Marjoista voi tehdä vaikka mitä ja muutenkin se on kivaa puuhaa...
Itse ainakin teen joka vuosi mehuja,joista lapset pitävät enemmän kuin kaupan mehut.
Piirakat ovat sitten toinen suosikki.
Olisi kiva vaihtaa marja reseptejä toisten kanssa!
marjastaminen on kivaa ja hyödyllistä!
3
1092
Vastaukset
- apuaaa...
Oletko sinä hullu marjastaja anoppini?? Anopilla pakkomielteenä kerätä lähitienoon metsät tyhjäksi marjoista... Minua ei sinne hirvikärpästen joukkoon saa kirveelläkään.
- fhk
hjkl
- vesikko
marjastelu! Samalla saa aiheen retkeillä luonnossa ja vaihtaa pölyt keuhkoistaan kunnon happeen. Jos jumppasalilla kuntopiirinä vaikka tekisi kaikki marjanpoimintaliikkeet...heh!
Reseptit hakusessa meikäläisellä. Käytän sellaisinaan tai sokerisurvoksina pakastettuja kakkuihin, lettuihin, puuroihin, piirakoihin toki. Nektareissa ja ei-keitetyissä hilloissa säilyvät vitamiinit kaiketi paraiten.
Jauhopeukaloilta ym kokkaajilta odotan kiitoksen kera reseptejä!
Retkien iloja kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713