mistähän sais tietoo minkä hintaista on irlannista lähettää paketti suomeen. Oon lähdössä sinne reissuun ja mietin et sieltä saattaa olla tuliaisia niin paljon matkassa takaisin et tulisko halvemmaksi lähettää ne postin mukana suomeen kuin maksaa ylikiloista lentoyhtiölle??
Kiitollisena ottaisin neuvoja ja vinkkejä vastaan :)
paketin lähettäminen irlannista suomeen
3
3853
Vastaukset
- ex-irkku asustelija
paketin lähetys oli muistaakseni aika kallista... Muutin takaisin Suomeen pari vuotta sitten ja silloin tuli selattua aika paljon kaiken maailman lähetysfirmojen sivuja...En ole kuitenkaan varma mikä hintataso on nyt...
Tässä sulle muutamat sivut,mitkä kannattaa tsekata...
www.dhl.fi
www.dpd.fi
www.gls-finland.com
www.ups.com
www.anpost.ie- damo
Postilla ovat mun tutut lähettäneet. Eihän se ilmaista oo mut halvempaa kuin lentokentät taksat.
- Onomaatti
2kg paketti maksoi lentopostissa 13€
ja economy luokassa 9€.
Sitte jos se paketti meni yli sen 2kg niin ainakin lentopostin hinnat kohahti pilviin, yli 30€. Economyluokasta en olekaan niin selvillä, An Post tarjoaa heti kättelyssä vain sitä lentopostivaihtoehtoa..
Au Pair aikani päätteeksi lähetin noin 14kpl 2kg pakettia osan lentopostissa osan taas economyllä.
Lentoposti kestää 3-4päivää, economy 3-5viikkoa.
Oli siinä kyllä aikamoinen pähkäily ja punnitseminen etukäteen mitä kannattaa lähettää postissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997790- 1075597
- 2754861
- 494803
- 753574
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274