Niin eli mitä tarkottaa allergiatodistuksessa, kun kissan kohdalla on 5 ja koiran kohdalla 7ps? Tarkoittavatko pahaa allergiaa?
Mitä tarkottaa allergiatodistuksessa 7ps ja 5?
3
576
Vastaukset
- nimetön
olen aika varma että juuri sitä kuinka pahasti olet tälle allerginen.
Minulla on hevosen kohdalla 7 ja ei epäilystäkään ettenkö olisi, tarvitsee nimittäin olla alle puoli tuntia ja tuntuu että taju lähtee. - riippuu oireista
eli vaikka on 4, niin jos oire on hengenahdistus, allergia haittaa huomattavasti elämänlaatua, vaikka 7 ei välttämättä muuta kuin aivastelee esim.siitepölyn kohdalla.Usein eläinallergiat aiheuttavat hengenahd. ja siitepölyt nenä-, korva-, suuoireita.Eli numerot eivät kerro mitään.Pääasia eli idea on siinä, että reaktio on positiivinen.
- voimakkuutta
Käsittääkseni se tarkoittaa testireaktion voimakkuutta, siis sen nousseen näppylän kokoa. 7 on kyllä aika voimakas reaktio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984