AMY DIAMOND -LISÄTIETOA!!!

ihan pihalla kaikesta

kuulin radiossa amyn ihan What's in it for me-kappaleen, mutta kun etsin tietoja kyseisestä laulajasta, kaikki nettisivustot oli täysin tietämättömiä. Amy kuulostaa nuorelta ja häiritsee suuresti se, että kauan hän on laulanut ja minkä ikäinen ym..

31

5285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylämummo

hän asuu vissiin ruotsissa ja on laulanut pienen ikänsä. on nyt 13 vuotias

• Amyfani<3

Amy on nyt 13 vuotta. Ja hänestä tuli laulaja 12 vuotiaana eräässä laulukilpailussa. Palkkiona oli se,että sai levyttää yhden kappaleen,mutta Amy saikin enemmän. Mikä on hyvä,koska Amy on paras ja osaa laulaa. :)

• Avustaja
    • ihan pihalla kaikesta

kiitokset!!

• Amy-Fani

Amy Diamond on 13 vuotias Ruotsalainen tyttö

• Anya-TähtiTyttö

Eli tässä vähän tietoa hänestä vaikka tuo toinen sivu tuossa onkin...

Amy on vasta 13-vuotias ruotsalaistyttö, jonka ensimmäinen soololevy on ollut jo kuukausia Ruotsin myydyimpien albumien joukossa. Nuoren lahjakkuuden ensimmäinen single "What's In It For Me" soi tällä hetkellä tehosoitossa mm. YleX:n ja NRJ:n taajuuksilla. Suomeen syksyllä saapuva neito on kiinnostava tapaus, jonka debyytti albumi "This Is Me Now" kuulostaa raikkaalta.

Jo vaippaikäisenä laulajanuransa aloittanut Amy Diamond on pistänyt koko kolmen kruunun maan täysin sekaisin ja nyt on sitten Suomen vuoro ihastua tyttösen persoonalliseen ääneen ja ihastuttaviin pisamiin. Levyn takana on Ten productionin tehokolmikko Tysper, Grizzly ja Mack, jotka ovat rustanneet ja tuottaneet kaikki levyn biisit lukuunottamatta Alicia Keyesin säveltämää ja Amyn livenä esittämää If I Got You:ta sekä Annie elokuvasta tuttua Tomorrowia. Kummatkin lainabiisit Amy hoitelee kunnialla, joskin Tomorrow sopisi paremmin jonkin lastenlevyn ohjelmistoon. Live-versio Alicia Keyesin kappaleesta on melkoisen makoisa osoitus nuoren laulajattaren kyvyistä, ja täytyy myöntää, että 13-vuotiaaksi tytöksi Amy on erittäin kehittynyt esiintyjä.

This Is Me Now on kokonaisuutena oman genrensä parhaimmistoa ja taistelee hyvin paikastaan kokeneempien artistien sarjassa. Vartin välein YLEXillä ja NRJ:llä soinut What's In It For Me on mainio rallatus, joka jää mieleen tarttuvan kertosäkeistönsä ja Amyn viekoittelevan äänen ansioista. Positiivista levyllä on, että hyvä ja tarttuva materiaali ei jää yhteen helmeen vaan sopasta löytyy myös muita makoisia hetkiä. Levyn aloittava Hello on mieleenjäävä hoilotus, jonka kertosäe jämähtää takaraivoon pitkäksi aikaa tupsahtaen aina silloin tällöin takaisin mieleen.

Parhaimmillaan Amy on valloittavissa Gwen Stefani -imitaatioissa Welcome To the City sekä Champion, jotka ovat sävellyksinä riemastuttavan irtonaisia ja pyyteettömän positiivia rallatuksia. Vaikka Amyn levyyn asennoituisi kuinka skeptisesti tahansa, edellämainitut kappaleet riisuvat pessimistisimmänkin sielun aseista ja se on paljon se. Jos mimmi jaksaa taitoluistelun ohella harrastaa laulamista vielä tulevaisuudessakin niin hommassahan on aineksia vaikka mihin. Debyytti jorailee muutamista siirappimaisista jollotuksista huolimatta mainiosti ja saa auringon paistamaan pilviselläkin säällä.

• ????
        Anya-TähtiTyttö kirjoitti:

Eli tässä vähän tietoa hänestä vaikka tuo toinen sivu tuossa onkin...

Amy on vasta 13-vuotias ruotsalaistyttö, jonka ensimmäinen soololevy on ollut jo kuukausia Ruotsin myydyimpien albumien joukossa. Nuoren lahjakkuuden ensimmäinen single "What's In It For Me" soi tällä hetkellä tehosoitossa mm. YleX:n ja NRJ:n taajuuksilla. Suomeen syksyllä saapuva neito on kiinnostava tapaus, jonka debyytti albumi "This Is Me Now" kuulostaa raikkaalta.

Jo vaippaikäisenä laulajanuransa aloittanut Amy Diamond on pistänyt koko kolmen kruunun maan täysin sekaisin ja nyt on sitten Suomen vuoro ihastua tyttösen persoonalliseen ääneen ja ihastuttaviin pisamiin. Levyn takana on Ten productionin tehokolmikko Tysper, Grizzly ja Mack, jotka ovat rustanneet ja tuottaneet kaikki levyn biisit lukuunottamatta Alicia Keyesin säveltämää ja Amyn livenä esittämää If I Got You:ta sekä Annie elokuvasta tuttua Tomorrowia. Kummatkin lainabiisit Amy hoitelee kunnialla, joskin Tomorrow sopisi paremmin jonkin lastenlevyn ohjelmistoon. Live-versio Alicia Keyesin kappaleesta on melkoisen makoisa osoitus nuoren laulajattaren kyvyistä, ja täytyy myöntää, että 13-vuotiaaksi tytöksi Amy on erittäin kehittynyt esiintyjä.

This Is Me Now on kokonaisuutena oman genrensä parhaimmistoa ja taistelee hyvin paikastaan kokeneempien artistien sarjassa. Vartin välein YLEXillä ja NRJ:llä soinut What's In It For Me on mainio rallatus, joka jää mieleen tarttuvan kertosäkeistönsä ja Amyn viekoittelevan äänen ansioista. Positiivista levyllä on, että hyvä ja tarttuva materiaali ei jää yhteen helmeen vaan sopasta löytyy myös muita makoisia hetkiä. Levyn aloittava Hello on mieleenjäävä hoilotus, jonka kertosäe jämähtää takaraivoon pitkäksi aikaa tupsahtaen aina silloin tällöin takaisin mieleen.

Parhaimmillaan Amy on valloittavissa Gwen Stefani -imitaatioissa Welcome To the City sekä Champion, jotka ovat sävellyksinä riemastuttavan irtonaisia ja pyyteettömän positiivia rallatuksia. Vaikka Amyn levyyn asennoituisi kuinka skeptisesti tahansa, edellämainitut kappaleet riisuvat pessimistisimmänkin sielun aseista ja se on paljon se. Jos mimmi jaksaa taitoluistelun ohella harrastaa laulamista vielä tulevaisuudessakin niin hommassahan on aineksia vaikka mihin. Debyytti jorailee muutamista siirappimaisista jollotuksista huolimatta mainiosti ja saa auringon paistamaan pilviselläkin säällä.

pisamiin? miten jotkut voi ihastua ton ruman pisamii? ne pisamat on tosi rumat! ei niihi voi ihastua! tai en mie ainakaa ihastuis!

• mä vaan
        ???? kirjoitti:

pisamiin? miten jotkut voi ihastua ton ruman pisamii? ne pisamat on tosi rumat! ei niihi voi ihastua! tai en mie ainakaa ihastuis!

Mun mielestä se on muutenki vähä ruma. no ei ainakaa kaunis. Mut on sillä hyvä ääni.

• Jassu_92

Amy Diamond
      Wikipedia.
      Loikkaa: valikkoon, hakuun
      Amy Deasismont (s. 15. huhtikuuta 1992 Norrköping, Ruotsi) on paremmin taiteilijanimellä Amy Diamond tunnettu nuori englantilais-ruotsalainen pop-laulaja. Hänen suurimmat menestyskappaleensa Ruotsissa ovat olleet What's in it for me? (nousi hitiksi myös Suomen radioasemilla) ja Welcome to the city, jälkimmäinen hitti myös Norjassa. Diamond lauloi ensimmäisen kerran televisiossa ruotsalaisessa Småstjärnorna ("Pienet tähdet") musiikkilaulukilpailussa vuonna 2000. Diamond on osallistunut kahdeksaan laulukilpailuun joista hän on voittanut seitsemän.

This is me now -levyn takana on Ten productionin tehokolmikko Tysper, Grizzly ja Mack, jotka ovat tehneet ja tuottaneet kaikki levyn kappaleet lukuunottamatta Alicia Keysin säveltämää ja Amyn livenä esittämää "If I Ain’t Got You" sekä Annie-elokuvan kappaletta "Tomorrow".

Laulamisen lisäksi Amy on harrastanut myös näyttelemistä. Hän on ollut tähän mennessä mukana useissa musikaaleissa ja näytelmissä, mutta nykyisin aika ei enää riitä niihin. Hän on kilpaillut myös taitoluistelussa.

Diamond asui Englannissa 4 1/2-vuotiaaksi asti, mistä hän muutti takaisin Ruotsiin. Tällä hetkellä hän asuu Norrköpingissä.

Amy Diamond julkaisee 24. toukokuuta 2006 uuden albuminsa, Still Me Still Now. Albumin ensimmäinen single julkaistiin 10. toukokuuta.

• Saikku

Hei.
      Aletaanko jutteleen sähköpostin kautta, mää tiiän paljon Amy Dianondista oon 13 vuotias ja mun serkku on Amy Diamondin kaveri HUOM!! Paras kaveri, joten taidan tietää aika paljon...

• MiCella

SAIKKU! Voitko kertoo kaiken mitä tiedät Amy diamondista,kun mä oon sen fani!!!! Ois ihanaa olla Amyn parhaan kaverin serkku! Oo kiltti kerro mulle!!!!! PLEASE!

• PÖÖÖ!?
        MiCella kirjoitti:

SAIKKU! Voitko kertoo kaiken mitä tiedät Amy diamondista,kun mä oon sen fani!!!! Ois ihanaa olla Amyn parhaan kaverin serkku! Oo kiltti kerro mulle!!!!! PLEASE!

Amy Diamond 16.v,jonka oikea nimi: Amy Deasismond on ruotsalainen poplaulaja. Amy lausuu englantia loistavasti ja tähän vastaus on hänen britti-isänsä. Amy on asunut 4 vuotiaaksi asti englannissa ja sitten muuttanut takaisin ruotsiin. Amylla on kaksi pikkusiskoa. Hän on harrastunut aijemmin näyttelemistä ja kilpaillut taitoluistelussa mut nyt ei aika riitä. Amy on osallistunut 8 laulukilpailuun joista voittanut 7. Ensimmäisen kerran tv:ssä hän esiintyi 8.v laulukilpailussa småtjärna. Amy pitää kavereiden kanssa hengailusta esim.shoppailemisesta. Kun kysyttiin että onko pelottava esiintyä niin suurelle yleisölle kuinn esim. mitähän nyt onkaan esiintynyt,niin amy vaan totesi että: ei! se on kivaa. Moni sanoo et amy on ruma mut ei must,sen pisamat on just kivoja. Ne tekee siitä ruotsalaisen näköisen. Mä ihailen amyn ääntä ja sen englannin lausuntaa ja mä oon sen fani! Toivottavasti te muutkin. On varmaan aika rankkaa olla lapsilaulaja,kun on niin paljon keikkoja semmost.........mut kyl mä kuiten kin haluisin olla laulaja.

• Saikku
        MiCella kirjoitti:

Voin kertoo sähköpostin kauttaa! xD

• softis4
        MiCella kirjoitti:

Moi kaikki; tässä on yleistietoa Amystä:

