Volvo 240 v.88

anne100

Mistä voisi johtua kun auton on ajanut "lämpöiseksi" niin alkaa nykimään ja se ei ole kuitenkaan jatkuvaa. Yleensä vika alkaa kun ajanut 20-30km ja myös silloin kun nopeuden muuttaa pinemmälle vaihteelle tai on ajanut esim. kaupungi olosuhteissa.
Auttakaa neiti ihmistä

3

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvitsi

Onko kaasari, vai ruikkukone?
      Onko elektroninen sytkä, vai vanha "kunnon" kärkipeli?
      Kerran oma pentiumi (farkku) sairasti samanlaista tautia ja syynä oli liian pieni kärkiväli katkojassa.
      Tarkasti katsottuna katkojan kärjet olivat palaneet ja siellä olikin pieni piikki, vaikkei silmä sitä ensin huomannut.
      Kärkiväli sai olla aika reilulla, koska pyörijän akselissa oli jo välystä.
      Kone oli jo yli viissataatuhatta ajettu, joten säädötkin oli aikalailla tuntumalla haettuja jo....

Puolakin voi olla syynä silloin kun syttö temppuilee kuumana.
      Ja uskoisinpa vaivan Sinun Volvossa olevan juuri syttöpuolella.

• löytyy

Kannattaa tarkastaa kaiki ilmanoton letkut sekä mahdollinen vikamuisti (palaako koetaulussa "check engine"?. Oma volvo nykii myös ja ilmamassamittari teki vikailmoituksen muistiin. Putket tarkistettiin ja löytyi repeämä, joka mahdollisesti aiheutti vian. Aika näyttää oliko vika tässä. toivottavasti:)

• Normilo
        löytyy kirjoitti:

Kannattaa tarkastaa kaiki ilmanoton letkut sekä mahdollinen vikamuisti (palaako koetaulussa "check engine"?. Oma volvo nykii myös ja ilmamassamittari teki vikailmoituksen muistiin. Putket tarkistettiin ja löytyi repeämä, joka mahdollisesti aiheutti vian. Aika näyttää oliko vika tässä. toivottavasti:)

Bensan suodatin tekee tuommoisen oireen tai jos bensaputkeen pääsee jostain ilmaa,jos on kalvopumppu niin onko kalvo venähtänyt (maksaa noin 3E uusi kalvo) suodatin 2E

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe