Tässä sivu jossa on vähän erilaisempi horoskooppi kaikille merkeille;)...
http://www.student.oulu.fi/~amkarppi/maili/maili54.html
HAUSKA HOROSKOOPPI;)
8
8892
Vastaukset
- zxzz
ei tuo ole hauska horoskooppi,vaan Maailman Masentavin Horoskooppi! Sehän löytyi paperilappusella jonkun itsemurhaa hautovan tyypin taskusta mielisairaalassa.
- tbr
sen oikeammassa ei voi horkkari olla, koska hulluilla on varmankin erityis kosketus näihin juttuihin :)
- capricorn1
Juu, juu, cool down;) tiedän kyllä, että se kulkee sillä nimellä, mutta siis ITSESTÄNI ja kamuista on hauska horoskooppi, got it?
Itseasiassa nuo horoskoopit ovat aika todentuntuisia, mitä minä nyt ihmisiä tunnen. Hyvä että kerroit tuollaisestakin osoitteesta =)
- kauris-tyttö
mitä hauskassa horoskoopissa Kauriista sanotaan on sitä, mihin olen määrätietoisesti pyrkinyt tähtäämään.
Taidankin tehdä koopista itselleni huoneentaulun.
- Neiti
Satuinpa lukee just tänään noi samat horoskoopit Juoppohullun päiväkirjasta. Joku neropatti ne sieltä siis kopioinu nettiin.
- voi gamalaa
So, haittaako sua?
- topeksi
voi gamalaa kirjoitti:
So, haittaako sua?
annettaisiin kunnia HORO-SKOOPISTA, kuten se oikeammin sanotaan sen oikeelle kirjottajalle, vaikkei se muakaan haittaa et joku on sen nettiin laittanu. Mutta sen ansiosta että joku kertoi mistä se on lainattu joku saataa lukea ko kirjasarjan... ja vuorinen tukea jotta voi tehdä lisää kirjoja...
itsellä jokainen kirja ja kaikki ovat enemmän kuin hintansa väärtejä ja jopa enemmänki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503764
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342721Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262398- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851726
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271387
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188