raiskaus omassa sängyssä

-dark @ngel-

oli perjantai ilta ja olin rupeamassa nukkumaan ,kun yhtäkkiä serkkuni(hän on 18vuotias) astuu ovesta huoneeseeni ja laittaa oven lukkoon. Ei kestä kauaakaan ku hän on sänkyni vieressä ja rupeaa sitoo mua sänkyyn. Hän on mua paljon voimakkaampi ja kohta makaan siinä täysin avuttomana. Hän hymyilee ylimielisesti ja rupee siisuu pyjamaa päältäni. hetkeä myöhemmin makaan sängyllä alasti ja serkkuni nuolee mua. hän rupee riisuu itteesä ja katselee kroppaani. en ymmärrä mut en pystyny sanoo tai tekee mitään olin aivan paniikissa itkin vain. sain kerran sanottua älä mut ei hän kuunnellut. kohtä hän nuoli häpy kumpuani ja pilluani tunsin hänen kielensä pillussa ja sormet jotka hyväilivät minua. sitten hän nousi ja survasi ison paksun kalunsa mun neitsyt pilluun ja rupesi panemaan. olin shokissa.kohta hän laukesi sisääni ja veti kalun pois pillustani. hän puki itsensä ja suuteli sulle kaksi kertaa ja sanoi: olit kiva pano reikä odotan innolla ens kertaa ja jos kerrot jollekkiin se tapahtuu nopeemmin ku arvaat. hän lähti ja jätti mut makaa sängylle sidottuna. hän tuli kohta takaisin ja suuteli ja irroitti siteet ja lähti.jäin itkee sängylle. kun katsoin peiliin en ollu tuntee itseäni.olen ollu aina sellanen ilopilleri. nyt itken en hymyile enää en enää koskaan. en ikinä pysty kahtoo itseäni peilistä. olen kuollut. vaikka elän. olen murtunut. en enää hymyile auringolle. en kellekkään. en enää hymyile linnuille ketkä tulee ikkunalleni visertää. en enää. en koskaan enää.en koskaaaaan....


tapahtumasta on nyt 1kk mennyt ja en ole hymyilly kertaakaan serkkuani en ole nähnyt tapahtuman jälkeen. en ole hymyilly auringolle enkä linnuille en kellekkään..en enää ikinä..olen kuollut sisimmissäni..

tää juttu oli tosi tarina joka tapahtui mulle oikeesti ja kaipaan kommentteja ja neuvoja miten pystyisin hymyilee vielä joskus..kiitos kaikille ketkä luki loppuun asti..

33

11849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Girl

      No voi, tosi kurjaa kun tommosta tapahtuu, ja vielä oma serkku! Mä ainaki uskon että pystyt vielä joskus hymyilemään. Ehkä sun kannattais puhua tosta psykologille? Siitä voi olla apua. Jaksamista sulle!

      • Lohduttaja

        ...tommosia avuttomia apinoita kohtaan jotka tulee tänne vetään jotain tommosta.Naurettavaa kun koittaa täältä hakee sääliä tommosilla en pysty enää koskaan hymyilemäänv aurin´golle en linnuile en kellekään.yhyyyyy.,...Ruahhhaaahhaa SÄ OOT LAPSELLISEMPI KUIN MÄ!!!!!! P.S taidat haaveilla siitä serkustas kun tommosta paskaa kirjotat,tai sit sä vaan oot pelle!


      • -dark @ngel-

        ..mut en usko et hymyilen enää..enkä haluu puhuu millekkää psykologille ne pitäs mua pellenä niinku toi nimim. lohduttaja..vaikka se tapahtui!


      • -dark @ngel-
        Lohduttaja kirjoitti:

        ...tommosia avuttomia apinoita kohtaan jotka tulee tänne vetään jotain tommosta.Naurettavaa kun koittaa täältä hakee sääliä tommosilla en pysty enää koskaan hymyilemäänv aurin´golle en linnuile en kellekään.yhyyyyy.,...Ruahhhaaahhaa SÄ OOT LAPSELLISEMPI KUIN MÄ!!!!!! P.S taidat haaveilla siitä serkustas kun tommosta paskaa kirjotat,tai sit sä vaan oot pelle!

        ..tosiaankaan haaveile!se tapahtui ja vihaan serkkuani sen takii..mix te ette voi ymmärtää et ei kaikki elä onnellisena..joillain on ongelmii teidän kannattas uskoo niitä ihmisii jotka tarvii apuu ettei ne tee jotain peruuttamatonta(esim:itsarii)


    • Mietin vaan..

