Kertokaahan ne ketä ovat tehneet lumitöitä ajettavalla ruohonleikkurilla miten se luonistaa?
Itse ostin tänä kesänä Husqvarnan LTH151:sen teho ei varmastikkaan ole se ongelma?
Lumityöt
5
1430
Vastaukset
- hyvä
Lelu mikä lelu.
- mikko_-
kawasaki250 kirjoitti:
Lumikola huomattavasti nopeampi ja halvempi ratkasu,ja toimii pakkasellakin varmasti.
no siis jos nyt tarkkoja ollaan ni esmis, 50-100m pihatien auraamiseen ihan passeli, mutta itse pihan auraamisessa ei kätevä, jos lunta on yli 3cm, koska joutuu auraamaan moneen kertaan, mutta jos suoraan aurataan, saa lunta olla vaikka 10 senttiä, riippuen tietenki onko pakkas vai suojalunta. ketjut ovat hyvä lisä.
- TALKKARI
kawasaki250 kirjoitti:
Lumikola huomattavasti nopeampi ja halvempi ratkasu,ja toimii pakkasellakin varmasti.
KUN LAITAT VIELÄ PIENELLÄ PULTILLA KOLAN REUNAAN VANERINPALA NIIN EI PÄÄSE LUMI KARKAAMAAN KOLASTA. HYVÄ KEKSINTÖ =)
- jug
Kyllä linko on parempi kuin puskulevy ite tehny lingolla 7 vuottta ja hyvin pelittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663