Nettikirjakaupat

J.H

Kertokaahan netistä löytyviä kirjakauppoja, kun on kotoisten kirjakauppojen valikoima vähän puutteellinen.

46

14308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lefunk

      www.bookplus.fi toimii ainakin allekirjoittaneelle. Yhtä nopeasti ne kirjat tosin tilaa sinne kirjakauppaankin, vaikka onhan se helpompi kotona vaan naksutella noita tilauksia menemään.

      • pettynyt

        Mun kokemukset tuosta lafkasta ovat ikävä kyllä vähän huonot. Maksoin siis e-maksuna samantien tilaukseni. Luvattu toimitusaika ei todellakaan pitänyt, piti oikein kysellä, että mitäköhän kirjoilleni kuuluu, kun luvatun kolmen päivän sijaan kirjat olivat olleet matkalla jo kolme VIIKKOA. Sieltä päin ei siis kukaan ottanut yhteyttä.

        No, kaksi kolmesta kirjasta tuli sitten kyselyjen jälkeen ihan ok. Kolmatta kirjaa tuli odoteltua n. kaksi kuukautta ilman mitään yhteydenottoa puolin tai toisin. Lähetin sitten sähköpostin, jossa pyysin joko kirjaa tai rahoja (jotka olin siis jo tilatessa maksanut!). Noin viikkoa myöhemmin rahat ilmestyivät tililleni.

        Mukavaahan sitä on netistä tilata, mutta kun levytilaukseni ovat olleet tuota luokkaa, niin mieluummin säästän itseni turhalta vaivalta ja ostan suoraan hyllystä :)


      • jamppa111
        pettynyt kirjoitti:

        Mun kokemukset tuosta lafkasta ovat ikävä kyllä vähän huonot. Maksoin siis e-maksuna samantien tilaukseni. Luvattu toimitusaika ei todellakaan pitänyt, piti oikein kysellä, että mitäköhän kirjoilleni kuuluu, kun luvatun kolmen päivän sijaan kirjat olivat olleet matkalla jo kolme VIIKKOA. Sieltä päin ei siis kukaan ottanut yhteyttä.

        No, kaksi kolmesta kirjasta tuli sitten kyselyjen jälkeen ihan ok. Kolmatta kirjaa tuli odoteltua n. kaksi kuukautta ilman mitään yhteydenottoa puolin tai toisin. Lähetin sitten sähköpostin, jossa pyysin joko kirjaa tai rahoja (jotka olin siis jo tilatessa maksanut!). Noin viikkoa myöhemmin rahat ilmestyivät tililleni.

        Mukavaahan sitä on netistä tilata, mutta kun levytilaukseni ovat olleet tuota luokkaa, niin mieluummin säästän itseni turhalta vaivalta ja ostan suoraan hyllystä :)

        Joo, noilla se homma tökkii... en voi suositella kenellekkään!


      • lue ensin palstat..
        pettynyt kirjoitti:

        Mun kokemukset tuosta lafkasta ovat ikävä kyllä vähän huonot. Maksoin siis e-maksuna samantien tilaukseni. Luvattu toimitusaika ei todellakaan pitänyt, piti oikein kysellä, että mitäköhän kirjoilleni kuuluu, kun luvatun kolmen päivän sijaan kirjat olivat olleet matkalla jo kolme VIIKKOA. Sieltä päin ei siis kukaan ottanut yhteyttä.

        No, kaksi kolmesta kirjasta tuli sitten kyselyjen jälkeen ihan ok. Kolmatta kirjaa tuli odoteltua n. kaksi kuukautta ilman mitään yhteydenottoa puolin tai toisin. Lähetin sitten sähköpostin, jossa pyysin joko kirjaa tai rahoja (jotka olin siis jo tilatessa maksanut!). Noin viikkoa myöhemmin rahat ilmestyivät tililleni.