      Miks kirjotit ton novellipalstalle? Onhan tuolla toi "seksi ja väkivalta.." ´Tai joku..

      • -dark @ngel-

        ..siellä asiaan ei kommentoitu kyl mä sinnekiin kirjoitin mut siel ei huomioitu joten laitoin tänne..


    • miettijä..

      jos tämä on totta ja ilmeisesti on:(.Sun pitäs kertoa jollekkin ystävällesi/vanhemmillesi?Tuo paska serkkusikin pitää saada vastuuseen..tekisi oikeasti mieli vetää turpaan kaikkia tuommoisia nössöjä jotka raiskaavat.Älä vaivu aivan epätoivoon,sä hymyilet vielä!En osaa enempää sanoa kun en tunne sua,mutta PUHU jonkun ystäväsi Kanssa tai psykiatrin.Loppuun vielä jaksamista sulle,elämä hymyilee vielä!

      • -dark @ngel-

        ..totta.ei elämä tuu hymyilee sen tapahtuman jälkeen..enkä pysty puhumaan kellekkään..en tiedä mix mut en pysty!


    • fuw

      no kerro jollekkin että serkkus joutuu vankilaan ja sunei tartte pelätä enää ( se saattaa olla syynä että sää et hymyile enää, että oot peloissas)

      • -dark @ngel-

        ..se kuitenkaan joutus vastuuseen..saisin vaan häpeää ja pilaisin sen elämän ja sen perheen mielummin kärsin ite ku laita lähimmäiseni kärsimään..:(


    • bmw

      ...jos toi on kerran on totta niin laita serkkus nimi tänne palstalla, uskoisin että jätkällä saattaa olla hikiset paikat sen jälkeen!!! älä jää tuleen makaamaan...

      • -dark @ngel-

        ..haluu et se joutuu häpeän kohteeksi ja sitä paitsi se tietää et menen juttelee yhelle kundille jonka veli on kyttä niin lähti aika äkkiä lomalla(siis "lomalla")se tietää joutuvasi vankilaan!ja silleen ja saa lähestymis kiellon!


    • SÄÄLITTÄVÄÄ

      taas yhden pedofiili raiskaajan fantasia.jos joku raiskataan oikeasti niin kukaa ei sitä ala selitteleen noin yksityiskohtasesta "se nuoli mun pillua ja survan munan sisään" voi luoja teitä tyhmiä ihmisiä.

      • -dark @ngel-

        ..et sua ei oo raiskattu tai et oo raiskannu ketään(en tiedä ootko jätkä vai et)..et tiedä niitä tunteita mitä siitä tulee...haista paska äläkä kommentoi noita asioita koska se on totta...jos joku ois suunnittelee itsarii tollasesta viestistä ei ois paljoo apuu antaa lisää energiaa ja puhtii elämään...usko mitä toiset kirjoittaa sul on varmaan täydellinen elämä mut kaikilla ei oo!


    • *.*

      Joo hei haloo.. Jos sut on raiskattu oikeesti (mitä mä en kyllä usko) niin tottakai sun pitää puhua jollekkin.. Valitat että en pysty hymyilemään enää ja plaaplaa.. Ethän sä pystykkään jos sä et saa tota asiaa selvitettyä..

      Juu.. toi on vaa tommost huomion hakemista kun suhun ei muuten kukaan kiinnitä huomioo niin pitää keksii tommosii säälittävii juttui ja tulla kirjottelee tänne.. "en hymyile enää auringolle enkä linnuille" Plaa.. Ei voi kun nauraa..

      • -dark @ngel-

        mut se tapahtui ja tänne se on helponpi kirjoittaa ku jonnekkii mennä juttelee!kyl mulle huomioo annetaan, oon rikas kamuja on ja paljon!olin koulussa suosittu ennen ku tysistyin elämään!älä aina vittuile ihmisille joilla on ongelmia!auta niita!hyvää loppu elämää!


    • Slam

      En oikein tajua miksi nämä muutamat kommentoijat on hyökänny Angelin kimppuun... Ei ole teidän asia miettiä onko tarina totta vai ei, se olisi silti voinut sattua jollekkin oikeasti. Jos tuollaisia kommentteja saisin lukea, niin aika huonolle tuulelle kyllä tulisin. Pitäis vähän ajatella mitä suustaan päästelee.

      Angel, mun mielestä parasta olisi kyllä puhua tuosta tapauksesta vanhemmille. Se jo auttaa, että saa puhuttua siitä jollekkin. Voimia sulle, yritä pärjäillä!

      • -dark @ngel-

        kiitos sulle, ja muille...se on tosiaan vituttavaa ku tulee tollasiii negatiivisii kommentteja..


    • Alba

      .....mutsilles, faijalles, Poliisille.....Kelle vaan "isolle ihmiselle" joka vois auttaa. Kyl mä luulen et jos sä poliisiille kerrot nii ne järjestää sulle jonkinmoisen vartion ja ettii sen sun serkun. Life goes on!

      • -dark @ngel-

        en haluu sotkee perheeni elämää...he pitävät tästä serkusta ja sillee..en haluu sotkee heidän elämää..


    • e.v.y

      poikakaverini kertoi tästä viestistä, sanoi että se oli surullinen. vaikka tiedän, että on tyhjää sanoa näin, olen todella pahoillani puolestasi!!

      psykologille puhuminen on tosiaan vaikeaa. eihän sitä henkilöä edes tunne ja mitä oma elämä sille kuuluu... mutta onko sulla läheistä ystävää? toista sukulaista, omanikäistä ja tyttöä? tai vaikka tätiä/setää? eihän sen tarvi olla vanhempi tai kukaan sellainen. aluksi jos vain saisit kellekkään kerrottua, myöhemmin ehkä voisit sen kanssa yhdessä kertoa eteenpäin, jos tahdoisit.
      raiskaustapauksissa myötätunto on AINA raiskatun puolella. vaikka aikaa olisi mennyt pitkästi tai vaikka raiskaaja olisi tuttu!!! olit vielä neitsyt ja olet nuori, varmasti kaikki ymmärtäisivät sinua eikä sitä sun sairasta serkkua(yök!!!). jos pystyt, mieti toisia nuoria tyttöjä... entä jos serkkusi tahtoo tehdä sen vielä. ja uhkailihan se suakin! hanki joku lähellesi turvaksi! vaikka ystävä.
      perheesi elämä ei ole nytkään kohdallaan, jos sen joukossa elää tuollainen, eivätköhän kaikki olisi kiitollisia kun paljastaisit serkkusi oikean luonteen: nythän he joutuvat elämään valheessa!

      uskon, että siipesi voisivat olla vielä valkoiset, mutta se pitkä matka sinun on päätettävä aloittaa itse...puhtauttasi ei kuitenkaan ole tahrattu, vaan ainoastaan henkinen minäsi on saanut syviä arpia. siitä voi ajan kanssa toipua...

      • -dark @ngel-

        ei mul oo ystävää olen ollu aina luokassa se jota syrjitään..ei sukulaista..ja perheeni luulee et oon onnillinen ja perheeni on..en haluis setkee niiden elämää..serkkuni luultavasti tekee sen vielä tai yrittää..mut ei mul oo enää mitään menetettävää..elämä on menny pilalle..on vai yx ystävä mut se ei ymmärtäs..ei oo ketään kelle kertoisin..ei ketään kenen kanssa puhua..ei ketään siis.mut kiitos kumminkii..elämä hymyilee kaikille muille paitsi raiskatuille ym.tai kokenu jotain vastaavaa..


    • miä vittua

      ei vittu mikä sun oikee nimes on??? tai kutsuma nimi???

      • -dark @ngel-

        ..se sulle kuuluu jos saan kysyy?ei kohta mikään muu ku hautakivessä lukee ku sen verran on just tollasii..ei usko..pitää fantasiana..mut totuus on toinen..ihmisille tapahtuu sellaista joka päivä..hyväksy se!


    • voivoi..

      OTAN OSAA..ei oo onneks mulle sattunu ikinä, mut ymmärrän tilanteen.. Ajattele positiivisia asioita, tai mene psykiatrille, siellä ne osaa auttaa! :) Hyvää jatkoa =)

      • -dark @ngel-

        ..haluu puhuu vieraalle kuen pysty puhuu vanhemmille ym..niin sit jollekkiii vieraalle!?no thanks!mut kiiti kuiteskiii!!


    • SeqLock

      Kerro serkkusi nimi.

      • -dark @ngel-

        ..haluu hänelle ongelmii mut alkaa r:llä...tunnex sen kenties?sori en haluu sille ongelmii..


    • Hermanni-setä

      14 vuotta ja nauran tälle edelleen :D

    • höppänätyttö

      Keksitty höpinää. Älkää uskoko.

    • rimpolass

      kiva :)

    • taos94

      punkassa pantiin

    • sss344

      gaamonakki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe