neljän valinta

tekisin ratkaisun

ole 55,mies ,neljänlapsen isä samalla vaimolle,yhteiset lapset,vanhin 35,34 pojat ,tytöt 25,18 ,ja minulla kolme vierasta naista ,49, 56 ja 60 n.tä kaikki haluaa minut.mitä teeen haluaisin heidä kaikki.olen todella rakastunut kaikkin,ja hekin minuun,eivät tiedä toisitaan mitään,en ole kertonut,.hyvät ystävät neuvukaa.mitä teen.

18

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsi

taidat olla.. jo.o aika veijari. Minä jos olisin "kiinnittänyt" sinut olisit jo aikapäiviä entistä elämää ja enää olisi ne kolme???

• Taatto

Kuseen joudutaan omasta syystä, eikä niinkään yllättäen ja vahingossa.

• Taatto kirjoitti:

Kuseen joudutaan omasta syystä, eikä niinkään yllättäen ja vahingossa.

turhaa sitä nyt on täällä vinkua,kun itse olet tuollaiseen liemeen itsesi laittanut.
        haaremiako olit perustamassa?

melkein naurattaa tuo tilanteesi....tulee mieleen sanonta,niin se makaa kun se petaa....

• ooooooooooooooon123

fantasioita olen kuullut ,mutta tuo on kyllä ylitse kaiken.Luuletko ukkopahanen tyydyttäväsi 4 naista niin ,että jokainen hinkuu perääsi.Eihän auervaarakaan yhtä aikaa moiseen kyennyt.

• Mitään

Kyllä on vähään tyytyväisiä naisia.
      Epäilen että nuo sinun juttusi ovat omia toiveitasi mitkä eivät tule toteutumaan.
      Minulla on ollut neljä vuotta parikymmentä vuotta nuorempi mies ja hänelläkin on täysi työ minun kanssani.
      Olisit ukkopaha haudassa alta aikayksikön jos nuo kaikki muijat tietäisivät toisistaan ja sanoisit haluavasi pitää heidät kaikki.

• vio-letti

Leikitään nyt että olet kirjoittanut tämän ihan tosissasi ja että dilemmasi on elävästä elämästäsi... ;)))

Tarinastasi tuli mieleeni entinen appiukkoni, kuollut jo monta vuotta sitten. Appiukko ja appimuori olivat olleet naimisissa yli 40 vuotta, eikä se avioliito ollut erityisen onnistunut, niikuin eivät monet muutkaan jatkosodan aikana solmitut pika-avioliitot. Yhdessä vaan oltiin, kun naimisiin oltiin kerran menty.

Eläkkeelle päästyään appiukko alkoi kovasti lukemaan kirjoja ja käymään veteraani-tansseissa. Sieltä sitten löytyi mieleinen leskiemäntä, ja "suuri rakkaus" syttyi. Seurasi avioero ja hän muutti yhteen sen uuden "morsiamen" kanssa.

Se "suuri rakkaus" päättyi aika pian eroon ja sen jälkeen seurasi niitä "morsiamia" neljä, viisi kappaletta toinen toisensa perään. Viimein hän löysi sitten sen oikean "suuren rakkauden" ja he elivät onnellisina yhdessä 8 vuotta -, hänen elämänsä loppuun saakka.

Mitäs mieltä appimuori tästä kaikesta oli? Juu, hän sanoi näin; "Olis ny' lähteny aikonansa, olisin minäkin vielä löytäny uuden."

Sensmoraali; ota tästä opiksesi ja lähde aikoinansa, - että vaimosikin vielä ehtii löytämään uuden, jos hän niin haluaisi...

Pilke silmäkulmassa kirjoitti; vio-letti.

ps. kaikki tarinan henkilöt ovat jo manan mailla, rauha heidän sielulleen.

• Pirre*

vain, ou höpäjämättä.

• Maijuli_

Opettele hyvä mies kirjoittamaan.
      Järkikin juoksee sen jälkeen paremmin.

• vexi

Teet lapsesi tyytyväisiksi pikapuoliin;DDD
      Kun mä luulin et mullois jotain ongelmii,
      ei mulla ookkaa:DDDDDDD

• norMix evk

Yksi ilta viikossa jokaiselle naiselle ja kolme iltaa jää vielä hauskanpitoon :))

• Nanni

sinun tarinasta tulee mieleen kaksi asiaa:
      1 Se on matemaattinen arvoitus ?
      2. Tai neljän koon valintatalo?

• leila-mlä

Pikkuhiljaa, kun naisillesi asiat valkenevat, niin jäät lehdellä soittelemaan. Eihän kukaan halua olla "yleisen" miehen naisten joukon jatkona.
      Kuka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.

• jos kaikki ovat tyytyväisiä.;)

Kuka tietää, jos vaikka joutuisit itse pettymään, jos alkaisit jollekin niistä kolmesta vakiintumista ehdottelemaan.

Luulen, että monille meidän ikäluokkamme naisille "elävä dildo" voi tuntua motoroitua kunniallisemmalta vaihtoehdolta. ;)

• lannenhunttari

ihan selvasti sydankohtauksen paikka--jotenka on aika nostaa henkivakuutus huippulukemiin..

• n41v

Voithan vielä hankkia muutaman lisää ja kokeile vähän nuorempia, nekin varmaan tykkää susta, kun olet noin kova poika. Ja valitse sitten se kaikkein kivoin. Lykkyä tykö, elämästä pitää nauttia.

• hopeahääpäivänä

ainakin sydämen tuskasta....

• tokene

Rupeepa vähäks aikaa isäksi,isoisäksi ja isoisoisäksi ihan tosissas, jospa se siitä valkenisi pikkuhiljaa. Mut hyi sinua,miten kohtelet viattomia naisiasi!

• willem...

yli 6-kymppisissa miehet alkavat vaheta ja verevia elavia ja halukkaita naisia yhta miesta kohden on useita - eiko silloin ole hyva etta miehet joilla viela pelaa noudattavat lappilaista neuvoa - parempi monelle iloksi kuin yhdelle suruksi - olisihan silloin edes jollakin tavalla enemman tai vahemman tyydytettyja naisia enemman kuin yksi nainen-yksi mies tapauksessa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1461
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe