Terve,
Meillä on pienehkö ok-talo jossa nurmikkoa tuollainen 400 m2.
Olen harkinnut sähkökäyttöistä ruohonleikkuria. Tuollainen 1200W Bosch keruuastialla maksaa vajaa 200 Euroa.
Onko kokemusta miten tulee toimeen. Ei ainakaan bensa haise ja käynnistyy jos töpöstä löytyy virtaa. Mitäs mieltä olette. Toimiiko tuollainen sähköpeli käytännössä ja ne ketkä ovat hankkineet, kaduttaako ostos vai oletteko olleet tyytyväsiä.
Sähkökäyttöiset ruohonleikkurit
2
2000
Vastaukset
- Nurminen-
Mellä ollut Black and Deckerin GRC-950 akkukone jo 5 vuotta ja ihmeen hyvin leikannut, nyt akku vanhentunut, mutta kakkoskoneena menee, ja tontti on 1200 m2.
Luulis tuolla pienemmän nurmikon kukistavan, mutta ei saa antaa kasvaa kovin pitkäksi, sitten se kyllä hyytyy. - kerto
Tuttava kerto omista kokemuksistaan leikata nurmikkoa töpselisähköisellä leikkurilla.
Leikkuutapahtuma on miltei äänetön ja laite käynnistyy vaivatta jopa ikänaiselta.
Ainoa haittapuoli on tuo pitkä perässävedettävä sähköroikka.
Siitäkin sellviää suunnittelemalla leikkuukierron siten, että aina kierretään poispäin ja vältytään loputtomalta johdon siirtelyltä sekä troikan yliajolta.
Jos leikattava alue on kaukana töpselisähköstä ja joudutaan käyttämään kohtuuttoman pitkää roikkaa, saattaa jännitehäviö muodostua suureksi ja näin leikkurin on toimittava alijännitteellä, niin silloin käy niin, että laite ottaa vastaavasti ylivirtaa tuhoten itsensä,,, tai käyttöikä jää lyhyeksi.
noo.. tuostakin ongelmasta selvinnee käyttämällä paksumpaa roikkaa, tai asentamalla talon nurkkiin lisätöpseleitä.
Huomaa vielä, että sähköisen ruohonleikkurin hintaan on lisättävä troikan hinta ja mahdolliset lisäsasennukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998