4-1 oli loppulukemat ja Jokerit sai vain 13 laukausta kohti MoDon maalia. Ei tule mestaruutta tänäkään vuonna, harmi sinänsä. Kohta pitää alkaa kannattaa Bluessii tai HIFKii.
Vastaukset 5
- perkkele
Tollasia gloryhuntereita kaivata. Antaa heittää TAKINKÄÄNTÄJÄ.
- Jokeri
Idiootti!!! käännät takin yhen ottelun takii!!! LOL sulle vaa!!!
- ...
samat sanat. saataa mee vaa kannattaa bluesia nii päästään tollasista..
- Sami79
Mä inhoon jokereita on se sen verran paska joukkue. Mut toi lempijoukkueen vaihtamis juttua en kyllä ymmärrä, vaihtaa joukkuetta yhden 4-1 tappion jälkeen, haloo. Tosi fani kannattaa omaa suosikkijoukkuetaa oli se joukkue mimmoses tilantees tahansa. Vaikka Jokeritt olis häviny 14-1 niin mä olisin silti Jokeri fani mutta kun en ole jokeri fani enkä tule koskaan olemaankaan. Tosi fani on tosi fani ei tommonen tampio...
valittin jokerit ku isoveli käski kannattaa jokereita tai tulee turpaan... mutta se on paras siis jkerit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851216
- 74969
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut175966- 58715
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t161675Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.185668Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su278663Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4626- 54617
- 43615