haluaisin tietää onko päättyykö vesimies 18.2 vaiko 19.2? tuo päivä näyttää joissakin paikoissa vaihtelevan. olen syntynyt 19 päivä,olenko veskari ja kala?
joku viisaampi neuvokaa!!
3
402
Vastaukset
- täsmiäinen
Merkki vaihtuu eri vuosina eri aikaan. Kerro siis
minä vuonna synnyit ja monelta. Maakin vaikuttaa, oletko
syntynnä Suomessa?- frizu
elikkä olen syntynyt -91 ja tarkkaa aikaa en tiedä mutta luulisin aamulla ennen kahtatoista. ja ihan suomessa oon syntyny..
frizu kirjoitti:
elikkä olen syntynyt -91 ja tarkkaa aikaa en tiedä mutta luulisin aamulla ennen kahtatoista. ja ihan suomessa oon syntyny..
kannattaa tehdä koska olet näköjään syntynyt merkkien rajalla!Sen syntymäkellon ajan voit selvittää sairaalasta tai sitten jos löytyy niin syntymätodistuksesta.Kartta kannattaa tehdä esim. osoitteessa www.astro.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564