        Mukavaahan sitä on netistä tilata, mutta kun levytilaukseni ovat olleet tuota luokkaa, niin mieluummin säästän itseni turhalta vaivalta ja ostan suoraan hyllystä :)

        Joo ei olisi pitänyt tilata kahta kirjaa kerralla, yksi olisi ilmeisesti tullut kotiin nyt kun tilattuna olikin kaksi kirjaa ne meni johonkin "lähikauppaan" jonne en pääse kuin taksilla.. harmi muuten tuntui ihan ok hinnat olevan... ja toimiva as. palvelukin..


      • lukutoukka
        pettynyt kirjoitti:

        Mun kokemukset tuosta lafkasta ovat ikävä kyllä vähän huonot. Maksoin siis e-maksuna samantien tilaukseni. Luvattu toimitusaika ei todellakaan pitänyt, piti oikein kysellä, että mitäköhän kirjoilleni kuuluu, kun luvatun kolmen päivän sijaan kirjat olivat olleet matkalla jo kolme VIIKKOA. Sieltä päin ei siis kukaan ottanut yhteyttä.

        No, kaksi kolmesta kirjasta tuli sitten kyselyjen jälkeen ihan ok. Kolmatta kirjaa tuli odoteltua n. kaksi kuukautta ilman mitään yhteydenottoa puolin tai toisin. Lähetin sitten sähköpostin, jossa pyysin joko kirjaa tai rahoja (jotka olin siis jo tilatessa maksanut!). Noin viikkoa myöhemmin rahat ilmestyivät tililleni.

        Mukavaahan sitä on netistä tilata, mutta kun levytilaukseni ovat olleet tuota luokkaa, niin mieluummin säästän itseni turhalta vaivalta ja ostan suoraan hyllystä :)

        Nyt todella tökkii Bookplussan suhteen! Tilasin kirjan joulukuun alkupuolella, tarkoitus oli antaa lahjaksi. Maksoin tilatessa, kirjaa ei ole näkynyt eikä kuulunut, nyt on helmikuu yli puolivälin. Postia olen lähetellyt, ovat valitelleet ja luvanneet palauttaa rahat jo neljästi viikon kuluessa. Aina viikon perästä olen ilmoittanut sinne että rahoja ei vieläkään näy. Sitten lupaavat tarkistaa ja taas palauttaa viikon sisällä. Olen jo uhkaillut kulutta-asiamiehellä. Kai ne yrittää väsyttää asiakkaan että ei viitsi enää vajaan 30 ostoksesta vaivaa nähdä.


      • bookplus=hämärä

        Bookplussan kirjojen hinnat myös vaihtelevat lähes päivittäin selittämättömästi. Ostin viime syksynä kirjan hintaan 16.95, ja n. kuukauden päästä katsoessani kirjan tietoja sama kirja maksoi 2.95 (ei ollut mikään erikoistarjous)! Todella hämärää toimintaa. Kuinkahan paljon nuo mahtavat tahkoa voittoja paisuttelemalla satunnaisten kirjojen hintoja satunnaisiksi ajanjaksoiksi?


      • lukutoukka kirjoitti:

        Nyt todella tökkii Bookplussan suhteen! Tilasin kirjan joulukuun alkupuolella, tarkoitus oli antaa lahjaksi. Maksoin tilatessa, kirjaa ei ole näkynyt eikä kuulunut, nyt on helmikuu yli puolivälin. Postia olen lähetellyt, ovat valitelleet ja luvanneet palauttaa rahat jo neljästi viikon kuluessa. Aina viikon perästä olen ilmoittanut sinne että rahoja ei vieläkään näy. Sitten lupaavat tarkistaa ja taas palauttaa viikon sisällä. Olen jo uhkaillut kulutta-asiamiehellä. Kai ne yrittää väsyttää asiakkaan että ei viitsi enää vajaan 30 ostoksesta vaivaa nähdä.

        Kiitos, ku kerroitte, et BookPlus on huono. Ite en oo sielt tilannu, enkä tän jälkee koskaa tilaakaan!
        Niitten sivuil pitäs lukee: VAROITUS!


      • Anonyymi
        pettynyt kirjoitti:

        Mun kokemukset tuosta lafkasta ovat ikävä kyllä vähän huonot. Maksoin siis e-maksuna samantien tilaukseni. Luvattu toimitusaika ei todellakaan pitänyt, piti oikein kysellä, että mitäköhän kirjoilleni kuuluu, kun luvatun kolmen päivän sijaan kirjat olivat olleet matkalla jo kolme VIIKKOA. Sieltä päin ei siis kukaan ottanut yhteyttä.

        No, kaksi kolmesta kirjasta tuli sitten kyselyjen jälkeen ihan ok. Kolmatta kirjaa tuli odoteltua n. kaksi kuukautta ilman mitään yhteydenottoa puolin tai toisin. Lähetin sitten sähköpostin, jossa pyysin joko kirjaa tai rahoja (jotka olin siis jo tilatessa maksanut!). Noin viikkoa myöhemmin rahat ilmestyivät tililleni.

        Mukavaahan sitä on netistä tilata, mutta kun levytilaukseni ovat olleet tuota luokkaa, niin mieluummin säästän itseni turhalta vaivalta ja ostan suoraan hyllystä :)

        Sama sanat.... saa nähdä. Saanko rahojanikaan takaisin! Saa nähdä, mutta ikinä tämän jälkeen adlibriksen palveluihin kajoa!!!


    • elisant

      Internet tarjoaa laajan valikoiman erilaisia kirjakauppoja, joista osa on erikoistunut tarjoamaan tietyn tyyppistä kirjallisuutta.

      Tässä muutama linkki, joista voi aloittaa mieleisensä kirjan etsinnän.

      http://antikvariaatti.net/

      http://www.athanaton.fi/catalog/

      http://www.biokustannus.com/

      http://www.burningbooks.net/

      http://www.eranova.fi/java/index.jsp

      http://www.uniomystica.fi/

      http://www.voimasana.fi/

      http://www.suomalainen.com/sk/

      http://www.akateeminen.com/

      Googlettamalla eri hakusanoja löytyy varmasti lisääkin.

      Iloista alkanutta syksyä.

      • Arja3

        Lisätään listaan yksi sivu joka vaikuttaa ulkoasultaan ja toiminnoiltaan lupaavalta! En ole vastaavaan pelkästään kirjoille tarkoitettuun osto/myynti sivuun vielä törmännyt.

        http://www.bookok.fi/


      • pekka39
        Arja3 kirjoitti:

        Lisätään listaan yksi sivu joka vaikuttaa ulkoasultaan ja toiminnoiltaan lupaavalta! En ole vastaavaan pelkästään kirjoille tarkoitettuun osto/myynti sivuun vielä törmännyt.

        http://www.bookok.fi/

        Hyvältä vaikuttaa mutta käyttäjiä saisi olla kyllä enemmän.


    • ja muuta marginaalia
    • kalle

      www.antikka.net

      • FinLion

        Itse tilasin BookPlussasta ja tilauksen yhteydessä tuli jokin tekninen ongelma. Rahat lähti tililtä, mutta tilaus ei mennyt perille. Tässä olen nyt koht viikon lähetellyt sähköpostia ja soitellut, mutta ei mitään vastausta. Että sellasta asiakaspalvelua siellä... Etsin kyllä toisen paikan kunhan saan vain rahani takaisin.


      • Pettynyt
        FinLion kirjoitti:

        Itse tilasin BookPlussasta ja tilauksen yhteydessä tuli jokin tekninen ongelma. Rahat lähti tililtä, mutta tilaus ei mennyt perille. Tässä olen nyt koht viikon lähetellyt sähköpostia ja soitellut, mutta ei mitään vastausta. Että sellasta asiakaspalvelua siellä... Etsin kyllä toisen paikan kunhan saan vain rahani takaisin.

