Tässä sivu jossa on vähän erilaisempi horoskooppi kaikille merkeille;)...
http://www.student.oulu.fi/~amkarppi/maili/maili54.html
HAUSKA HOROSKOOPPI;)
8
8912
Vastaukset
- zxzz
ei tuo ole hauska horoskooppi,vaan Maailman Masentavin Horoskooppi! Sehän löytyi paperilappusella jonkun itsemurhaa hautovan tyypin taskusta mielisairaalassa.
- tbr
sen oikeammassa ei voi horkkari olla, koska hulluilla on varmankin erityis kosketus näihin juttuihin :)
- capricorn1
Juu, juu, cool down;) tiedän kyllä, että se kulkee sillä nimellä, mutta siis ITSESTÄNI ja kamuista on hauska horoskooppi, got it?
Itseasiassa nuo horoskoopit ovat aika todentuntuisia, mitä minä nyt ihmisiä tunnen. Hyvä että kerroit tuollaisestakin osoitteesta =)
- kauris-tyttö
mitä hauskassa horoskoopissa Kauriista sanotaan on sitä, mihin olen määrätietoisesti pyrkinyt tähtäämään.
Taidankin tehdä koopista itselleni huoneentaulun.
- Neiti
Satuinpa lukee just tänään noi samat horoskoopit Juoppohullun päiväkirjasta. Joku neropatti ne sieltä siis kopioinu nettiin.
- voi gamalaa
So, haittaako sua?
- topeksi
voi gamalaa kirjoitti:
So, haittaako sua?
annettaisiin kunnia HORO-SKOOPISTA, kuten se oikeammin sanotaan sen oikeelle kirjottajalle, vaikkei se muakaan haittaa et joku on sen nettiin laittanu. Mutta sen ansiosta että joku kertoi mistä se on lainattu joku saataa lukea ko kirjasarjan... ja vuorinen tukea jotta voi tehdä lisää kirjoja...
itsellä jokainen kirja ja kaikki ovat enemmän kuin hintansa väärtejä ja jopa enemmänki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090