Fakta nro yksi

raivostunut urheilufani

Terveellä isänmaallisella nuorella miehellä ei ole pitkiä hiuksia.

10

2628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Killuminatus

Ei pidä paikkaansa, haiseva uusnatsi.

• VeraVarpunen

Todellaki on. Riippuen kuontalosta. Evilälle se vaan sopii. Ymmärtäkää asia.

• Kaikkitietäväinen

Ovat ne hauskoja nämä kiihkoilijat, jotka luulevat olevansa uskottavia, kun nimeävät mielipiteensä faktoiksi.

Raivostunut urheilufani on ihan höhlä ja se on FAKTA.

• Minäkin sanon

En ole ihan nuori vaan jo hyvän matkaa kuudennella kymmenellä. Pidän itseäni isänmaallisena - osoittakoon vaikka reservin upseerin arvoni sitä omalta osaltaan. Pidän itse hiukseni lyhyenä. Parta leuassani on ollut "aina"; senkin pidän tosin lyhyenä.

Pidän Tommi Evilää harvinaisen tervepäisenä ja edustavana nuorena miehenä, josta me suomalaiset voimme olla aidosti ylpeitä muutenkin kuin urheilusaavutusten perusteella.

Pitkä letti ei muuta mielipidettäni miksikään. Sitä paitsi se sopii Evilälle hyvin.

• Kissatar

Jos ei Tommi Evilä ole terve ja isänmaallinen voittaessaan Suomelle pronssimitalin, niin kuka sitten...??

• hömpshömps

no ei... Evilä on muuten vaan Kimin jälkeen suomen epäseksikkäin urheilija. Kusi noussu päähän, ja nolaa ittensä wannabe cool asenteella... Näyttää muuten vähän ranskalaiselta rotalta. Hyppää muuten saatanan pitkälle.........................................!

• Ylivääpeli

Terveys ja hiusten pituus ovat siis jotenkin kääntäen verrannollisia urheilufanin pienessä kaljussa pääkopassa...? Minusta komeat, hyvinhoidetut, edustavan näköiset, persoonalliset pitkät hiukset ovat päinvastoin terveen, hyvinvoivan sielun ja kehon merkki. Kysymys on katsokaas uskaltamisesta. Urheilufani ei uskalla. Ei ole sitä munaa. Eikä tukkaa sen puoleen.

• letitär

Oletan, että viestisi oli mauton vitsi. Sillä suomen maa on pullollaan pikätukkaisia miehiä, joten miten kukaan edes kiinnittää huomiota moiseen asiaan.

Oma henk koht mielipiteeni on, että kukin pitää kuontalonsa sellaisena kuin tykkää. Itse en tosin lyhyt tukkaisen miehen kanssa seurustelisi, sen verran nuo ponnarit ovat minut vuosien varrella hullaannuttaneet, mutta ei minulla ole lyhyt hiuksisia mitään vastaankaan. Ja hiusten pituudella nyt ei isänmaallisuuden kanssa ole mitään tekemistä...

Letit liehumaan ja kaljut kiiltämään!

• -marsku-

Oletko joku vanhoillinen rasisti?

• trööt

Ai kamala sentään Minulla kolme pitkätukkaista nuorta urheilevaa miestä kotona Apua Ja sä sanot ettei ne ole terveitä....oi joi...huiiii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2705
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      416
      2217
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2116
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1875
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1679
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1176
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1142
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1049
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe