Fakta nro yksi

raivostunut urheilufani

Terveellä isänmaallisella nuorella miehellä ei ole pitkiä hiuksia.

10

2612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Killuminatus

      Ei pidä paikkaansa, haiseva uusnatsi.

    • VeraVarpunen

      Todellaki on. Riippuen kuontalosta. Evilälle se vaan sopii. Ymmärtäkää asia.

    • Kaikkitietäväinen

      Ovat ne hauskoja nämä kiihkoilijat, jotka luulevat olevansa uskottavia, kun nimeävät mielipiteensä faktoiksi.

      Raivostunut urheilufani on ihan höhlä ja se on FAKTA.

    • Minäkin sanon

      En ole ihan nuori vaan jo hyvän matkaa kuudennella kymmenellä. Pidän itseäni isänmaallisena - osoittakoon vaikka reservin upseerin arvoni sitä omalta osaltaan. Pidän itse hiukseni lyhyenä. Parta leuassani on ollut "aina"; senkin pidän tosin lyhyenä.

      Pidän Tommi Evilää harvinaisen tervepäisenä ja edustavana nuorena miehenä, josta me suomalaiset voimme olla aidosti ylpeitä muutenkin kuin urheilusaavutusten perusteella.

      Pitkä letti ei muuta mielipidettäni miksikään. Sitä paitsi se sopii Evilälle hyvin.

    • Kissatar

      Jos ei Tommi Evilä ole terve ja isänmaallinen voittaessaan Suomelle pronssimitalin, niin kuka sitten...??

    • hömpshömps

      no ei... Evilä on muuten vaan Kimin jälkeen suomen epäseksikkäin urheilija. Kusi noussu päähän, ja nolaa ittensä wannabe cool asenteella... Näyttää muuten vähän ranskalaiselta rotalta. Hyppää muuten saatanan pitkälle.........................................!

    • Ylivääpeli

      Terveys ja hiusten pituus ovat siis jotenkin kääntäen verrannollisia urheilufanin pienessä kaljussa pääkopassa...? Minusta komeat, hyvinhoidetut, edustavan näköiset, persoonalliset pitkät hiukset ovat päinvastoin terveen, hyvinvoivan sielun ja kehon merkki. Kysymys on katsokaas uskaltamisesta. Urheilufani ei uskalla. Ei ole sitä munaa. Eikä tukkaa sen puoleen.

    • letitär

      Oletan, että viestisi oli mauton vitsi. Sillä suomen maa on pullollaan pikätukkaisia miehiä, joten miten kukaan edes kiinnittää huomiota moiseen asiaan.

      Oma henk koht mielipiteeni on, että kukin pitää kuontalonsa sellaisena kuin tykkää. Itse en tosin lyhyt tukkaisen miehen kanssa seurustelisi, sen verran nuo ponnarit ovat minut vuosien varrella hullaannuttaneet, mutta ei minulla ole lyhyt hiuksisia mitään vastaankaan. Ja hiusten pituudella nyt ei isänmaallisuuden kanssa ole mitään tekemistä...

      Letit liehumaan ja kaljut kiiltämään!

    • -marsku-

      Oletko joku vanhoillinen rasisti?

    • trööt

      Ai kamala sentään Minulla kolme pitkätukkaista nuorta urheilevaa miestä kotona Apua Ja sä sanot ettei ne ole terveitä....oi joi...huiiii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      493
      5207
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1851
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1584
    4. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      67
      1463
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1455
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1438
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1155
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      945
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe