Nuorehkoa mopomiestä epäillään Piikkiön pankkiryöstöstä
19.8.2005 16:34
Piikkiön Osuuspankin konttori on ryöstetty iltapäivällä Piikkiössä Varsinais-Suomessa. Pankkiryöstäjäksi epäillään nuorehkoa miestä, joka oli liikkeellä mopolla, kertoo Kaarinan poliisi. Poliisi lupasi antaa ryöstäjän tuntomerkit myöhemmin.
Poliisi sai hälytyksen Piikkiön keskustaan Hadvalantien konttoriin noin kello 15. Pankin toimitusjohtaja Jari Heinonen ei kertonut ryöstetyn rahasumman suuruutta.
... ei ainakaan vauhti ole päätä pakottanut pakoreissulla :)
Nuorehkoa mopomiestä epäillään
6
1235
Vastaukset
- Sekopää
Jos se oli Runar Holmström.
- mopolla pääsee
jos se kerran vieläkin on pakosalla. Saattoi jopa olla viritetty mopo.
- käsitä
miten se mopo tähän liittyy? Niin sillähän ne pakeni, jotain outoa? mopo on mopo. Taidat olla juippi vähän pihalla.
- vauhti
Vauhtia oli rajusti ja se oli viritetty. Kuulin jo äänestä kun serkulla on kanssa viritetty.
- ketjun aloittajalla
jokin ongelma tämän asian kanssa ? Etkö näe pälli lukea että ryöstäjä pakeni enduromopolla ? Ei kaikilla ole pakko olla autoa, parempi se mopollakin on paeta kuin jalkaisin vitun tollo.
ihmepälli.- asiassa
mä jätän kyllä pankin ryöstämättä,jos sen takia pitää ajaa jollain mopolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247