Päivän lehden mukaan turvakodeissa on n 35 % musliminaisia ja 50 % kun lasketaan "maahanmuuttaja miehen puolisot".
Se on sitä islamin autuutta...
Vai mitä "musliminaiset"..
Mielenkiintoista jos sensuuri iskee, koska aihe on suoraan päivän sanomalehdestä.
Karim.. älyn kynttilä kerro sinä miksi näin on..
Turvakodeissa musliminaisia!
17
1117
Vastaukset
- XXX
On niissä turvakodeissa muitakin. Sana "muslimi" vaan ylittää nykyään uutiskynnyksen helpommin.
Älkää uskoko ihan kaikkea mitä lehdissä kirjoitetaan. sinä "älyn kynttilä" miten kukaan voi tuntea kaikkien muslimien perhe-elämän ja ajatukset...
- tarvitse tuntea
perhe-elämää muslimeilla, riittää kun osaa lukea tilastoja, musliminaisilla on yli kymmenkertainen tarve turvakoteihin.
- "lyökää vaimoanne...
tarvitse tuntea kirjoitti:
perhe-elämää muslimeilla, riittää kun osaa lukea tilastoja, musliminaisilla on yli kymmenkertainen tarve turvakoteihin.
Nimenomaan... valtava määrä. Vielä kun ottaa huomioon että suurin osa musliminaisista menee turvakotiin vasta todellisen hädän ollessa kyseessä - ei siis ensimmäisen lievän pahoinpitelyn sattuessa.
On kova paikka mennä hakemaan apua turvakodista vieraalla kielellä, tietäen että kotiin on tuollaisen reissun jälkeen vaikea palata, koska mies saattaa olla entistä vihaisempi...
Myös Suomen miehet harrastavat väkivaltaa, itse olin yhden uhri, turvakotiin en koskaan mennyt, sen verran iso kynnys on hakea apua täysin tuntemattomilta ihmisiltä. Tuo muslimiedustus turvakodeissa on todella huomionarvoinen asia. Moni sisko näyttää olevan kriittisen avun tarpeessa... Juuri äskenhän muslimimies tappoi kadulle veitseniskuin turvakodista ulkoilemassa olleen vaimonsa.
- FaithFreedom
Muslimikaavun alla on hyvä piilotella mustelmia ja muita pahoinpitelyn jälkiä...
Tuo oli tietysti ilkeää sarkasmia, mutta totta on se, että VALTAOSA ulkomaalaisnaisten, erityisesti MUSLIMINAISTEN pahoinpitelyistä ei tule koskaan ilmi.
1: Heidän kulttuurissaan /uskonnossa (islam antaa luvan lyödä naista) pahoinpitely perheen sisällä EI ole rikos - yllättävän moni ei tiedä että Suomessa se on rikos.
2: He tietävät että ilmoittamalla itse pahoinpitelystä he häpäisevät perheen kunniaa, ja voivat tulla jopa murhatuiksi.
3: Monet ovat tottuneet pahoinpitelyyn ja pitävät sitä jopa normaalina osana parisuhdetta.
4: Avun hakeminen vieraalla kielellä vieraassa maassa ei ole helppoa.
5: Parisuhdeväkivallasta puhuminen on vaikeaa kaikille naisille, saatika musliminaisille Suomessa. Myös seuraamukset ovat heille epäselviä - "mitä tapahtuu miehelleni, jos ilmiannan hänet, mitä tapahtuu minulle ja lapsilleni?"
SILTI valtava määrä musliminaisia hakee apua kärsittyään väkivallasta......- miksi ei rauhaa naisille?
Islamin uskossa annetaan LUPA lyödä naista.
Vaikka täällä itse kukin muslimiuskoinen saivartelee siitä kuinka "vähäistä" tuon pahoinpitelyn tulee olla, tai kuinka "parhaimmat teistä eivät lyö ollenkaan" niin pointti, kylmä FAKTA on, että siihen annetaan lupa - joku voisi sanoa että jopa rohkaistaan.
Siinä on ongelman ydin. Miten sairasta onkaan että ihmisen pahoinpitelyyn annetaan lupa? Naisen pahoinpitelyyn parisuhteessa annetaan lupa. Silloin ei voi hakea turvaa eikä apua. Se ei ole rikos.
Seuraamukset: http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3667349.stm - kuolla ilman kunniaa
Juliaana kirjoitti:
Tänne voi myös laittaa nimettömänä sähköpostiviestin.
http://www.naistenlinja.com/Tässä yhteydessä kannattaa muistuttaa, että hienon nimen saanut rikos "kunniamurha" on selkeä jatko sille kuinka käy kun naisen henki on konkreettisesti miehen käsissä.
