Isällä keuhkosyöpä?

suruinen olen

Isälläni näkyi röntgenkuvassa jotain epäilyttävää toisessa keuhkossa..Kasvain?Valitellut kipuja rinnan ja selän alueella ja nyt viimein uskaltautui lääkäriin..Hän on 66-vuotias,joten ei mikään nuori enää.Tämä vain tuli kovana iskuna meille,koska isä ollut aina terve.Ihmetyttää,ettei hänellä ole ollut mitään yskää tai muuta,veriarvotkin nyt hyvät.Kohta lisätutkimuksiin,minua pelottaa että tämä on syöpää.Kenelläkään tietoa/kokemusta asiasta?Olisin kiitollinen..

9

30825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maallikko

Sehän voi olla vaikka varjostuma tms., ellei hoitohenkilökunta ole kasvaimesta puhunut.

• kaijahillevi

Älä ole huolissasi, keuhkoissa voi olla vanhoja tulehdus jälkiä, ei syytä paniikkiin. Yritä ajatella vain positiivisesti

• suruinen olen

ja toivotaan parasta!

• tähti

Äidilläni ei myöskään keuhkot oireilleet mitenkään.Vasta etäispesäkkeestä ihan muualla todettiin syöpä.Nyt on menty vuosi päivä kerrallaan.

• suruinen olen

nyt voi?Leikattiinko häntä?Mistä etäpesäke löytyi ja kuinka myöhäisessä vaiheessa?Miten oireili?Kiitos,jos jaksat vastata ja voimia teille!

• Untamo Kyrsäläinen

niin kannattaa hoitaa lunnomukaisella tavalla, Amygdalin-tuotteet, vitamiinit, tri Rathin tutkimukset. Noi VITUN lääkärit TAPPAVAT potilaansa julmilla hoidoilla tajuamatta itse, mitä olevat tekemässä. Syöpä voidaan täysin ennaltaehkäistä ja hoitaa ihmisen oman puolustusmekanismin vahvistamisella. Julmat hoidot iskevät syöpäsoluun, mutta samalla tappaa potilaan. Tällainen hulluus on jatkunut siitä lähtien kun Rockefeller aloitti puoskaroimisensa.

• Minna

Isäni kuoli keuhkosyöpään 60 vuotiaana. Hän ehti diagnoosin jälkeen elää 2kk, jona aikana ehti saada sädetykset ja sytostaatit. Syöpä oli levinnyt pitkälle ja yleistila hoitojen jälkeen romahti täysin. Nyt jälkikäteen ajattelen, että isän loppuelämä olisi ollut parempi ilman rankkoja sytostaatteja. Sädetykset olivat kipujen vuoksi elämänlaatua parantavia.

• leski

Toivon sydämestäni ettei ole kasvain. Miehehelläni (67v) oli aivan sama tilanne, näkyi epämääräistä - kasvain. Sen jälkeen tehtiin bronkoskopia, ohutneulanäytteet ja lopulta magneettikuvat. Syöpä! Odottelimme neulanäytteen tuloksia 2 vkoa jona aikana tuli keuhkokuume. Myöhemmin magneetikuvassa näkyi myös etäispesäke maksassa. Tulokset kertoivat kyseessä olevan mikrosellulaarinen(pienisoluinen)keuhkosyöpä jota ei voinut leikata. Annettiin yhden kerran sytostaattihoito(olisi pitänyt jättää väliin)jonka seurauksena valkosolut alas ja kunto romahti totaalisesti. Mieheni nukkui pois 3 viikkoa sitten ja keuhkosyöpä todettiin 1,5kk sitten. Ennen sitä ei ollut muita oireita parin viikon ajan kuin selkäkipua - ei edes yskää! Voimia teille ja muistakaa vaatia lääkäreitä antamaan ennuste (välttelevät sitä)niin tiedätte tehdä päätöksiä. Jos lääkäri olisi kertonut ennusteen olisi mieheni yksikin sytostaattihoito jätetty antamatta ja hän olisi saanut olla viimeisen kesän nauttien kotona eikä sänkyyn sidottuna(kädetkin sidottiin ettei repisi tippojaan pois)sairaalassa. Ikäväni ja suuttumukseni on sanoinkuvaamatonta.

• pennut

hei minullakin isällä on keuhko syöpä.Keuhkoissa, nenässä ja niskasa. Se oli järkytys kun äiti soiti ja kerto isästä.Isä leikattin .ikää on jo 88v.jaksamista kirjoittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe