Tehkää miehet silikoneista lopun!

Riina

Ottakaa miehet kantaa noihin silikoni-hömpötyksiin. Kamalaa nähdä Marika F. nykyiset riippuvat rinnat. Otetaan vaikka käyttöön entiset korsettiliivit, niin johan pursuaa joka puolelta, edestä ja takaa.

5

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r 'n' b honey

Vaikka silikonit loppuisivat, luonnon vastineet eivät.

• TTTP

Onhan se nähty, että kun miehet ottavat kantaa silikoneja vastaan, niin jotkut naiset nostavat metelin oikeudesta päättää omasta ruumiistaan. Monet naiset myös hankkivat tekorinnat kumppaninsa vastusteluista huolimatta.

Uskon, että useimmat miehet valitsevat mieluummin aidot rinnat, mutta ilmeisesti huomion keskipisteenä oleminen on joillekin naisille arvokkaampaa kuin hyvä parisuhde.

Onhan se aika surullista, kun naiset vaihtavat aitoja rintojaan muovitäytteisiin, mutta onneksi useimmat ovat vielä luomuja. Lisäksi uskon, että leikkauksissa käyvät eivät muutenkaan olisi minun tyyppiäni.

Toivottavasti silikonit jäävät nopeasti historiaan yhtenä menneisyyden kummallisuuksista.

• yyyyyy

Naiset hankkivat silikonit yleensä kyllä ITSEÄÄN varten... Ja jotkut ehkä luulevat, että suuret rinnat ovat miehille tärkeitä.

Todellisuudessa rinnoilla on miehille vähemmän merkitystä kuin naiset kuvittelevat. Esimerkiksi minulle rinnoilla ei ole oikeastaan muuta merkitystä kuin että sellaiset on. Jos on esimerkiksi hoikka nainen, niin pienet rinnat kuuluvat asiaan.

Ymmärrän kyllä, että silikoneilla voi olla naiselle itselleen egoa ja itsetuntoa boostaava vaikutus. Mutta tosiaan miesten mielipiteet vaikuttavat naisten päätöksiin tässä asiassa hyvin rajallisesti.

• Silikonit hankkinut

Opettele ensin edes kirjoittamaan.

• Missä olet nähnyt ns. salarakkaan ennen ja jälkeen kuvat? Oletko ihan varma, että ns. salarakkaan rinnat olivat kauniimmat ennen leikkausta?

Itse en ole nähnyt kuin muutamia "pikku tuhmia" kuvia, joiden perusteella ei kyllä pysty sanomaan mitään niistä rinnoista.

Uskon kuitenkin, että harvalla keskivertonaisella on varaa arvostella hänen rintojaan mitenkään poikkeuksellisen riippuviksi. Oli sitten kyse ennen tai jälkeen leikkauksen.

Minun mielestäni rinnat saa olla luomut tai silikonit, kunhan naisen ei tarvitse hävetä omia rintojaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5076
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1850
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1815
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1638
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1197
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1184
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      984
    Aihe