Suomalainen naisensurma on aivan samaa synkkää epätasa-arvoa kuin muslimikulttuurisen maan 'kunniamurha'.
Erona ehkä se, että suomalainen tappaa yleensä mustasukkaisuudesta viinahuuruissaan ja pikaistuksissaan, rikosnimikeenä TAPPO - musliminaisen surmaa taas voidaan suunnitella päiviä (viikkoja) ja sen voi toteuttaa aviomiehen lisäksi uhrin isä, veli tai muu uhrille läheinen henkilö. Murha voidaan tehdä päivänvalossa-selvinpäin.
Murha ja tappo, rikoksista pahimmat. Maasta riippumatta. http://www.kepa.fi/kumppani/arkisto/2004_6/3862 - mutta
miksi ei rauhaa naisille? kirjoitti:
Islamin uskossa annetaan LUPA lyödä naista.
Vaikka täällä itse kukin muslimiuskoinen saivartelee siitä kuinka "vähäistä" tuon pahoinpitelyn tulee olla, tai kuinka "parhaimmat teistä eivät lyö ollenkaan" niin pointti, kylmä FAKTA on, että siihen annetaan lupa - joku voisi sanoa että jopa rohkaistaan.
Siinä on ongelman ydin. Miten sairasta onkaan että ihmisen pahoinpitelyyn annetaan lupa? Naisen pahoinpitelyyn parisuhteessa annetaan lupa. Silloin ei voi hakea turvaa eikä apua. Se ei ole rikos.
Seuraamukset: http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3667349.stmmaan tavalla eli muslimin tulee myös noudattaa maansa lakeja.En tiedä miksi kiihkoat noin.Itsekin olen ottanut turpiini niin peri suomalaiselta, ulkomaalaiselta ja muslimiltakin mut en vielä jaksa vaahdota tolla lailla.Ehkä en vielä tarpeeksi.Asetu jo ja ajattele järjellä.Et ole Jumala etkä voi ihmisten huonoja tai ei hyväksyttyjä tapoja muuttaa.
Luulen että jos olisit vaikka psykiatri tulisit itse hulluksi kun et saisi muita tottelemaan tai ajattelemaan mielesi mukaisesti.
Rähjätä tietysti saa mut mitä se sit muuttaa?
Alistuakaan ei tarvitse?
Jokaisen täytyy tehdä ratkaisut itse.Toivottavasti apua saa, joskus se on kiven takana.
Tee itsellesi palvelus jos kyseinen ajatus kiusaa ja perusta joku auttava taho tai tiedotuskeskus uhreille ja väkivallantekijoille.
Enkä vielä ole kuullut kenenkään islamissa rohkaisseen väkivaltaan.Mut kai jokainen ymmärtää lukemansa omalla tavallaan....
Niin muslimit kuin ei muslimitkin.
Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa... - rähjää
kuolla ilman kunniaa kirjoitti:
Tässä yhteydessä kannattaa muistuttaa, että hienon nimen saanut rikos "kunniamurha" on selkeä jatko sille kuinka käy kun naisen henki on konkreettisesti miehen käsissä.
Suomalainen naisensurma on aivan samaa synkkää epätasa-arvoa kuin muslimikulttuurisen maan 'kunniamurha'.
Erona ehkä se, että suomalainen tappaa yleensä mustasukkaisuudesta viinahuuruissaan ja pikaistuksissaan, rikosnimikeenä TAPPO - musliminaisen surmaa taas voidaan suunnitella päiviä (viikkoja) ja sen voi toteuttaa aviomiehen lisäksi uhrin isä, veli tai muu uhrille läheinen henkilö. Murha voidaan tehdä päivänvalossa-selvinpäin.
Murha ja tappo, rikoksista pahimmat. Maasta riippumatta. http://www.kepa.fi/kumppani/arkisto/2004_6/3862Etsipä netistä hakusanalla (honour killings).
Ovat muuten puhtaasti kulttuuri ja alue/ maanosa sidonnaisia asioita samoin kuten naisten ympärileikkauksetkin (genital mutilations).Eli eivät kuulu islamiin.
Molempia on harrastettu kristinuskossakin ja ennen islamin aikakautta.
Ottakaahan ensin selvää ennenkuin alatte huuteleen. - rähjää
kuolla ilman kunniaa kirjoitti:
Tässä yhteydessä kannattaa muistuttaa, että hienon nimen saanut rikos "kunniamurha" on selkeä jatko sille kuinka käy kun naisen henki on konkreettisesti miehen käsissä.
Murha ja tappo, rikoksista pahimmat. Maasta riippumatta. http://www.kepa.fi/kumppani/arkisto/2004_6/3862Rikos on rikos ja synti on synti.Sitä ei voida kieltää.Ja rangaistus seuraa jokaisen maan oman oikeusjärjestelmän mukaisesti.