        Yhtä surkeita kokemuksia BookPlussasta. Ensimmäisestä kirjasta olikin painos loppu (mitä ei tietysti mainittu verkkosivuilla). Tämän sain tietää, kun itse tiedustelin viivästyneen toimituksen perään. Vaihdon teoksen toiseen, mutta senkin toimittaminen on kestänyt kuukausia. Ja tietenkään he eivät vaivaudu ilmoittamaan mitään, vaan itse saa tiedot nyhtää. Tilaan paljon Amazonista ja heillä palvelu pelaa aivan toisin. Saan tiedon sähköpostiin tilauksen lähtemisestä ja muihin tiedusteluihin vastataan nopeasti. Tuntuu, että suomalaisilta verkkoputiikeilta kannattaa tilata vain postiennakolla. Kun rahat eivät makaa tilillä, toimitus on ripeämpää. Yllättävää kyllä, myös Akateemisen verkkokauppa osaa sekoilla. Suomalaiseen kulttuuriin ei näytä palvelu istuvan. Ja varsinkaan ajatus siitä, että hyvällä palvelulla (mikä tarkoittaa aktiivista sähköpostiliikennettä asiakkaaseen päin myös ongelmatilanteissa) asiakas saattaa ostaa toisenkin kerran.


      • lisää
        Pettynyt kirjoitti:

        Yhtä surkeita kokemuksia BookPlussasta. Ensimmäisestä kirjasta olikin painos loppu (mitä ei tietysti mainittu verkkosivuilla). Tämän sain tietää, kun itse tiedustelin viivästyneen toimituksen perään. Vaihdon teoksen toiseen, mutta senkin toimittaminen on kestänyt kuukausia. Ja tietenkään he eivät vaivaudu ilmoittamaan mitään, vaan itse saa tiedot nyhtää. Tilaan paljon Amazonista ja heillä palvelu pelaa aivan toisin. Saan tiedon sähköpostiin tilauksen lähtemisestä ja muihin tiedusteluihin vastataan nopeasti. Tuntuu, että suomalaisilta verkkoputiikeilta kannattaa tilata vain postiennakolla. Kun rahat eivät makaa tilillä, toimitus on ripeämpää. Yllättävää kyllä, myös Akateemisen verkkokauppa osaa sekoilla. Suomalaiseen kulttuuriin ei näytä palvelu istuvan. Ja varsinkaan ajatus siitä, että hyvällä palvelulla (mikä tarkoittaa aktiivista sähköpostiliikennettä asiakkaaseen päin myös ongelmatilanteissa) asiakas saattaa ostaa toisenkin kerran.

        Olen tilannut monta kertaa Bookplussasta, aiemmin kaikki meni ok. Kunnes sain maksumuistutuksen puolen vuoden takaisista ostoksista joita en koskaan ollut tehnyt. BookPlus tilitietoni oli menneet sekaisin toisen samannimisen kanssa, vaikka omilla tunnuksilla näkyi henk.koht tiedot ja ostoshistoria oikein. Ei anna oikein hyvää kuvaa tietoturvasta, osa tiedoista muistutuskirjeessä oli minun ja osa jonkun muun, joten jostain ne oli printattu. Asia selvisi niin voisin periaatteessa tilata lafkasta vieläkin, mutta esim. AdLibris on halvempi.


      • niskalaukaus
        FinLion kirjoitti:

        Itse tilasin BookPlussasta ja tilauksen yhteydessä tuli jokin tekninen ongelma. Rahat lähti tililtä, mutta tilaus ei mennyt perille. Tässä olen nyt koht viikon lähetellyt sähköpostia ja soitellut, mutta ei mitään vastausta. Että sellasta asiakaspalvelua siellä... Etsin kyllä toisen paikan kunhan saan vain rahani takaisin.

        Olen myös nyt kuukauden penännyt samanlaisen tapauksen takia rahojani, rikosilmoitus lienee ainoa vaihtoehto saada heiltä edes kommenttia asiasta.


    • paikka ja suuri

      valikoima on Antikvaari.fi

      • haki ja löysi

        täällä onkin


      • haki ja löysi kirjoitti:

        täällä onkin

        Niinpä, löysin vihdoin yhen kirja, mitä oon ettiny nettitoreilta, kirppiksiltä, eri nettikirjakaupoista jne. :)


    • ei jatkoon

      Kannattaa kiertää kaukaa bookplus. Kirjoja ei kuulunut ja sieltäpäin aloitettiin kysellä olenko saanut tilattuja kirjoja. Eiköhän siellä pitäisi tietää ovatko lähettäneet vai ei? Surkeata tiedonvälitystä muutenkin. Toivottavasti poistuu kartalta mahd. pian!

