Montako erilaista sinulla on? Miten säilytät?
Miten keräät, laitatko talteen vastaantulevat vai kierrätkö kyselemässä eri paikoista, mistä?
Kerääkö kukaan mainoskyniä...
12
5781
Vastaukset
- sivullinen
Itse en keräile noita, mutta perheenjäsen kyllä. Muutamia satoja on kasautunut. Toisataiseksi ovat ihan vaan pahvilaatikossa, parempaa säilytyspaikkaa kehitellään.Messuilta ja yleisötapahtumista tulee kyniä otettua, monesti jopa pyytämällä esim. kahviloista, ravintoloista ym. Tuttavat tekevät samaa eli ottavat talteen ja tuovat.
- Antti222
Minä ainakin antaisin pois mainoskyniä keräilijälle. Jos jotakuta kiinnostaa mainoskynät niin laitapa mailia: [email protected]
Hintapyynti olisi 50kpl = 30 euroa, 100kpl = 50 euroa.- Anonyymi
Mulla olisi n
15 lpl jos kiinnostaa
- espada
Minulla on yli 10 000 erillaista mainoskynää ja muutama sata ns vaihtokynää, jotka ovat samanlaisia kuin minulla jo on. Tavatessani kynäkeräilijän annan vaihdossa oman vaihdokin häneltä saamaani kynää vastaan. Olen luopumassa harrastuksesta tila kysymyksestä johtuen ja tarjoan eniten maksavalle koko kokoelman.
- Hannu 2
Hei
Kerään 3 erimallista kynää. Sinulla liennee useita eri logoja mitä minulla ei ole.
Voisinko skannaamalla lähettää kynien mallin?
BR
[email protected]
- Kari Paakkunainen
Minulla ois myytävänä noin 4000 kpl mainoskyniä aaltopahville laitettuna noin 30 vuoden ajalta, etupäässä etelä ja itä-savo, jos kiinostaa laita mailia [email protected]
- Anonyymi
Myytävänä noin 7000 mainoskynää. Muurame. Puh. 050 5260476
- Anonyymi
Myytävänä noin 7000 mainoskynää Puh 0505260475
- Anonyymi
minulla pari tuhatta kynää hyvään kotiin
- Anonyymi00015
Täällä.
- Anonyymi
Haluaisiko joku mainoskyniä minulla paljon
- Anonyymi00013
minä haluan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122239Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712113Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051909Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411411Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151329Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086