Hän on tosissaan suhteemme, mutta... tiedättehän, hän toimii ensin (hetken mielijohteesta) ja ajattelee sitten. Tykkää juhlia ja tekee mitä haluaa. Kaikki pitävät hänestä ja haluavat olla hänen kavereitaan, niin miehet kuin NAISETKIN. Kyllä joku niistä naisista pitää hänestä varmaan enemmän kuin kaverina, ja toki terve nuorimies katselee naisia sillä silmällä. Minun vain pitäisi luottaa että se jää pelkkään katseluun. Meillä voisi olla niin HYVÄ suhde, MUTTA en uskalla luottaa ja se pilaa kaiken, en uskalla olla avoin hänelle. Pelkään rakastua ja rakennan muurin ympärilleni. Itsekin on tullut pelailtua ihmissuhteilla eli tiedän että on se on helppoa. Ehkä nyt saan ansioni mukaan... paha karma...
Hulivilirakas
3
1199
Vastaukset
hyvä jos juttelisit hänen kanssaan asiasta..
- leenu
olen samaa mieltä, jutelkaa ja kerro hälle, että olet mustasukkainen ja pyydä häntä kertomaan onko hän ollut uskollinen sulle. kun tunnette toisenne, tiedän myös, kun hän puhuu totta. yritä luottaa häneen ja eläkää normaalia elämää. usko myös itseesi, että olet viehättävä nainen, jolla myös olisi vientiä.. riittää kun tiedät sen ja voit leikkiä ajatuksella, se monesti helpottaa..
- toinen tosi epätoivoinen ja...
leenu kirjoitti:
olen samaa mieltä, jutelkaa ja kerro hälle, että olet mustasukkainen ja pyydä häntä kertomaan onko hän ollut uskollinen sulle. kun tunnette toisenne, tiedän myös, kun hän puhuu totta. yritä luottaa häneen ja eläkää normaalia elämää. usko myös itseesi, että olet viehättävä nainen, jolla myös olisi vientiä.. riittää kun tiedät sen ja voit leikkiä ajatuksella, se monesti helpottaa..
Se on se pikku mantra jota täytyy hokea kun seisoo vessassa ja on premenstruaalinen olo, naama koetuksella kun niin paljon nesteitä kerääntyy soluihin ihon alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905449Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.483615Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612985Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462191Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2951825- 471616
- 961481
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441386Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333