Tervehdys ihmiset!
Mulla on päähänpinttymä että pitäis saada kissa alle. Nyt kysynkin että onkos mitään järkeä hakea sellainen Saksasta? Ajattelin XJ6/8:a,jotain 95-00 vuosimallia. Onko sielläpäin jagget hyvin pidettyjä ja voiko mittarilukemiin luottaa?
Onko kenelläkään kokemuksia?
XJ6/8
kaarlovaan
2
682
Vastaukset 2
- xj6
Kokemuksen perusteella niiden kunto vaihtelee samalla tavalla kuin täälläkin. Samoin mittarilukemaa kannattaa verrata auton kuntoon kuten Suomessakin. Syy mikä sai minut hakemaan omani germaaniasta, oli (hieman) suurempi valikoima ja korien parempi kunto. Tarkemmin sanottuna tuollaista ei löytynyt Suomesta myynnistä.
Onnea kissan hankintaan! - Kissapoika
Jep, tuossa tiirailin nettiä ja huomasin, että
-00 XJ8 saa jo 10 000 € hintaan!!!
Vaan mitähän veroja siitä joutuu maksamaan??
Ja paljonko tuollainen n. 240 hp XJ8 oikein kuluttaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921712
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4631273- 861150
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.39942- 93907
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta173677Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662