Pikkuveli hakkaa

...

Että mä inhoon mun veljee.
Mä kerkesin jo luulla että mun 13v. pikkuveli olis päässy ton lyömisvaiheen ohi. Mut nyt se hullu hakkas mut. Mä alan jo olee sitä heikompi. Sil on alkanu tulee tota lihasta, ja se on paljon vahvempi ku mä. Se löi mua nyrkillä tohon alavatsan kohalle, ja nyt mua sattuu hengittäminen vähän. En sitte tiiä miks se hengittäminen sattuu, ku se löi alavatsaan.

Kommentoikaa mitä mun nyt pitäis tehä.. Toisaalta toivon et tohon mun mahaan tulis mustelma, et olis todistusaineistoa äidille. Mutta kuitenki, mustelmat ei oo nättejä, että ei niitä ihan mielellään haluis.

11

3478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...pesari....

      ...ja lyö kerran päähän, ja kovaa. pitäs tehota.

    • fdfdds

      ja lujaa! mielellään teräskärkisellä kengällä, esim. maihareilla tai turvakengillä. sitten kun se makaa maassa niin tallo vielä niitä sen munia niin perkeleesti ja voit vaikka hypätä polvi edellä niihin pari kertaa. pitäis tehota!

    • ppm ja lyö

      mutta toinen vaihtoehto on ampua 2 varoituslaukausta läpi pään ja pyytää häntä lopettamaan ennen kuin ammut kolmannen

    • ....

      ota sen munista kiinni (siis kiveksistä, sitä penistä saa väänellä vaikka kuinka paljon haluaa ilman että tuottaa ihmeempää kipua) ja purista väännä minkä pystyt. ihme jos ei tokene.

      • miss-kissa

        nii et mun melest sun pitäis kertoo täst asiast vaik jollekki koulukuraattorille tai jollekki aikuiselle et toi saatais loppuun!!! se ei varmasti nimittäin auta asiaa paljoo yhtään jos rupeet pahoinpitelemää takas!


      • ohöm

        Pahoinpitely on todella syvältä. E ikinä menisi kenelleekkään tekemään mitään tuollaista. Luulen että puhuminen vanhempien kassa auttaa.. Minusta on säälittävää käydä vielä pahemmilla aseilla vastaan. Jos kerran pikku-veli kiussaa niin puhu Kun mun piku-veli aloitti sen hakkaamisvaiheensa puhin siitä vanhempien kaa. En ole kaiken lisksi sitä sorttia joka käy heti hullunlailla pahemmaksi. ahoinpitely on tuosa tilanteessa turhaa... Puhuminen auttaa suuresti, jos uskaltaa puhua.


    • Turbomiäs-86

      Et kertonut viestissäsi syytä hänen käytökseensä? Ei tuo ihan normaalilta 13-v pojalta kuulosta, onko hänellä siis jotain psyykkisiä ongelmia tai jotain? MIstä johtuu että hän käyttäytyy väkivaltaisesti juuri sinua kohtaan? Jos hänellä on muitakin käytöshäiriöitä tai vastaavaa, ihme etteivät vanhempanne puutu niihin. Koita kuitenkin saada vanhempasi vakuutettua tilanteesta, eihän tuo voi jatkua! Voimia sulle, koita jaksella!=)

    • jkjkjkjkj

      jos mun pikkuveli rupee hakkaamaan mua ni ennen mä löin sitä takas mut faija tykänny siitä ni nyt riittää ko nappaa hiuksista kiinni jaa vääntää nii lujaa ko vaa pystyy. se kyllä sattuu mut mä oon kyllä 2 vuotta vanhempi ja mul on voimaa PAAAAAAAAALJON enemmä ko sillä ja sen löynnit ei oikeastaa edes satu

    • Ansku

      Ihmettelin vaan, että miten äitisi suhtautuu veljesi lyömiseen,koska väkivaltahan ei ikinä ole oikein ja kasvatuksessa olisi aina puututtava perheessä tapahtuvaan väkivaltaan!!??Jos äitisi ei saa veljeäsi lopettamaan kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä koulukuraattoriin,koulun terveydenhoitajaan tai johonkin sosiaalihenkilöön!Opikelen itse sosiaalialaa ja tiedän ettei kaikista perheen ongelmista ole helppo puhua ulkopuolisille, mutta painotan että tällä alalla on tärkeää vaitiolo velvollisuus,eli emme puhu asikkaide asioista muille!Väkivaltaan pitää kyllä aina puuttua heti että siihen syyllistyjä voisi ymmärtää miltä uhrista tuntuu..tsemppiä..

    • Anonyymi

      Moi otko Masi? Terveisin Touho pulkkinen

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe