaa,kuka enemmän ja kuka vähemmän.
Pöntön pienentäjää ei ole tarvittu,kaikki ovat käyneet suoraan "isolle" reiälle.
Jollain tuttavalla näin joskus että lapsi kiipesi pöntölle masu edellä elikkä "väärinpäin"... - tavarat
Ei kaikkea lapsille tarkoitettuja tavaroita tarvi ja kannata ostaa. Minusta tuo supistaja on täysin turha. Turhia on myös kävelemään opetteleville lapsille tarkoitetut kävelypyörät. Ne on vain rahastus kikkoja.
Hyvän pönttörenkaan saat tavallisesta uimarenkaastakin. Kumilenksu vaan renkaaseen kiinni ja pöntön vesisäiliöön toinen lenksu ja hyvin pysyy. - näin meillä
Eli meille saatiin korokejakkara serkulta, kun tyttö oli n. vuoden .Kävi pesemässä käsiä lavuaarissa, kun yletti hyvin. Nyt 2,5 v. ottaa jakkaran ja käy pöntöllä (ilman supistajaa)isommalla hädällä. Kieltää tulemasta vessaan, mutta kun vessa on vetäisty saan tulla "tarkastamaan" jäljet eli tarvittaessa pestään takapuoli. Pissat tekee potalle.
- Maarita
ja on käyttänyt kumpaakin pari kuukautta. Sain pöntönpienentäjän kaverin lapsilta ja koroke maksoi 2,90 e Ikeassa eli ei paha. Korokkeita on usein myös kirppareilla.
Yleensä poika käy potalla mutta tykkää välillä mennä wc-istuimelle, tuolloin pienentäjä on tosi oiva! Hän osaa jo laittaa sen itse paikoilleen ja tuntee selvästi olevansa niiiiiiin iso poika =) Poika tykkää myös pestä itse kädet vessailun ja ulkoilun jälkeen ja osaa ottaa korokkeen käyttöön silloin. Meillä ainakin toimivat hyvin.
- ....
Minkä ikäiselle ÄIDILLE vai?
- minä
Eikös tämän palstan nimi ole äitien jutut? Kai täältä nyt saa neuvoja kysellä??? Vai haittaako se sinua?
- 3:n äiti
Meillä lapset ovat kiivenneet itse pytylle ilman koroketta ja pienentäjää 2,5 vuotiaasta alkaen. Jakkara on sentään kelvannut korokkeeksi, kun ovat pesseet käsiään. Pytyn reijan pienentäjä oli ihan hukkaostos.
- nero
En tiedä mikä meillä on ollut vikana, mutta kumpikaan tyttäristäni ei ole suostuneet menemään potalle aikoinaan.
Potta oli keskellä keittiön lattiaa missä useimmiten olimme.
No, kun neidit olivat n.2,5 vuotiaita ja sontivat yhä housuunsa nostin vanhemman pytingille,pitelin kiinni ja tornit meni sinne.
Siitä lähtien hän kiipes itse pytylle no tietty välillä kuului huusista jomalaton huuto kun oli "pudonnut pyttyyn" kiireesti nostin takaisin ylös ja homma jatkui.
No, nuorempi ei tietenkään edes katsonut pottaa jota yhä sinnikkäästi tarjosin vaan teki niin kuin iso-sisko.
Näin meillä.
T:NERO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu765928Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275317Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213108- 1822568
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2242353- 192186
- 1031551
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3511426- 751323
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171206