      • Muu maa mustikka

        Vastaavia kokemuksia bookplussasta! En voi suositella...


      • Hartsus
        Muu maa mustikka kirjoitti:

        Vastaavia kokemuksia bookplussasta! En voi suositella...

        Kuka sitä viitsii nykyään ostaa kirjansa paikallisista pikkukirjakauppa-sekatavararomumyymälöistä?
        Siellä on palvelukin päin peetä.


      • juupajoki
        Hartsus kirjoitti:

        Kuka sitä viitsii nykyään ostaa kirjansa paikallisista pikkukirjakauppa-sekatavararomumyymälöistä?
        Siellä on palvelukin päin peetä.

        http://www.bestbargainbook.com
        Kaupassa myös eri kuntoisia kirjoja (uusi, kuin uusi, hyvä, menettelee...) hinnat todella kohdallaan (tosin postitus ameerikoista maksaa 9.99taalaa ekalta kirjalta ja päälle 6 seuraavilta. Valikoimassa sekä tieto- että kaunokirjallisuutta. Pulju toimii myös eBayssa, jolloin PayPalin käyttö on mahdollista maksamiseen. Tilasin vasta yhden kirjan, joka oli amazonissa n 45 taalaa ja em firmassa alle 30. Sain vasta vahvistuksen, että on lähtenyt tännepän. Saa nähdä milloin tulee.


    • käytössä
    • Cocoal

      Itselläni on tosi huonoja kokemuksia Akateemisesta kirjakaupasta. Ei kannata tilata sieltä. Kalliskin on...

      Tilasin siis kirjan jonka toimitusajaksi luvattiin kaksi viikkoa. Eipä kuulunut mitään neljän viikonkaan jälkeen. Soitin ja he vain ihmettelivät, että onpa kumma juttu ja lupasivat ottaa selvää. Kuluu toinen kuukausi, ei mitään yhteydenottoa. Sitten kun soittelen sanotaan, että kyllä hoidetaan ja kyllä tulee. Viikon päästä soitan uudestaan ja silloin vasta kerrotaan, että painos on loppu. Halusin sitten perua kauppani joka kyllä onnistui, mutta rahoja ei ole vieläkään näkynyt tililläni...

    • Lerppasuukki

      Mä käytän paria nettikirjapuljua joista saa suht edullisesti sälää. Elikkä Adlibris ja Free Mind 24 Bookstore.
      Adlibris on hyvä yleiskauppa ja freemi on erikoistunut klassikoihin ja filosofiaan ja sun muuhun... Toises ei tartte maksaa kuin kirjoista elikkä ei mittään vitun postimaksuja ja lähetys. Kai muitakin on hyviä!

      • oikeusoppinut

        Kyllä sinä maksat postimaksut silti, vaikkei niitä erikseen sinulta peritä. Ne sisältyvät kirjan hintaan.


    • aarne pynnönen

      Olen osittain samaa mieltä nettikuppojen toimivuudesta, mutta avaamassani boikottiadressissa pienkustantajien puolesta suurkustantamoja "vastaan" joudun puolustamaan kovastikin nettikirjakauppoja, koska isot ketjut ja liikkeet ottavat myyntiin hyllyyn VAIN ne varmasti myyvät sofioksaset ja jaritervot ym. ja käännöskirjojen myyvimmät. Kansalle jää se kuva, että siinä se on koko maamme kaunokirjallisuus, vaikka huikea määrä hyvää kirjallisuutta makaa pienkustantamoiden laareissa, ja ne tulevat ulos vain kirjilijoiden itsensä myyminä tai nettikirjakaupoista. Jos tilaat moisen pienkustannushirvityksen "oikean kirjakaupan" kautta, voit kohdata ylläreitä, ja ainakin aikaa ja rahaa menee. Toki poikkeuksiakin on, onneksi, paikkakuntakohtaisesti.
      Allekirjoita adressi http://www.adressit.com/tuki_pienkustantamoille ja käy tutustumassa mm. minun pienkustannushirvityksiini os. http://aarnehenri,blogspot.com

