Montako erilaista sinulla on? Miten säilytät?
Miten keräät, laitatko talteen vastaantulevat vai kierrätkö kyselemässä eri paikoista, mistä?
Kerääkö kukaan mainoskyniä...
10
5478
Vastaukset
- sivullinen
Itse en keräile noita, mutta perheenjäsen kyllä. Muutamia satoja on kasautunut. Toisataiseksi ovat ihan vaan pahvilaatikossa, parempaa säilytyspaikkaa kehitellään.Messuilta ja yleisötapahtumista tulee kyniä otettua, monesti jopa pyytämällä esim. kahviloista, ravintoloista ym. Tuttavat tekevät samaa eli ottavat talteen ja tuovat.
- Antti222
Minä ainakin antaisin pois mainoskyniä keräilijälle. Jos jotakuta kiinnostaa mainoskynät niin laitapa mailia: [email protected]
Hintapyynti olisi 50kpl = 30 euroa, 100kpl = 50 euroa.- Anonyymi
Mulla olisi n
15 lpl jos kiinnostaa
- espada
Minulla on yli 10 000 erillaista mainoskynää ja muutama sata ns vaihtokynää, jotka ovat samanlaisia kuin minulla jo on. Tavatessani kynäkeräilijän annan vaihdossa oman vaihdokin häneltä saamaani kynää vastaan. Olen luopumassa harrastuksesta tila kysymyksestä johtuen ja tarjoan eniten maksavalle koko kokoelman.
- Hannu 2
Hei
Kerään 3 erimallista kynää. Sinulla liennee useita eri logoja mitä minulla ei ole.
Voisinko skannaamalla lähettää kynien mallin?
BR
[email protected]
- Kari Paakkunainen
Minulla ois myytävänä noin 4000 kpl mainoskyniä aaltopahville laitettuna noin 30 vuoden ajalta, etupäässä etelä ja itä-savo, jos kiinostaa laita mailia [email protected]
- Anonyymi
Myytävänä noin 7000 mainoskynää. Muurame. Puh. 050 5260476
- Anonyymi
Myytävänä noin 7000 mainoskynää Puh 0505260475
- Anonyymi
minulla pari tuhatta kynää hyvään kotiin
- Anonyymi
Haluaisiko joku mainoskyniä minulla paljon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257