Millainen valmistaja on Alutec? Onko miten laadukkaita vanteita? Parempia kuin Migliat? Kokemuksia?
Alutec ?
6
4779
Vastaukset
- tee
Laadukkaita saksalaisia, Sigman maahantuomia vanteita.Mallit ovat tosin jo hieman vanhahtavat.
- Vanne Expertti
Maku asia vaihdoin juuri omat 17 tuumalaiset Migliat ton merkkisiin . Malleja löytyy laidasta laitaan,eikä voi todellakaan sanoa vanhahtaviksi.Laadukas saksalainen vanne saksassa ollut jo vuosia markkinoilla,suomessa suht uusi.Miglia on italialainen vanne,molemmissa maissa osataan tehdä pitkillä perinteillä aluvanteita.
- Niilo1
Alutec on suomalainen yritys
- tyyppiteini rulaa
Niilo hei! Olet 12 vuotta myöhässä, ennätys sekin, hienoa.
Kannattaisi nukkua pojan välillä, huomaisi paremmin nuo päiväyksetkin. - Anonyymi
tyyppiteini rulaa kirjoitti:
Niilo hei! Olet 12 vuotta myöhässä, ennätys sekin, hienoa.
Kannattaisi nukkua pojan välillä, huomaisi paremmin nuo päiväyksetkin.Vuodesta 2006 kariSalonsaarella maksamatta 11500 sähköistä, täys huijari kyseinen salonsaaro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodesta 2006 kariSalonsaarella maksamatta 11500 sähköistä, täys huijari kyseinen salonsaaro
Ulosotossa aina todettu vaarattomaksi Kari salonsaaro,törkeä asiakas kun tyt jätti maksamatta,muka yrittäjä mutta varaton ulosoton määritelmä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136