juu...miten on porukka laittanut kantohihnan kiinnityslenkit synteettiseen tukkiin kiinni?minulle ei ole myyjät tarjonneet kuin puutukille tarkoitettua harvakierteistä lenkkiä ja sanoneet että ei tuo pysy...yksi myyjä suositteli laittamaan läpipultilla,kertokaa omat ratkaisunne!
synteettinen tukki ja kantohihna
9
925
Vastaukset
- kantohihna
Juu, itellä kiinnostas kans. Eikö tosiaan kukaan ole laittanut synteettiseen tukkiin kantohihnaa.
- TEUVO
no purin perästä sen kumivaimentimen pois niin huomasin että ontolla tukilla tuo baikkali..aattelin
laittaa läpipultilla jotkut lenkit kiinni..eikö tosiaan kukaan tiedä/ole katsonut miten heillä on pumppu/tai ½automaateissa siinä makasiinin edessä olevassa korkissa lenkki kiinni?lenkkejä en ole vielä löytänyt,muuta kuin piironginlaatikon vetimet joista sais tehtyä helpolla lenkit jos ei muuta löydy... - Super Mag
Vajaa vuoden vanha MP-153 synteettisellä tukilla ja kantohihnalle aivan normaalit teräslenkit, joihin hihna tulee kiinni.
- Super Mag
Super Mag kirjoitti:
Vajaa vuoden vanha MP-153 synteettisellä tukilla ja kantohihnalle aivan normaalit teräslenkit, joihin hihna tulee kiinni.
...kaivaa ase kaapista ja tarkistaa. Etutukin päässä on iso rengas jossa hihnalenkki on kiinni. Eli jos avaa kaasumännän ruuvin, se tulee seuraavaksi pois ja paikallaan ollessaan rengas pyörii vapaasti eli ruuvi ei kiristä sitä paikalleen, pitää sen vain siinä. Takatukissa menee ruuvi läpi tukin alhaalta ylöspäin juuri ennen olkaa vasten tulevaa kumia ja hihnalenkki on kiinni siinä.
- Rahvajello
Niin, niistä kantohihnoistahan on monta mieltä. Toiset haluaa ja toiset ei! Ite kantelen itselataavaani (Benelli Rafaello Special Lusso) ilman kantohihnaa ja homma toimii pirun hyvin! Tosin metsästelen ainoastaan maalintuja pomppuun ampuen, joten hihnasta ei ole kuin harmia! Olen oikeakätinen ja kannan asetta vasemmalla kädellä pitäen kiinni pistoolikahvasta ja käsi (siis vasen ) on lievässä koukussa. Mielestäni (siis vain oma mielipiteeni) itselataavan ja pumpun VETÄMISEEN tarvitaan sitä hihnaa!!!
- Rahvajello
Edellinen viestini koski siis KANTOHIHNAA eikä kanothihnaa!!!
- TEUVO
eli k-raudasta pussi jossa on sisällä 2kpl.HAPONKESTÄVIÄ 6mm sokkatappeja,ja avaimenperänlenkit alkuperäisten lenkkien paikalle jos on paksumpi lenkki..tulipa pikkusen nätti! ja ei tarvinnut värkätä!ja pysyy varmasti!
- Super Mag
Hyvä, että onnistu!Edelleenkin ihmettelen, ettei niitä lenkkejä ollut jo valmiina, kuten mun aseessa. Ilmeisesti uusissa sitten on. Mihin kohtaan ruuvasit etumaisen sokkatapin?
- TEUVO
Super Mag kirjoitti:
Hyvä, että onnistu!Edelleenkin ihmettelen, ettei niitä lenkkejä ollut jo valmiina, kuten mun aseessa. Ilmeisesti uusissa sitten on. Mihin kohtaan ruuvasit etumaisen sokkatapin?
..uutena ostin tuon baikkalin pari kk. sitten...joo-o sen etummaisen tapin laitoin siittä patruunapesän päässä olevasta tulpasta läpi (valmis reikä jota vähän isonsin)..toisen tukin takapuolen syvennyksen kohdalta,helppo homma tosiaan ja voi ottaa tarpeenvaatiessa nopeasti poiskin!eiku lenkit pois niin tapit lähteekin sitten jo nykäisemällä...metsästystä aatellen pirunhyvä kun ei tarvi työkaluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232