Montako erilaista sinulla on? Miten säilytät?
Miten keräät, laitatko talteen vastaantulevat vai kierrätkö kyselemässä eri paikoista, mistä?
Kerääkö kukaan mainoskyniä...
10
5303
Vastaukset
- sivullinen
Itse en keräile noita, mutta perheenjäsen kyllä. Muutamia satoja on kasautunut. Toisataiseksi ovat ihan vaan pahvilaatikossa, parempaa säilytyspaikkaa kehitellään.Messuilta ja yleisötapahtumista tulee kyniä otettua, monesti jopa pyytämällä esim. kahviloista, ravintoloista ym. Tuttavat tekevät samaa eli ottavat talteen ja tuovat.
- Antti222
Minä ainakin antaisin pois mainoskyniä keräilijälle. Jos jotakuta kiinnostaa mainoskynät niin laitapa mailia: [email protected]
Hintapyynti olisi 50kpl = 30 euroa, 100kpl = 50 euroa.- Anonyymi
Mulla olisi n
15 lpl jos kiinnostaa
- espada
Minulla on yli 10 000 erillaista mainoskynää ja muutama sata ns vaihtokynää, jotka ovat samanlaisia kuin minulla jo on. Tavatessani kynäkeräilijän annan vaihdossa oman vaihdokin häneltä saamaani kynää vastaan. Olen luopumassa harrastuksesta tila kysymyksestä johtuen ja tarjoan eniten maksavalle koko kokoelman.
- Hannu 2
Hei
Kerään 3 erimallista kynää. Sinulla liennee useita eri logoja mitä minulla ei ole.
Voisinko skannaamalla lähettää kynien mallin?
BR
[email protected]
- Kari Paakkunainen
Minulla ois myytävänä noin 4000 kpl mainoskyniä aaltopahville laitettuna noin 30 vuoden ajalta, etupäässä etelä ja itä-savo, jos kiinostaa laita mailia [email protected]
- Anonyymi
Myytävänä noin 7000 mainoskynää. Muurame. Puh. 050 5260476
- Anonyymi
Myytävänä noin 7000 mainoskynää Puh 0505260475
- Anonyymi
minulla pari tuhatta kynää hyvään kotiin
- Anonyymi
Haluaisiko joku mainoskyniä minulla paljon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024238
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463788Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363245Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.441611Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191478Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341430Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251385Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161150Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063