Miksi yhdistät/kö? ihmisen pahuuden ja raadollisuuden kenties uskontoon.Onko hyökkäyksesi kenties tarkoitettu olla mies vai uskontovastainen.Vai rasistinen.Tappoipa puolisonsa kuka tahansa niin raadollinen lopputulos on kuitenkin sama.Kuolo vie.Ja yhtälailla on kaikissa tapauksissa henkikulta sen jonkun toisen käsissä joka sen riistää.
Ihan rehellisesti ....ONKO NÄIN?
Jos mieltäsi jurputtaa islamilaisten valtioiden ihmisoikeusloukkaukset ja oikeusjärjestelmien puutteellisuudet miksi et kohdista angstiasi sinne?
- mutta
höyhenellä,höyhenellä,höyhenellä eikä koskaan kasvoihin sanoi profeetta Muhammed jolle Allah ilmoitti Koraanin enkelin välityksellä.
sekä
Paras teistä on se joka on paras vaimolleen.
Lisäksi muslimi ei saa vahingoittaa ketään.
Jokainen kysyköön itseltään onko muslimi vai ei,
onko harjoittava vai ei,
onko mieleltään terve vai ei?
Lukekaa ihmeessä se koraani ja haditheja esim.Bukhari ja muslim jos ei muuten niin uteliaisuuttanne.Ja jos ihminen tekee väärin toisia ja Jumalaansa kohtaan niin onko se Ihmisen vai uskonnon vika?
Ihan ei muslimin määritelmä ole niin yksinkertainen kuin luullaan siihen kuuluu monia hyviä asioita islamin itsessään ollessa hyvinkin looginen ja helppo ymmärtää.
Mutta kautta aikojen niin harvojen ihmisten on ollut vaikea olla hyviä toisilleen ja oikeamielisiä.Oli kysymys sitten mistä uskonnosta tai ryhmittymästä tahansa.
Taitaapa olla ihan ihmisen itsensä synti.- ..............................
Ai että höyhenellä käskettiin koraanissa lyömään? Viimeksi kun aiheesta keskusteltiin tällä palstalla niin se oli joku pieni keppi?
Voi jessus... - looginen
>>Ihan ei muslimin määritelmä ole niin yksinkertainen kuin luullaan siihen kuuluu monia hyviä asioita islamin itsessään ollessa hyvinkin looginen ja helppo ymmärtää.
............
Miten sinun loogisuutesi voisi luottaa, kun et osaa kirjoittaa lauseita erilleen? Myös asiallisesti lauseesi on sekava.
Minä olen tarkastellut islamia jo kauan ja helposti ymmärrettynä se on väkivaltaista. Jos se on sekä väkivaltaista että hyvää, se on ristiriitaista.
Olen monta kertaa postannut tänne suuren joukon Koraanin sotavärssyjä. Silloin muslimit sanoo, että ne on asiayhteydestä irti reväistyjä. Kuitenkin Koraani sanoo, että se on tehty helpoksi ymmärtää.
Olen myös pyytänyt panemaan niitä hyviä Koraanin suuria tänne, mutta niitä ei ole näkynyt. Ei taida olla helppo löytää sellaista Koraanista. - Pieni tyttö
.............................. kirjoitti:
Ai että höyhenellä käskettiin koraanissa lyömään? Viimeksi kun aiheesta keskusteltiin tällä palstalla niin se oli joku pieni keppi?
Voi jessus...Pikkasen se, kuinka sitä koraanin käskyä "lyökää/kurittakaa heitä" puolustellaan täällä niin innokkaasti, että se tarkoittaa jotain pientä läppäsyä.
Tiedän, että koraanissa annetaan lupa/kehotetaan lyömään, mutta en tiedä, että missä siellä kukee "pieni läppäsy vain"
Jos kiistellään siitä, että koraania voi tulkita monella eri tavalla, ja muslimien mielestä me vääräuskoiset tulkitsemme väärin, niin itse ainakin (muslimimiehenä) tulkitsisin sen juuri niinkuin siinä sanotaankin = LYÖ!
- ###
joihin voi paeta. Muslimimaissa ei ole niitäkään ja olet täysin miehesi armoilla.
- muslimin vaimo
Tassa muslimi maassa on turvakoteja naisille.perheen jarjestamassa avioliitossa riidatkin usein sovitellaan perheitten kesken,ei nainen aina ole mihensa armoilla,usein naiset eivat osaa hakea apua ja kylla naisetkin voivat olla vakivaltaisia,miehet hapeavat enemman eivatka kehtaa valittaa ja sitten pinna katkeaa kamalin seurauksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179171Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893780- 212248
- 871393
- 1161168
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791118- 751110
- 551063