    • - Memphis

      Täältä ostanut jo pari kirjaa, toimitus ollut nopeaa. Kirjat eivät kylläkään uusia mutta se näkyy hinnassakin.

      www.kirjakauppaa.fi

    • fdsfsdfds

      Harmi etten googlannut ennen tilausta. Ostin myös BookPlusista ja maksoin tilatessa. Ei ole tullut tuotetta, vaikka aikaa on kulunut pitkään.

      Laitoin juuri asiakaspalveluun vaatimuksen saada rahat takaisin. Toivottavasti maksavat, ettei tarvitse ryhtyä kuluttajaviraomaisilta hakemaan taustatukea.

    • CVB345

      Bookplus mättää. Tilasin toukokuussa kolme kirjaa ja maksoin etukäteen. ensimmäinen kirja tuli viikon sisällä mutta toista sai odottaa puolitoista kuukautta. Kolmatta kirjaa en koskaan saanut eikä Bookplus koskaan ottanut mitään yhteyttä. Kun kysyin asiasta, he tarjosivat viiden euron alennusta seuraavista ostoista mutta en koskaan saanut jo maksamiani rahoja takaisin enkä sitä kirjaa. Täysiä huijareita

      • Tyytyväinen asiakas!

        En ymmärrä mikä teillä on vikana koska itse olen jo pari vuotta tilannut Bookplussalta ja palvelu on pelannut erinomaisesti!! Ei mitään valittamista mistään!! Tilaukset tulevat pikaisesti ja kaikki kerralla ei yksitellen niinkuin kirjoituksistanne saa sen käsityksen, olen maksanut etukäteen sekä laskulla joka ehkä on ollut aavistuksen hitaampaa, mutta kuitenkin vajaassa viikossa ovat olleet perillä hyvässä kunnossa. Ja tilaan kyllä jatkossakin sieltä!


    • SuperFwooperi

      Adlibris on toooosi hyvä nettikirjakauppa, valikoima on erittäin suuri ja sivuston ulkoasu selkeä. Adlibris kylläkin lupailee toimitusajoiksi yleensä 3-5 vrk, mutta itselläni kirjojen saapumisessa kestää yleensä vähän reilu viikko tai kaksi viikkoa. Minua se ei kyllä haittaa. Adlibris on suosikkini nettikirjakaupoista. Bookplussaakin on joskus tullut kokeiltua, eikä siinä ainakaan minun kohdallani ollut mitään vikaa, mutta silti... Adlibris on paras. :)

      • Adilibris = kattava valikoima, nopea toimitus. CDON.com myy myös kirjoja. Yhtä hyvä kuin edellinen. Ovatko samaa ulkolaista konsernia?


    • Texthouse

      Me ollaan uusi ja pieni kustantamo ja kirjoja voi tilata nettilomakkeella, peritään vain postikulut. Se on muuten ilo toimia nopeasti, kun kaikki yllättyy siitä ja antaa hyvää palautetta. Käy tsekkaamassa www.texthouse.fi > shop, jos sattuisi löytymään kiinnostavaa lukemista.

    • tähäntottunut

      Adlibris taitaa olla edullisin. Oikeastaan vain sieltä tilaan nykyään.

      Laaja valikoima, tilausten seuranta hyvä.

    • 2+10

      Varmaan kaikkien kustantamoiden omat nettikaupat ovat ihan toimivia, niistä löytyy kirjoja joita ei välttämättä jokaisesta lähi kirjakaupasta löydä... esim. Poesian nettikauppa toimii hyvin.

