Mikäköhän mahtaisi tehota "hikinäppyihin"?
Noin viikko sitten ilmestyi pieniä punaisia kutisevia näppyjä rintoihin liivien kohdalle.. (epäilisin, että johtuu siitä että oli lämmin päivä ja huonot, ei-hengittävät liivit päällä)
Muutaman päivän päästä niitä kuitenkin ilmestyi laajemmalle alueelle.. nyt jo mahassa, kaulassa ja osassa selkää! Ennen on tällaiset näpyt mennyt parissa päivässä ohi, mutta nyt näyttää vain pahenevan koko ajan. Kortisonia olen laittanut tuloksetta ja vaihtanut paidan ja liivit puhtaisiin aina kun kotiin pääsen!!
Onko siis muita neuvoja parannella niitä? Haluaisin päästä niistä jo eroon, sillä kutina on välillä aivan sietämätön!!
hikinäppyjä?
4
2973
Vastaukset
- moona
uimavesistä voi tulla joku itsestään aikanaan ohi menevä oliko se nyt pöpö vai ötökkä tai jotain. Voisit kyllä käydä terveyskeskuksessa näyttämässä.
- Pomelo
.. puhdistaa näppy kohtia jollain kasvovedellä, alkoholittomalla jos ne on rikki ettei kirvele. Anna kuivua kunnolla ja laita päälle jotakin apteekin rasvaa tms. hajusteetonta.
Itselleni tulee noita aina välillä kuntoilun/hikoilun jälkeen ja itsellä tuo toimii. Itse laitan rasvaksi apteekin agualania. - ystävä
Mene ihmeessä käymään lääkärissä. Sehän voi olla joku rokko esim. vihurirokko. Minulla testattiin juuri tämä kun minulle tuli näppyjä koko ylävartalo täyteen. Selvisi että olin joskus sairastanut kyseisen rokon (oireettomana). Syykin ihottumaan selvisi myöhemmin, se oli tiiviste pesuaine jota olin käyttänyt pyykinpesuun. Kun vaihdoin tämän pesuaineen toiseen näpytkin katosi. Mutta kannattaa varmistaa tosiaan ettei kyseessä ole joku rokko. Tiedätpähän sitten myöhemmin sairastaneesi sen pois.
- jemmsa
Joo o no mulla on jalois :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131650
- 1051185
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49969
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870- 128867
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178719Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55709