en tierä mistä johtuu mutta mulla rupee seisomaan ihan saatanasti ku näen tytön jolla on iso maha sentakia en kässääkään miks jotkut laihduttaa
tytöt joilla on iso maha
6
1394
Vastaukset
- ...
Ylipaino on katsos epäterveellistä.
- Nevahööd
Eikös se altista sydän- ja verisuonitaudeille? Lisäksi lihavien kunto on yleensä heikko.
- alistus alistus
Ehkäpä siksi että lihavat naiset tienaavat samalla koulutustasolla noin 30% vähemmän kuin muut naiset !
- krisse
siis onko sun mielestä normaali painoinen esim. iso? tunnen tälläisiä tapauksia jotka sanovat pitävänsä isosta mahasta mutta tarkoittavat sillä vain normaali kokoista...
- iso
tavattaisiinko? mun maha varmaan riittää... valehtelematta se on ympärys mitaltaan yli puoli metriä mua pitempi (olen 163cm pitkä) tai jos haluut voin lähettää sulle kuvan, jos olet luotettava etkä levitä sitä eteenpäin tai muuta.
- Anonyymi
Lihava tyttö on monesti kiihottava. Tiesin yhen tytön ysiltä. Oli aika lyhyt ja sillee tavallaan fit, kasvot ei mitenkään läskit ja tissitkää ei ollu semmoset läskit ja isot. Sit kerran näin sen napapaidassa. Uuuh, ku oli kiihottavaa, ku näki et sil oli semmonen ihana jättimaha, millainen monille teinitytäille tulee. Se suorastaan hyllyi sen kävellessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225867Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744951975Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk251325Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24894