Apuun!!!!!!!!!!!!!!

Ninnuliiiniii

Hei kaiikkii!!Olis ongelma.Olen todella rakastunut koiriin ja muihinkin eläimiin mutta ongelma on se että äiti on allerginen koirille mutta naapureillamme on villakoira ollut nelisen vuotta eikä ole tullut reaktioita vaikka kaikki ovat allergisia...Olen kinunnut jo muutamisen vuotta mutta äiti pitää pintansa koska ei halua sitten luopua koirasta kun siihen on tottunut elikkä ei haluaisi luopua jos olisikin allerginen mutta en voi elää ilman koiraa itkettää ajatella että joku tyhmä luopuu koirastaan en ikinä luopuisi!!!Ja olen niiiiiiiin eläinrakas!!!!!!Miksei ole mahdollista että minulle olisi suotu tämä ilo???itken kuin hullu nytkin!!!!Olen erityisesti ihastunut pieniin villakoiriin ja vaikka ei olisikaan allergiaa eli olis muukin koira vaihto ehto kuin villa koira mutta haluan juuri ihanan lempeän kääpiö villakoiran sydänkäpysekseni!!!Olen muuten 12 vuotta!!!

4

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytty92

Äitisi ei varmaan halua koiraa tai hän ei halua ottaa riskiä. Jos koira jää vastuullesi niin pystytkö huolehtimaan siitä? Esim pentu viedään yleensä myöhään illalla ja aikaisin aamulla, jaksatko herätä? KOira tuo valtavasti vastuuta. Entäpä koulutukset??? Tuskin pystyt sitä yksinäsi kouluttaa...
      Anteeksi tämä saarna ym.

Eikö olisi mahdollista, että hoitaisit naapurisi villakoiraa????

• viimeistään silloin kun olet aikuinen. Tylsä neuvo vai mitä. Mutta sinun tulee ajatella muutakin kuin itseäsi. Mitä jos äitisi sairastuu vakavammin eli allergiasta tulisikin astma. Samoin sinun tulisi ajatella sitä pientä koiraa josta joutuisitte luopumaan. Mistä päin olet? Jos olisit lähellä minua pääsisit meille hoitamaan koiriani, vaikka ei se koskaan tietystikään sama asia ole kuin se ikioma koira.

• ...odottaa, että kasvat vielä vähän ja pääset muuttamaan omaan asuntoon, jossa ei ole allergikoita ja koiran pitäminen on muutenkin sallittua. Kuulostaa tylsältä, mutta tiedän tuntemuksesi koska itse olen ollut samassa tilanteessa: aina olen koiran halunnut, mutta kotiini sitä ei otettu vaikkei allergisia ollutkaan. Nyt vasta 21-vuotiaana sitten hankin poikaystäväni kanssa oman koirulin. Sinun tulee myös huomioida se, että koiran omistaminen merkitsee vastuuta ja huolenpitoa sen koko eliniäksi. Entäpäs kun peruskoulun jälkeen lähdet opiskelemaan? Silloin ei esim. välttämättä ole mahdollista ottaa koiraa mukaan opiskeluasuntoon, ja koiran hoito siirtyy jollekin muulle. Ehkä kannattaa odottaa vielä, että pääset elämässäsi "selvemmille vesille", eli tiedät, mitä tulevaisuudessasi teet ja missä, ja miten koira siihen kuvioon sopisi.

• Ninnuliini

Juu kiitos kaikille vastanneille aijon hankkia heti koiran kun pääsen pois täältä ja olen siis tarpeeksi vanha!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7763
    2. 112
      6026
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5177
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4546
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      59
      2997
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2938
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2454
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2066
    Aihe