tytöt joilla on iso maha

bojka 89

en tierä mistä johtuu mutta mulla rupee seisomaan ihan saatanasti ku näen tytön jolla on iso maha sentakia en kässääkään miks jotkut laihduttaa

6

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ylipaino on katsos epäterveellistä.

• Nevahööd

Eikös se altista sydän- ja verisuonitaudeille? Lisäksi lihavien kunto on yleensä heikko.

• alistus alistus

Ehkäpä siksi että lihavat naiset tienaavat samalla koulutustasolla noin 30% vähemmän kuin muut naiset !

• krisse

siis onko sun mielestä normaali painoinen esim. iso? tunnen tälläisiä tapauksia jotka sanovat pitävänsä isosta mahasta mutta tarkoittavat sillä vain normaali kokoista...

• iso

tavattaisiinko? mun maha varmaan riittää... valehtelematta se on ympärys mitaltaan yli puoli metriä mua pitempi (olen 163cm pitkä) tai jos haluut voin lähettää sulle kuvan, jos olet luotettava etkä levitä sitä eteenpäin tai muuta.

• Anonyymi

Lihava tyttö on monesti kiihottava. Tiesin yhen tytön ysiltä. Oli aika lyhyt ja sillee tavallaan fit, kasvot ei mitenkään läskit ja tissitkää ei ollu semmoset läskit ja isot. Sit kerran näin sen napapaidassa. Uuuh, ku oli kiihottavaa, ku näki et sil oli semmonen ihana jättimaha, millainen monille teinitytäille tulee. Se suorastaan hyllyi sen kävellessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10944
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe