Siskolle syntymäpäiväruno?

Tietääkö joku?

Kuka voisi auttaa? Mukava ja vitsikäs tai kiittävä ja arvostava?
Muistaisitko jonkun runon siskolle?
Uutta tai vanhaa tuotantoa.

13

51434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukija...runojen...

      Tätä onnittelua ei kukaan estä,
      se tulee suoraan sydämestä.

      TAI SITTENTÄÄ:

      Tänään onnen aurinko iloisesti loistaa,
      päivänsankarilta kaikki huolet poistaa...

      TAI:

      sisko, rakas olet mulle,
      tahtoisin onnea toivottaa sulle.
      Ei sanat riitä kertomaan,
      kuinka sua tarvitsenkaan.
      Olet siskoista parhain,
      ja näin ojennan sulle lahjain.
      se ei riitä kertomaan paljon sua tarvitsen,
      Ja sua poissa ollessani kaipailen.
      Tuli jälleen vuosi lisää ikääsi,
      katso äitiäsi ja isääsi.
      He ovat sinusta ylpeitä.
      niin olen minäkin,
      tahdon antaa halauksenkin.
      Onnea sulle siis,
      Ethän ota mua iässäs kiinni pliis!!


      Joo...toi vika on mun itte kirjoittama ihan vaan sua varten!
      valitse niistä... Kax ekaa on korteista poimittuja...
      Toivota onnee siskolles... :)

      • innokas lukija

        toi vika on tosi hyvä


      • Anonyymi

        Oli tosi koskettava ihana runo hyvä
        Kun teit tämän runon


    • Iihailija

      hyvä kun teit tälläsen aiheen se tosi hyvä sillä etin just itsekkin runoa siskolle

    • i<3sister

      sisko, rakas olet mulle,
      tahtoisin onnea toivottaa sulle.
      Ei sanat riitä kertomaan,
      kuinka sua tarvitsenkaan.
      Olet siskoista parhain,
      ja näin ojennan sulle lahjain.
      se ei riitä kertomaan paljon sua tarvitsen,
      Ja sua poissa ollessani kaipailen.
      Tuli jälleen vuosi lisää ikääsi,
      katso äitiäsi ja isääsi.
      He ovat sinusta ylpeitä.
      niin olen minäkin,
      tahdon antaa halauksenkin.
      Onnea sulle siis,
      Ethän ota mua iässäs kiinni pliis!!

      toi on tosi hyvä runo ja mäkin skäytin sitä!!!!
      kiitos että laitoi:))

    • Joku12-vuotias

      hywä :) 10-vuotiaalle siskolle tuo viimeine!

    • iso--sisko

      mun siskolla on synttärit tänään ja hyvä että löysin tän sivun! tosi ihana runo :) ja sitten vielä muillekkin vinkki :D mitä mä käytän kirjotin ton runon ja laitoin siihen kuvan mun siskosta :) ja kehystin. toivon että arvostaa ja tykkää siittä

    • pahnanpohjimmainen

      tällainen olisi ihanaa saada..

    • cat-love

      Sisko sua haluan onnitella,
      luokses tahdon tepastella.
      Sua haluan halata,
      sitä keneltäkään en halua salata.

      Joo tiiän vähän tyhmä, koska keksin omasta päästä xD

    • 1234567890

      mun pikku-sisko kulta
      tämä lahja on minulta
      sun syntymäpäivän kunniaksi
      jolloin tulit maailmaan
      meidän iloksi ja valoksi
      sinä olet aurinko!

    • emili

      Kiitos runoista

    • Iidakontta

      Kiitoksia paljon. Sain hyviä ideoita!

    • Anonyymi

      "Siskon nimi" et ymmärrä et tiedäkkään kuin paljon sua rakastan. Vast kun voisin kiertoa ymmärtäisit sä sen.

      Vähän tyhmä tällain 10 sekassa keksitty...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe