Mitä tarkoittaa, jos olen lennon jonotuslistalla? Äkkiseltään tulee vain mieleen, että lento on niin täynnä, että odottelen pääsyä peruutuspaikalle, olenko oikeassa?
Varasin äsken vain lentoja Vancouveriin ja mulle sanottiin et joudun menolentoni jonotuslistalle ja saan tietää pääsystä lennolle noin viikossa (kuulemma riippuu lentoyhtiöstä..)
Voinko siis luottaa siihen, että pääsen ko. lennolle vai onko mahdollista että joudun varaamaan toisen lennon jollekin toiselle päivälle?
Kiitos.
jonotuslistalla?
2
599
Vastaukset
Juuri sitä tuo tarkoittaa, että lento on täynnä ainakin varausjärjestelmän mukaan. Toki vapaita paikkoja saattaa olla, kun on olemassa kiintiöitä esim. eri lentoyhtiöillä (code share -lennot) yms. Tuurista on sitten kiinni, pääsetkö jonotuslistalta lennolle. On syytä myös muistaa, että monilla lentoyhtiöillä frequent flyer maileilla pääsee jonotuslistalla etuilemaan.
- kkk
Kiitti, soitin kuitenkin vielä matkatoimistoon ja vaihoin lennon edelliselle päivälle. Nyt on kaikki lennot confirmed. En viitsinyt alkaa riskeerata, koska se on tosiaan epävarmaa pääsisinkö lennolle.
Matkatoimistossa kuitenkin sanottiin, et voin lähempänä kysellä oisko paikkoja vapautunut tuolle lennolle. Jos on, sen pystyy vaihtamaan pientä maksua vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804