Amy Diamond on 15-vuotias teinitähti, joka tuli ruotsissa ja muualla pohjoismailla tunnetuki biisillä; "What's in it for me". Amy kasvoi 4-vuotiaaseen asti Englannissa ja muutti sitten takaisin Ruotsiin, siellä myös syntyi. Hänestä tuli täysin kaksikielinen ja Ruotsissa hän osallistui moniin eri laulukilpailuihin. Hän harrasti tanssimista, teatteria ja on kilpaillut taitoluistelussa, jonka aloitti 6-vuotiaana. 11-vuotiaana hän otti laulutunteja, ja hänelle kehittyi mahtava ääni jonka avulla hän voitti useuta laulukilpailuja. Yhdessä niistä, päävoitto oli päästä tekemään yksi kappale oikeeseen levytysstudioon. Siellä amy levitti "What's in it for me"-singlen, ja otti taiteilijanimekseen, "Amy Diamond" (oikea nimi; Amy Linnea Deasismont). Hitti oli niin suosittu, että amy sai tehdä kokonaisen albumin ja sitä levitettiin ulkomaille ja amylle järjestettiin keikkoja. Amystä tuli tosi kuuluisa ja hänelle tarjottiin myös rooleja tv-ojelmista ym. Hän on ollut monissa lehdissä mallina ja esiintynyt monissa kymmenissä tv-ohjelmissa livenä. Nyt hän on tehnyt jo kaksi albumia. Hänellä on yksi isosisko ja kaksi pikkusiskoja. Yleensä pikkusiskot, sekä äiti ja isä kiertää amyn mukana keikoilla, jotka on ulkomaillakin. Amy leikkii siskojen kanssa päivittäin. Amy käy normaalia koulua, josta joutuu olemaan harvoin poissa. Lempiaine matikka. Amyllä on myös hiiriä, kani ja muita eläimiä. Amy on eläinrakas!

• okokok
        PÖÖÖ!? kirjoitti:

Amy Diamond 16.v,jonka oikea nimi: Amy Deasismond on ruotsalainen poplaulaja. Amy lausuu englantia loistavasti ja tähän vastaus on hänen britti-isänsä. Amy on asunut 4 vuotiaaksi asti englannissa ja sitten muuttanut takaisin ruotsiin. Amylla on kaksi pikkusiskoa. Hän on harrastunut aijemmin näyttelemistä ja kilpaillut taitoluistelussa mut nyt ei aika riitä. Amy on osallistunut 8 laulukilpailuun joista voittanut 7. Ensimmäisen kerran tv:ssä hän esiintyi 8.v laulukilpailussa småtjärna. Amy pitää kavereiden kanssa hengailusta esim.shoppailemisesta. Kun kysyttiin että onko pelottava esiintyä niin suurelle yleisölle kuinn esim. mitähän nyt onkaan esiintynyt,niin amy vaan totesi että: ei! se on kivaa. Moni sanoo et amy on ruma mut ei must,sen pisamat on just kivoja. Ne tekee siitä ruotsalaisen näköisen. Mä ihailen amyn ääntä ja sen englannin lausuntaa ja mä oon sen fani! Toivottavasti te muutkin. On varmaan aika rankkaa olla lapsilaulaja,kun on niin paljon keikkoja semmost.........mut kyl mä kuiten kin haluisin olla laulaja.

vaan se on 15v. Sori PÖÖÖ!? et oo ihan oikeessa :D Ja sen oikee nimi ei oo Amy Deasismond! Sen sukunimeä ei käytetä julkisuudessa. Amy Diamond on sen taiteilija nimi jonka se otti käyttöönsä ensimmäisen singelsä yhteydessä.

• Amyfani<3
        Saikku kirjoitti:

Voin kertoo sähköpostin kauttaa! xD

Tunnetkö Micellan sen joka on ollu siin laulukilpailus?

• eLSUUX

Se ON AMY DEAsismond ja se on ruottalainen!

• Anonyymi

hei amy jutellaanko t.sami

• hemuli___

amy diamond on 13w on ruotsista niiku darin ja sil on hyvää musaa

• _Emilia_Amy__<33

Moi vaan kaikki! No kuka tahansa joka haluu tietää Amystä niin kirjottaa mulle : [email protected] :) Vastaan kaikille. :P No kaikki varmaan ihmettelee miks mä tiiän kaikkee siitä no oon sen kaveri.. kukaan nyt tuskin uskoo mut antaa olla se on pitkä juttu et miten musta tuli sen kaveri... ;) moikka!

• amy fani!!!!

