ei oo mun mielestä kovin hyvä mut on se iha hyvä
wings of a butterfly...
8
1019
Vastaukset
- lilylazer
Vähän ristiriitainen mielipide, "ei se oo hyvä, mut se on hyvä.." :'D
- Attention
Mun mielestä se ainakin on aivan ihana biisi, laulan aina mukana kun kuulen sen, siis laulan mukana jos ei oo yleisöä lähistöllä...X-D
Kun kuulin kyseisen biisin ensimmäisen kerran, ei se kuulostanut kovin "hienolta". Nyt kun sen on kuunnellut useampaan kertaan, biisi on avautunut mulle aivan uudessa valossa. Erityisesti pidän kitaraintrosta. :)
- :-P
eras_mj-fani kirjoitti:
Kun kuulin kyseisen biisin ensimmäisen kerran, ei se kuulostanut kovin "hienolta". Nyt kun sen on kuunnellut useampaan kertaan, biisi on avautunut mulle aivan uudessa valossa. Erityisesti pidän kitaraintrosta. :)
joo mut mun mielestä se ei oikee kuullosta himiltä mut ei se kyllä huonokaa oo
- ....
eras_mj-fani kirjoitti:
Sama juttu. Ekaa kertaa kun kuuli, niin ajatteli että siinäkö se oli, mutta muutaman kuuntelukerran jälkeen alkoikin jo kuulostaa loistavalta ;)
- himisti
eras_mj-fani kirjoitti:
Ihan samoin kävi mulle. Ensin ajattelin etä ei mikään erikoinen, mut jo toisella kerralla rakastuin siihen piisiin täysillä! Kitaroista mäkin siinä tykkään ja siitä että Valo käyttää komiasti ääntänsä siinä kertsissä :)
- him or die
himisti kirjoitti:
Ihan samoin kävi mulle. Ensin ajattelin etä ei mikään erikoinen, mut jo toisella kerralla rakastuin siihen piisiin täysillä! Kitaroista mäkin siinä tykkään ja siitä että Valo käyttää komiasti ääntänsä siinä kertsissä :)
kun kuulin sen eka kerran pidin sitä tosi hyvänä mut nyt pidän sitä ihan huippuna
- videoon ;-)
http://www.heartagram.com/index2.html
VIDEO : Wings of a Butterfly
Windows media: HI | MED | LO | MODEM
Quicktime: ALL BANDWIDTHS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501447
- 591381
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 60791
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118607Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit81582- 38556