Näin unta että olin vanhempieni luona ja juttelin pikkuveljeni kanssa kun naapurin mies tulee hätääntyneenä kysymään missä toinen koiristamme on. Naapurilla oli iso kuoppa pihallaan johon oli kaatanut kuorma-autollisen hiekkaa. Hän oli ollut näkevinään koiran juoksevan kuopassa ja oli huolissaan sen jääneen hiekan alle. Minä juoksen kuopalle huutaen koiran nimeä. Kaivan käsillä hiekkaa samalla toivoen että koira juoksisi paikalle jostain mutta hetken kuluttua esiin tulee koiran laittuneet silmat ja kaunis pää. Kaivan koiran esiin ja kannan sen kotiin lohduttomasti itkien. Herään itkuun ja olen todella surullinen.
koiran kuolema
4
4095
Vastaukset
- sama täällä
Minä olen myös nähnyt unta oman koiran kuolemasta, mutta se kuvasti vain pelkojani. Koirani on
9-vuotias ja on jo oikeastaan eläkeikäinen.
Älä anna unen vaivata liikaa. :) - minä myös
Minä olen myös nähnyt unta oman koiran kuolemasta, mutta se kuvasti vain pelkojani. Koirani on
9-vuotias ja on jo oikeastaan eläkeikäinen.
Älä anna unen vaivata liikaa. :) Käsittelet unessa joitain vanhoja jo haudattuja tunteita. Jossain on koira haudattuna vertaus kertoo, että jotain on mitä emme näe/halua nähdä. Meiltä salataan tai itse salaamme jotain. Ahdistus ja itku unessa viittaa vaikeaan asiaan onka olet haudannut ja joka tulisi käsitellä. Asia voi liittyä ihmissuhteeseen perhepiirissä, ystävyyteen tai parisuhteeseen.
- Viemärissä...
Hei, näin unta että koirani tippui isoon jäteviemäristöön. Se oli ilmaantunut kuin tyhjästä taloyhtiön takana olleelle pellolle.(Isäni ja äitini taloyhtiön, itse asunut kyseisessä kodissa 8vuotta.) Soitin kaikki ihmiset läpi ja minulle sanottiin, että mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä vain odottaa viemäristön päähän et tuleeko koira sieltä elävänä mereen vai kuolleena.Isäni sanoi kun soitin hänelle, että voi voi ei voi tehdä mitään ja sanoi vielä et jos se tosta selvii niin se on melkoinen sissi. Koko unen itkin ja olin ihan epätoivoinen kun en pystynyt tehdä mitään ja eikä kukaan muukaan auttanut. Oli uusivuosi ja ensilumi satoi maahan. Heräsin aivan hysteerisenä ja itkien. Mitä tämä tarkoittaa? En ole koskaan nähnyt noin realististä unta ja vielä noin kamalaa.. Kyseinen koira on minun ensimmäinen ja tällä hetkellä 6kk..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1772398
Murhamies
31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u91921A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su351776Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s2161762- 841545
Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio
Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit461477- 971430
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1521280- 1181180
Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄751119