mulla on kaksi tyttöä, veera ja noora ja nyt sain pojan. mikä pojan nimi sopisi noihin tyttöjen nimiin?
pojalle nimi....
14
1334
Vastaukset
- reebert
miksi ihmeessä lapsien nimet pitää sointua yhteen? matti,teppo ja seppo? typerää. pistähän sen pojan nimeksi roope. tai lari.
- pojasta
Eero
- tinja
Aaro tai Iiro
- iituli
Valtteri...
ihana nimi ja sopisi loistavasti joukon jatkoksti... - xxx
Väinö
- Minttu
Minusta sopisi hyvin esim. Roope. Myös Leevi olisi kaunis.
Jos haluat jatkaa samaan malliin, eli ensimmäisen kirjaimen jälkeen kaksi vokaalia. :)
Veera, Noora ja Roope olisi minusta hienon kuuloinen sisarusparvi. :) - myös yhden pojan ja kahden ty
Juuso, Teemu, Miiro, Veeti, Eetu, Joona, Eemil, Miika.
- Äippä 2
Oheisesta linkistä löydät myöskin pojallesi tämän ajan muotinimen: http://www.piltti.fi/nimeli.asp?gender=1
- äippä
ristiäiset ovat parin viikon kuluttua ja päätimme antaa nimeksi iiro valtteri. kiitos kaikista ehdotuksista!!!
- name
muista että nimi on enne........
Gabriel ois aika makee. - Pessi
PYRY!!!!
- Namme
Maukka olisi hyvä
- Giibes
Jorma Onerva
Yrjö-Oskari Vadelma
Gibes Bush - lölö
Jo ehdotettu Leevi sopii mainiosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412