    • tietokirjat

      Hyviä ja edullisia tietokirjoja löytyy esim. www.kirjaale.fi

    • booky fi
    • ebukanes

      Lisäksi on tietysti kaikki e-kirjakaupat. elibris, ellibs ja elisa myyvät ainakin suomalaisia e-kirjoja. E-kirjojen hyvä puoli on tietysti se, että kirjan saa samantein, eikä niissä tule mitään postituskulujakaan. Huono puoli on taas tietysti se, että hintoja nostaa korkeampi veroprosentti, e-kirjoja kun ei verottaja pidä kirjoina lainkaan.

      http://www.elibris.fi/
      http://www.ellibs.com/fi
      kirja.elisa.fi

      • Anonyymi

        Kannattaa tutustua tarjontaan https://tinyurl.com/y63rt6f2 , josta kyllä löytyy. Kun opettelee e-kirjan käytön, niin ei hintakaan päätä huimaa, jopa ilmaisia kirjoja saa tuhansittain.


    • yyygbyy9

      Bookplus (nyk. CDON) ovat täysiä huijareita. Ostaessa osamaksulla menee 39 e (!!) "käsittelykulut", josta ei saa ostamisen yhteydessä MITÄÄN TIETOA. Tämä sama summa menee uudestaan jos teet toisen ostoksen osamaksulla!! Tämän seurauksena sain äskettäin postissa laskun jossa on useita satoja euroja "käsittelykuluja". Katsotaan myöntävätkö virheensä ja antavat periksi, vai pitääkö noista tehdä ilmoitus kuluttajan harhaanjohtamisesta.

      • uyfb8btfd

        Eivät myöntäneet virhettään, ja ilmeisesti aikovat valehdella suoraan että siitä olisi muka asianmukaisesti tiedotettu.

        ÄLKÄÄ OSTAKO TÄLTÄ FIRMALTA IKINÄ MITÄÄN !!!!!


      • kurista ne!
        uyfb8btfd kirjoitti:

        Eivät myöntäneet virhettään, ja ilmeisesti aikovat valehdella suoraan että siitä olisi muka asianmukaisesti tiedotettu.

        ÄLKÄÄ OSTAKO TÄLTÄ FIRMALTA IKINÄ MITÄÄN !!!!!

        En varmasti osta! Menee boikottiin Gigantin seuraksi. Mitä teetkin älä anna periksi! Sun kokemuksen voisi ihan hyvin ilmoittaa lehdille (saisit hyvät rahat) ja kuluttaja kuningas ohjelmaan!

        Ota välittömästi yhteyttä kulutus asiamieheen ja jatka liikkeen pommittamista niin kuin huomista ei olisi. Toittavasti joutuvat maksamaan sinulle isot korvaukset aiheutetusta kärsimyksestä ja talouden heikentämisestä.


      • kurista ne!
        uyfb8btfd kirjoitti:

        Eivät myöntäneet virhettään, ja ilmeisesti aikovat valehdella suoraan että siitä olisi muka asianmukaisesti tiedotettu.

        ÄLKÄÄ OSTAKO TÄLTÄ FIRMALTA IKINÄ MITÄÄN !!!!!

        Alla vaihtoehtomme maksutavalle osamaksu:
        • Tili 22% vuosikorolla (ei avausmaksua)
        • 6 kuukauden osamaksu 0% vuosikorolla (avausmaksu 29,95 €)
        • 12 kuukauden osamaksu 0% vuosikorolla (avausmaksu 39,95 €)
        • 36 kuukauden osamaksu 14,95% vuosikorolla (avausmaksu 39,95 €)

        Voi paska! SANO ETTÄ OSTIT NE VERKKOKAUPASTA ETKÄ SUORAAN LIIKKEESTÄ?

        Kuluttaja suoja lain mukaan etämyynnissä asiakas saa palauttaa tuotteen ilman mitään syytä 14 vuorokauden aikana ja kauppias maksaa summan takaisin. Jos et ole edes avannut paketteja niin luulisi että kaupan saa peruttua 100% minkä pitäisi tarkoittaa että saat myös noi avausmaksut takaisin.

        Mitä todennäköisemmin CDON rupeaa taistelemaan noista järkyttävän kokoisista avausmaksuista mutta mun mielestä heidän kuuluu lain mukaan maksaa sekin takaisin. Siitä sun on pakko puhua kulutus asiamiehen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe