Montako erilaista sinulla on? Miten säilytät?
Miten keräät, laitatko talteen vastaantulevat vai kierrätkö kyselemässä eri paikoista, mistä?
Kerääkö kukaan mainoskyniä...
10
5435
Vastaukset
- sivullinen
Itse en keräile noita, mutta perheenjäsen kyllä. Muutamia satoja on kasautunut. Toisataiseksi ovat ihan vaan pahvilaatikossa, parempaa säilytyspaikkaa kehitellään.Messuilta ja yleisötapahtumista tulee kyniä otettua, monesti jopa pyytämällä esim. kahviloista, ravintoloista ym. Tuttavat tekevät samaa eli ottavat talteen ja tuovat.
- Antti222
Minä ainakin antaisin pois mainoskyniä keräilijälle. Jos jotakuta kiinnostaa mainoskynät niin laitapa mailia: [email protected]
Hintapyynti olisi 50kpl = 30 euroa, 100kpl = 50 euroa.- Anonyymi
Mulla olisi n
15 lpl jos kiinnostaa
- espada
Minulla on yli 10 000 erillaista mainoskynää ja muutama sata ns vaihtokynää, jotka ovat samanlaisia kuin minulla jo on. Tavatessani kynäkeräilijän annan vaihdossa oman vaihdokin häneltä saamaani kynää vastaan. Olen luopumassa harrastuksesta tila kysymyksestä johtuen ja tarjoan eniten maksavalle koko kokoelman.
- Hannu 2
Hei
Kerään 3 erimallista kynää. Sinulla liennee useita eri logoja mitä minulla ei ole.
Voisinko skannaamalla lähettää kynien mallin?
BR
[email protected]
- Kari Paakkunainen
Minulla ois myytävänä noin 4000 kpl mainoskyniä aaltopahville laitettuna noin 30 vuoden ajalta, etupäässä etelä ja itä-savo, jos kiinostaa laita mailia [email protected]
- Anonyymi
Myytävänä noin 7000 mainoskynää. Muurame. Puh. 050 5260476
- Anonyymi
Myytävänä noin 7000 mainoskynää Puh 0505260475
- Anonyymi
minulla pari tuhatta kynää hyvään kotiin
- Anonyymi
Haluaisiko joku mainoskyniä minulla paljon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353