Amy on 13 wee teini ihan ihQQQ hei Dååååååååå

• tietoa

amy diamond on 14 vuotias ja on syntynyt 15 huhtikuuta vuonna 1992 .etsi lisää tietoa sivuilta wikipedia.fi sieltä tiedät amystä enemmän jos kirjoitat sinne amy diamond nimen niin

• Nimetön

minä olen ollut pitkään amyn fani minun mielestä amy on 13-14 jompi kumpi en minä tiedä olen silti Amy Diamond fani aina ja kuka voisi kertoa mulle et millonko Amy tulee suomeen

• Amy Diamond (fani)

Amy on nyt 15

• aaaaaaaa

Amy syntyi 15. huhtikuuta 1992 Ruotsin Norrköpingissä

• Amy Fani
        aaaaaaaa kirjoitti:

Amy syntyi 15. huhtikuuta 1992 Ruotsin Norrköpingissä

Oon olly Amyn fani siitä asti kun siitä tuli laulaja eli sillon kun se oli 13. Nyt se on 15, ja täyttää heinäkuussa 16. Mulla on Amyn kaikki kolme levye, eniten pidän toisesta levystä. Jos muuten tiesitte, Amy voi päästä euroviisuihin, se on ruotsin karsinnoissa finaalissa, ja mun ymmärtääkseni 8. maaliskuuta selvii että lähteekö se sitten sinne euroviisuihin =). Oon nähny Amyn kerran livenä ja saanu sen nimmarin JEE :D Kannattaa siis kyllä ostaa Amyn levyt! Ja kun joku sano että Amylla on rankkaa niin on mustakin on mutta on itse sanonut että tykkää esiintyä hirveästi eli siitä ei kannata huolehtia, ja onhan sillä paljon vapaa-aikaa. AMY ON SIIS IHAN PARAS, JA OON TODELLAKIN SEN FANI, TÄLLÄKIN HETKELLÄ KUUNTELEN SEN MUSIIKKIA! KIVOJA FANITUS HETKIÄ =D

• Amy Fani
        Amy Fani kirjoitti:

Oon olly Amyn fani siitä asti kun siitä tuli laulaja eli sillon kun se oli 13. Nyt se on 15, ja täyttää heinäkuussa 16. Mulla on Amyn kaikki kolme levye, eniten pidän toisesta levystä. Jos muuten tiesitte, Amy voi päästä euroviisuihin, se on ruotsin karsinnoissa finaalissa, ja mun ymmärtääkseni 8. maaliskuuta selvii että lähteekö se sitten sinne euroviisuihin =). Oon nähny Amyn kerran livenä ja saanu sen nimmarin JEE :D Kannattaa siis kyllä ostaa Amyn levyt! Ja kun joku sano että Amylla on rankkaa niin on mustakin on mutta on itse sanonut että tykkää esiintyä hirveästi eli siitä ei kannata huolehtia, ja onhan sillä paljon vapaa-aikaa. AMY ON SIIS IHAN PARAS, JA OON TODELLAKIN SEN FANI, TÄLLÄKIN HETKELLÄ KUUNTELEN SEN MUSIIKKIA! KIVOJA FANITUS HETKIÄ =D

"Moi kaikki; tässä on yleistietoa Amystä:

Amy Diamond on 15-vuotias teinitähti, joka tuli ruotsissa ja muualla pohjoismailla tunnetuki biisillä; "What's in it for me". Amy kasvoi 4-vuotiaaseen asti Englannissa ja muutti sitten takaisin Ruotsiin, siellä myös syntyi. Hänestä tuli täysin kaksikielinen ja Ruotsissa hän osallistui moniin eri laulukilpailuihin. Hän harrasti tanssimista, teatteria ja on kilpaillut taitoluistelussa, jonka aloitti 6-vuotiaana. 11-vuotiaana hän otti laulutunteja, ja hänelle kehittyi mahtava ääni jonka avulla hän voitti useuta laulukilpailuja. Yhdessä niistä, päävoitto oli päästä tekemään yksi kappale oikeeseen levytysstudioon. Siellä amy levitti "What's in it for me"-singlen, ja otti taiteilijanimekseen, "Amy Diamond" (oikea nimi; Amy Linnea Deasismont). Hitti oli niin suosittu, että amy sai tehdä kokonaisen albumin ja sitä levitettiin ulkomaille ja amylle järjestettiin keikkoja. Amystä tuli tosi kuuluisa ja hänelle tarjottiin myös rooleja tv-ojelmista ym. Hän on ollut monissa lehdissä mallina ja esiintynyt monissa kymmenissä tv-ohjelmissa livenä. Nyt hän on tehnyt jo kaksi albumia. Hänellä on yksi isosisko ja kaksi pikkusiskoja. Yleensä pikkusiskot, sekä äiti ja isä kiertää amyn mukana keikoilla, jotka on ulkomaillakin. Amy leikkii siskojen kanssa päivittäin. Amy käy normaalia koulua, josta joutuu olemaan harvoin poissa. Lempiaine matikka. Amyllä on myös hiiriä, kani ja muita eläimiä. Amy on eläinrakas!"
        Kiitos viestistä, tiesin muuten Amysta kaiken tuon mitä kirjoitit, mutta en tiennyt tuota laulukilpailu juttua, että sitten sen voittona levytti sen "What's in it for me?"n jne. Kiitos siis tiedosta :)

• Amy Fani
        Amy Fani kirjoitti:

Amy Diamond on 15-vuotias teinitähti, joka tuli ruotsissa ja muualla pohjoismailla tunnetuki biisillä; "What's in it for me". Amy kasvoi 4-vuotiaaseen asti Englannissa ja muutti sitten takaisin Ruotsiin, siellä myös syntyi. Hänestä tuli täysin kaksikielinen ja Ruotsissa hän osallistui moniin eri laulukilpailuihin. Hän harrasti tanssimista, teatteria ja on kilpaillut taitoluistelussa, jonka aloitti 6-vuotiaana. 11-vuotiaana hän otti laulutunteja, ja hänelle kehittyi mahtava ääni jonka avulla hän voitti useuta laulukilpailuja. Yhdessä niistä, päävoitto oli päästä tekemään yksi kappale oikeeseen levytysstudioon. Siellä amy levitti "What's in it for me"-singlen, ja otti taiteilijanimekseen, "Amy Diamond" (oikea nimi; Amy Linnea Deasismont). Hitti oli niin suosittu, että amy sai tehdä kokonaisen albumin ja sitä levitettiin ulkomaille ja amylle järjestettiin keikkoja. Amystä tuli tosi kuuluisa ja hänelle tarjottiin myös rooleja tv-ojelmista ym. Hän on ollut monissa lehdissä mallina ja esiintynyt monissa kymmenissä tv-ohjelmissa livenä. Nyt hän on tehnyt jo kaksi albumia. Hänellä on yksi isosisko ja kaksi pikkusiskoja. Yleensä pikkusiskot, sekä äiti ja isä kiertää amyn mukana keikoilla, jotka on ulkomaillakin. Amy leikkii siskojen kanssa päivittäin. Amy käy normaalia koulua, josta joutuu olemaan harvoin poissa. Lempiaine matikka. Amyllä on myös hiiriä, kani ja muita eläimiä. Amy on eläinrakas!"
        Kiitos viestistä, tiesin muuten Amysta kaiken tuon mitä kirjoitit, mutta en tiennyt tuota laulukilpailu juttua, että sitten sen voittona levytti sen "What's in it for me?"n jne. Kiitos siis tiedosta :)

Tietääkö joku mistä sais täältä NETISTÄ kuultua ton Amyn euroviisukappaleen #Thank you?"

• MANAAJA
        Amy Fani kirjoitti:

Amy täyttää 15.4. 16 vuotta. Muistan sen ulkoa koska olen sen suuri fani:)

• Minäp--
        MANAAJA kirjoitti:

Amy täyttää 15.4. 16 vuotta. Muistan sen ulkoa koska olen sen suuri fani:)

Tietääks joku amyn keikoist mitää? Sen kotisivuil lukee vaan menneet keikat (järkevää-.-)... Niin että tietääkö?

• m.r.m.
        Minäp-- kirjoitti:

Tietääks joku amyn keikoist mitää? Sen kotisivuil lukee vaan menneet keikat (järkevää-.-)... Niin että tietääkö?

siel sivun foorumil lukee kyl ne tulevatkii keikat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe