Gameboy Advance SP:n akku??

Pelaajan äiti

Osaisikohan täällä joku valaista tietämätöntä..
Eli mistä saisin akun pojan Gameboy-peliin, kun olen yrittänyt etsiä enkä ole löytynyt? Jos vielä hinta-arvion saisin olisin kiitollinen =)

5

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppa88

johonkin lelu/peli kauppaan, ja kysyä asiasta. erityisesti joku peleihin perehtynyt liike myy takulla akkuja SP:hen (mutta luultavasti vain tilaus tavarana).

sä voit toki laittaa sähköpostia johonkin nettikauppaan kuten playeroneen, ja kysyä akusta (www.playerone.fi).

ai niin siitä hinnasta....ööh olisikohan hintahaitari jotain 10-30€, voi mennä kyllä ihan kuuseen, mutta hinta varmaan on jotain tuolta väliltä, tai sitten ei.

• pelaaja05

Tarkoitatko niitä ladattavia paristoja, mitä on GBASP:llä? No jaa kuitenkin. Kyllähän niitä akkuja varmaan löytyy joistakin kaupoista niinkuin Jamppa88 sanoi. Mutta jos et löydä akkuja mistään, niin se varmaan näyttää siltä, että sinun pitäisi ostaa uusi Game Boy Advance SP, minkä mukana se akku tulisi, ehkä. Ja kyllähän niitä akkuja varmaan löytyy Huuto.netistä ja ehkäkin muistakin sivuilta, mutta en ole varma.

PS: Niinkuin sanoin, että minun mielestäni Game Boy Advance SP:llä ei ole akkuja vaan ladattavia paristoja.

• Jamppa88
        pelaaja05 kirjoitti:

Tarkoitatko niitä ladattavia paristoja, mitä on GBASP:llä? No jaa kuitenkin. Kyllähän niitä akkuja varmaan löytyy joistakin kaupoista niinkuin Jamppa88 sanoi. Mutta jos et löydä akkuja mistään, niin se varmaan näyttää siltä, että sinun pitäisi ostaa uusi Game Boy Advance SP, minkä mukana se akku tulisi, ehkä. Ja kyllähän niitä akkuja varmaan löytyy Huuto.netistä ja ehkäkin muistakin sivuilta, mutta en ole varma.

PS: Niinkuin sanoin, että minun mielestäni Game Boy Advance SP:llä ei ole akkuja vaan ladattavia paristoja.

GameBoy Advance SP:ssä ei ole paristoja. SP:ssä on akku (akku on se suorakaiteen muotoinen pala SP:n pohjassa, jossa lukee "GAME BOY").

Itse muistan, kun SP:tä alettiin mainostamaan mm. nintendon sivulla, ja muistan sen tarkkaan kun niillä sivulla kerrottiin että SP:ssä on akku, joka kestää X latauskertaa--> sitten akku on vaihdettava uuteen.

Siinä pelaaja05 on kyllä oikeassa, että SP:n akkuja ei myydä kaupoissa (hyllyissä). Mutta melkein kaikki lelu/pelikaupat varmasti pystyvät tilaamaan akkuja, kun vain käy kysymässä.

Ei kannata ostaa uutta SP:tä, koska niitä akkuja saa, kun vaan menee ja kysyy. Itse kysyin juuri ystävältäni (pelikaupan pomo) puhelimessa, että myyvätkö he akkuja SP:hen, ja hän vastasi, että VAIN tilaustavarana.

• pelaaja05
        Jamppa88 kirjoitti:

GameBoy Advance SP:ssä ei ole paristoja. SP:ssä on akku (akku on se suorakaiteen muotoinen pala SP:n pohjassa, jossa lukee "GAME BOY").

Itse muistan, kun SP:tä alettiin mainostamaan mm. nintendon sivulla, ja muistan sen tarkkaan kun niillä sivulla kerrottiin että SP:ssä on akku, joka kestää X latauskertaa--> sitten akku on vaihdettava uuteen.

Siinä pelaaja05 on kyllä oikeassa, että SP:n akkuja ei myydä kaupoissa (hyllyissä). Mutta melkein kaikki lelu/pelikaupat varmasti pystyvät tilaamaan akkuja, kun vain käy kysymässä.

Ei kannata ostaa uutta SP:tä, koska niitä akkuja saa, kun vaan menee ja kysyy. Itse kysyin juuri ystävältäni (pelikaupan pomo) puhelimessa, että myyvätkö he akkuja SP:hen, ja hän vastasi, että VAIN tilaustavarana.

Katsoin tuolta nintendon sivuilta ja siellä luki "ladattava litium-akku" eli se oli sitten akku eikä ladattava paristo... My mistake. Omistan itse myös GBA SP:n ja en tiennyt, että siinä oli akku. Joo no sanon vielä, että ei kannata ostaa uutta SP:tä niinkuin Jamppa88 sanoi.

• Pelaajan äiti

Suurkiitokset vinkeistä! Laitoin postia playeroneen ja katson mitä vastaavat. Sain myös tänään vinkin ottaa yhteyttä suoraan Nintendon maahantuojaan. Eiköhän se akku jostain vielä löydy =)

Mukavia pelihetkiä teille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe