Kalalle sopivat merkit

Osseri

Hei!

16v kalauros haluaisi tietää, mitkä merkit ovat sopivimpia kalalle, rakkauden tapauksessa?

Ja ovatko nämä sopivia merkkejä: Oinas, Härkä, Kaksoset ja Rapu?

18

11370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buu

      Usein sanotaan, että vesimerkit sopivat toisilleen, joten rapu ja skorpioni olisivat hyviä vaihtoehtoja. Toisaalta, rapu saattaa kyllästyttää ja skorpionin temperamentti loukata kalaa - riippuu tapauksesta (myös kuumerkki ja nouseva merkki vaikuttavat).

      Oinas ei juuri tule toimeen kalan kanssa. Härkä on vakaa ja kala ailahtelevainen, joten tämänkin suhteen tulevaisuus on kyseenalainen. Mutta mikäpä suhde ei olisi..

      Kalat ja kaksoset ovat molemmat persoonina niin kaksijakoisia, että se suhde tuskin tulee onnistumaan.

      Sinun listaltasi valitsisin tuon ravun. ;)

      • Fisu. .

        Nääh...! Vaikka kalat ja kaksonen onkin molemmat kaksijakoisia, niin kyllä me ainakin aiotaan loppuelämämme yhdessä olla, 2,5 vuotta nyt takana, ja helppoa ei todellakaan ole ollut, mutta silloin kun ei ole riitaa, niin on ihaninta maailmassa ja rakkaus on niin suuri molemmin puolin, että, niin... Ja muuten, sellaista vielä, että kalalla ja kaksosella on kummallakin rajaton mielikuvitus ja sen takia tosi hassua ja hauskaa usein yhdessä. t. N 21


    • ...................

      Itse olen 86kalauros ja tähän mennessä(ja tällä hetkellä)parhaiten toimii neitsyen kanssa..Tosin ikäisenäsi olin skorpparin kanssa kohtuu pitkään ja hyvin toimi sekin..

      Ja kai nuo vesimerkit muutkin(Paitsi kala,ainakaaan pidemmän päälle)..Itselläni se skorppari natsasi varmaan sillä kun itse olen nouseva skorppiooni..tai tiedä häntä..

    • Flicka Tuntematon

      Ehdottaisin, että menet sivulle www.jippii.fi ja sieltä horoskoopit sitten laitat sellaiseen kohtaan. Missä lukee näin "yhteensopivuus" Laitat siihen kohtaan oman horoskooppimerkkisi ja (mahdollisen) rakkaasi horoskooppimerkin. Toivottavasti tästä oli jotain apua. Itse olen tyttö ja olen horoskoopiltani myös kalat itselleni sopisi PARHAITEN vierelle kalat. Kaikkea hyvää sinulle ja onnea rakkaudessa!

      P.S. Älä anna horoskooppien kuitenkaan päättää onko (mahdollinen) ihastuksesi sinulle sopiva.

    • hei

      sinun kulmasta katsoen olen jo vanha nainen.suurinpiirtein saman ikäinen on poikani.en osaa sanoa mikä on paras sinulle nyt.ja mistä asennosta sitä maailmaa katsoo.minä olen kulkenut monen merkin kanssa.ja luulenpa että jos kumppaniosi on samaa merkkiä,on ihanaa helppous-ymmärrätte toisianne ja jos fyysinen viehtymys on suuri,siihen voi jäädä koukkuun.-kunnes jossain vaiheessa silmät avautuvat ja huomaa että oikeastaan olemme maailman parhaat ystävät.ei siis rakastavaisia.ihan oikeasti ollakaan.
      sitten luulen vakavasti että iällä ja elämänkokemuklsella on merkitystä.
      minä olen nyt suhteessa vesi ja tuli.ja luulen ett'ä ruokimme toisiamme hyvin.romanttisuus-seksuaalisuus,päättäväisyys-p'äättämättömyys jne. mutta voipi olla ettei nuorena olisi toiminut.on tärkeää mennä juttuun avoimin mielin

    • kala-nainen

      joka on ollut oinas-miehen kanssa 7 vuotta.ei ole helppoa,muttei myöskään tylsää!suuria tunteita niin hyvässä kuin pahassa!Muista ettei oinaaseen saa takertua,vaan antaa omaa tilaa...

    • Muikku

      Oinas: aika haasteellinen kissa/koira-juttu
      Härkä: saattaa toimia harmonisen 60 asteen aspektin vuoksi
      Kaksoset: lievästi haasteellinen
      Rapu: kuulema hyvä, koska kolmioaspekti
      Leijona: vaatii hulvattomasti itsetuntoa kalalta
      Neitsyt: vaatii kriitiikin sietokykyä
      Vaaka: lievästi haasteellinen
      Skorpioni: suositellaan usein (itse en ottaisi)
      Jousimies: aika haasteellinen
      Kauris: vetovoimaa löytyy
      Vesimies: pieniä ristiriitoja
      Kalat: joko täysi katastrofi tai onni ja autuus

      Itselläni on vaakakumppani, jota en pois antaisi, mutta olenkin nousuvaaka joten ymmärrän sitä kautta tätä vaakaluontoa joka usein on turhan viileä...

      • Kau-ris

        joskus miettinyt, mistä johtuu mainitsemasi kalojen ja kauriitten välinen vetovoima, sillä eittämättä sitä on.
        En kuitenkaan ole tullut mihinkään lopputulokseen.

        Jossain olen nähnyt Kaurista kuvattavan merkillä, jossa on kalan pyrstö ja vuorikauriin pää.
        Onkohan sillä haluttu viitata johonkin kauriissa "piilevään" kala-piirteeseen ?


      • marja
        Kau-ris kirjoitti:

        joskus miettinyt, mistä johtuu mainitsemasi kalojen ja kauriitten välinen vetovoima, sillä eittämättä sitä on.
        En kuitenkaan ole tullut mihinkään lopputulokseen.

        Jossain olen nähnyt Kaurista kuvattavan merkillä, jossa on kalan pyrstö ja vuorikauriin pää.
        Onkohan sillä haluttu viitata johonkin kauriissa "piilevään" kala-piirteeseen ?

        mä olen kauris ja seurustellu kala miehen kanssa!! meillä todellakin on vetovoimaa. sexikään ei oo tuntunu kenenkään kanssa niiin ihanalta kun tän kalamiehen kanssa =)!!


      • kalakukko..
        marja kirjoitti:

        mä olen kauris ja seurustellu kala miehen kanssa!! meillä todellakin on vetovoimaa. sexikään ei oo tuntunu kenenkään kanssa niiin ihanalta kun tän kalamiehen kanssa =)!!

        Suosittelen kauris ja kalat. Löytyy herkkyyttä ja tunnetta sekä kaloille sopivasti vastuuta antavaa ja ohjailevaa kaurista. Lämmin yhteishenki ja keskustelutaso


    • minä

      ota vaaka! siinä vähän haastetta,mutta meillä ainakin 2 vuotta mennyt hyvin!

    • timanttimies

      kumpikaa ei pidä kalaa minää

    • systeri78

      kaveripariskuntani on olleet 16 v yhdessä tosin nainen on leijona ja mies kalat.
      Et sopii ja oon lueskellu nois horoskoopeista niin olevan.et se ois yks vaihtoehto.

      • Poison

        Mistäköhän horoskoopeista olet niin lueskellu? Yleensähän vesimerkkiä ja tulimerkkiä ei suositella toisilleen, mikä ei tietenkään estä sitä etteikö suhde voisi toimia.


    • KALA SAALISTAJA

      Mikä horoskooppi sopii parhaiten yläate ikäiselle tytölle tänä vuonna voisiko se olla härkä ? :DD olen ite kalat

    • kalattttt

      Rapu tai skorpioni sopivat kalalle, vaikkakalat tuleekin fyysisellä tasolla hyvin toimeen maamerkkien ja joskus ilmamerkkienkin kanssa. Kalathan on melko sopeutuva ja kiltti , joten erimielisyyksiä ei näennäisesti tule kenenkään kanssa.

      Mutta parisuhteeseen suosittelen ehdottomasti veden merkkejä. Siinä on se tunne-elämä, joka näillä merkeillä on samanlainen. Eletään vaistonvarassa, tunteet ovat vahvoja ja niistä puhutaan vain harvoille ja valituille. Syvällistä, eroottista.. Ehkä rapuakin paremmin sopii kalalle skorpioni, sillä useimmiten skorpioni tuo paremmin suhteelle vakaan pohjan ja osaa tarpeen tullen potkia kalaa persuksille ;) kalat taas rauhoittaa skorpionia ja molemmat ymmärtävät toistensa tunne-elämää eikä kumpaakaan kiinnosta pintaliito. Ovat myös rehellisiä ja empaattisia merkkejä.

      Kaksoset ovat ehkä huonoin vaihtoehto kaloille, ovat liian meneviä, pinnallisia, kaverillisia eivätkä osaa vastata kalojen tunteellisuuteen ja romantiikan nälkään. Vaikka kaksoset tykkäävät jutella kalojen tapaan, molemmat merkit ovat liian ailahtelevaisia eivätkä merkkien tunne-elämä ja käsitykset yleensä vastaan toisiaan. Eivät siis osaa täydentää toisiaan, eivätkä asettua toisen asemaan ymmärtääkseen toista.

      Tulen merkit sensijaan saattavat olla liian meneviä kalalle, joka sisimmässään tarvitsee yhtä tunneherkän ja turvallisen kumppanin kuin hän itse on.
      Maamerkitkään eivät osaa vastata kalojen herkkyyteen, sillä ovat aivan liian maanläheisiä eivätkä omaa ns. kuudetta aistia ja heiltä puuttuu kyky tunkeutua henkisissä asioissa pintaa syvemmälle.

    • Kokenut tarkkailija

      Kaikki tietämäni suhteet kalojen ja kauriiden välillä ovat olleet todella onnistuneita. On vetovoimaa, syvällisyyttä, sitoutumista, kommunikaatiota, lämpöä, välittämistä ja kaikkea hyvää. Varsinkin niinpäin, että suhteessa on kalanainen ja kaurismies. Mikä ettei toisinkinpäin toimisi.

      Mielestäni kalalle sopii siis parhaiten kauris.

    • vesimaa

      Juu samaa mieltä tästä, kalat ja kauris yhdistelmä toimii loistavasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe