latasin just netistä tuon ikurim mimmin ja olipa se kyllä iso pettymys. oiskohan poikien jo aika laittaa pillit pussiin???
uudet biisit on huonoja
10
1525
Vastaukset
- Se on
Tosi hyvä biisi. Ja jos ei tykkää niin ei tartte kuunnella.
- tapiok
Popeda oli hyvä ja minä olin fani. Ostin levyjä ja kävkin keikoilla. Nyt biisitkin tekee joku muu. Ei tämä vetele. Huonoa on.
- A. Ramone
Kieltämättä Popeda kaipaisi uusiin biiseihinsä vähän ronskimpaa otetta. Keikallahan bändi toimii edelleenkin todella hyvin! Turha niitä biisejäkään on muilla teettää. Kyllä kai Pate ja Costello osaisivat tehdä ne itsekin.
- Karppa
kun kuuntelee riittävän monta kertaa..jää päähän soimaan.Kaikki vaan toivoon eri radioista niin..siitä lähtee rokken roll..
- raimoeräjorma
Popeda on suolenmutkasta, ja syvältä.
- 43647747
Ja tämän päätit tulla kertomaan tähän viestiketjuun 11 vuoden jälkeen?
Popedan parhaat levyt= 1.Hullut koirat 2.Raswaa koneeseen 3.Popeda 4.Mustat enkelit
Parhaimpia yksittäisiä biisejä =
Minä elän
Eläinten vallankumous
Hei nainen
1972
Hei mies
Mauno soittaa stereoo
Savusuudelma
Tahdotko mut tosiaan
Palle And The Boys
Matkalla Alabamaan
Nukke
Läpi unen seinän
Kymmenen uutiset
ABCD-rock
Kuulat sekaisin
Ellu
Avaruusseikkailu
Hullut koirat
Onnenpyörä
Uni
Älä koske
Taivaanrannan maalari
Luvattu maa
Raswaa koneeseen
Da da
Hautajaiset
Tellus
Palkkasoturiksi Nuubiaan
Älä kirjoita tauluun
Nyrkki-Kyllikki
Tuomas parka- linttahieho
Beibi lähtee vankilaan on hyvä.
- popedain
Uusi biisi ei hyvä.
- Angrypate
Tää pändi on kyllä kadottanut totalisesti tatsin Täydellisten Miesten jälkeen. Sais palata kunnon rokettiin, eikä mitään iskelmähilipatihippaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029