tuntematon*pitkä*

miten se vaan käy

se oli hyvin mieluisa paikka,se tienpätkä silloin...kävelin hiljalleen auringon lämmittäessä punertavia hiuksiani ja mustiin housuihin ja mustaan,ehkä liiankin avonaiseen toppiin verhottua vartaloani.en ollut ajatellut tekeväni mitään ihmeellistä,korkeintaan kävellyt hieman ja ehkä flirttaillut joillekin suloisille rannalle meneville pojille...

kävi kumminkin toisin...olin aina tuntenut jonkinlaista vetoa vanhempiin ja matalaäänisiin miehiin,joilla on vaikutusvaltaa ja huumoria ja sitä tiettyä pilkettä silmäkulmassa,mutten ikinä ollut ajatellut varsinaisesti tekeväni mitään sellaisen kanssa...enhän edes tuntenut ketään sopivaa.sinä kävelit minua vastaan ja loit minuun katseen kaukaa,sen huomasin ja menin aivan noloksi...olit täydellinen...

sinä olit pitkä,ainakin yli 185,ruskettunut auringosta ja kuljit rennoissa vaatteissa,paita auki ja hymy kasvoilla..en ollut uskoa että sinä hymyilit minulle...mutta en ainakaan huomannut omassa suunnassani muita joille olisit voinut hymyillä...ellei sitten sinua kiinnostanut vanha pariskunta päiväkävelyllä.

minä meinasin kävellä ohitsesi,mutta sinä hymyilit ja pysäytit minut kohteliaasti sanoen,hei kaunokainen,minne matka,olen vieras kaupungissa ja tarvitsen seuraa täksi illaksi,suostutko? minä olin hetkessä myyty suorasukaisuuteesi ja välittömyyteesi...olin että tietenkin,miellyttävää...

se oli kaunis nainen,tai oikeammin tyttö...pitkä ja hoikka,kasvot persoonalliset ja hymyilevät...mietteissään kulki...olihan tuo typykkä parasta mitä kaupungilla oli minulle tuohon mennessä tarjota...raikas,ja tuo tukka...juuri ja juuri olkapäille,hieman luonnostaan kihartuva...ja mitkä sääret...

minä päätin olla rohkea ja hymyillä,päätin että jos se vain katsookin tänne päin,niin minä teen mitä tahansa ja olen suorasukainen..ja tämähän toimi...meinasi kävellä ensin ohi,onneksi pysäytin...ja mikä hymy ja kauniit hampaatkin sillä oli...

et tiennyt että olin ensikertalainen...vasta 17 vuotias hengähdit kun vastasin kysymykseesi iästäni...ihan pikku tyttöhän sinä vasta ja minä tälläinen vanha peto,sanoit.menin aivan punaiseksi ja naurahdin ettet ainakaan näytä pedolta.hymyilit ja totesit että oikeastaan haluaisit olla peto ja minä en tajunnut ensin...mutta vein sinut kumminkin kaupunkimme parhaaseen kahvilaan tutustumaan katukulttuuriin ja ihmisiin,sitähän olit halunnut,seuraa...joten istuin ja juttelin ja tutustuin...unohtaen kysyä ikäsi...

asiat menivät nopeasti,joimme kahvia,juttelimme,nauroimme...veit kaiken huomioni.lopulta alkoi olla myöhäinen ilta ja olimme vaihtaneet mielipitetä monista asioista,taiteesta,nykyiskemiskulttuurista,musiikista ja lista jatkuisi ikuisesti.totesit että et ikävä kyllä löydä hotellillesi täältä yksin ja minä tarjouduin auttamaan etsinnässä...olin asunut ikäni kaupungissa joten tiesin heti missä viivyit..

minä olin häkeltynyt.nuori,ihana,valloittava ja fiksu ja sopivalla tavalla ujo,valloituksen tekeminen huusi päässäni,tämän tytön tahdon tänään,heti ja nyt,mutta niin että tytölle houkutus olisi yhtä suuri.tahdon että tuo kaunis kroppa huutaa minun kosketustani vielä tänään.

en tiennyt miten sinä löysit sokkeloisessa kaupungissa niin nopeasti hotellille,mutta olin kiitollinen,en halunnut että olisit puhki kävelemisestä,tahdoin sinut energisenä ja halukkaana,en nukkuvana ja väsyneenä.

menimme hotellille,en tahtonut vielä jättää tätä tunnelmaa,tätä aikuista ihastuttavaa seuraa.tahdoin vielä tehdä enemmän,olin kokematon,mutta avomielinen ja rohkealla päällä.minä haluan tehdä nyt,mietin silloin.ehdotit että tulisinko mukaasi,vinkaten silmää...tulin mukaasi,hyvin epävarmana,hieman kauhuissani sisältäpäin,ulkoisesti tyynenä ja rauhallisena.

päästyämme hissiin kysyin leikilläni ikääsi.sinä naurahdit että unohdit aivan mainita että olet vanhempi.melko paljonkin.nimittäin täytät parin kuukauden kuluttua 29.en järkyttynyt,heitin vain vitsinä että hyvät möhnät ja ryppyvoiteet äijällä.nauroit ja otit minut syliisi.en tiennyt mitä tehdä.olimme hississä ja sinä olit minussa kiinni,minä haparoivin käsin otin sinusta otteen ja uskaltauduin suutelemaan sinua.suudelmat muuttuivat kiihkeämmiksi ja kiihkeämmiksi...

mikä naikkonen!se osaa suudella hyvin ja perusteellisesti.ei välitä yhtään ikäerosta eikä siitä että olen vain töykeästi hakemassa yhden illan ja aamun seksiä.ehkä siitä pitäisi mainita tuolle sulosuulle...ohjaan sinut hissistä ulos,kasvosi punoittavat ja olet nolona ja irtaudut minusta...kävelen edelläsi etsien huonetta ja olet avuton ja arka..hymyilen ja otan sinua kädestä kiinni,rohkaisevasti.

ovi aukeaa huoneeseesi.näen lattialla matkalaukun ja pahoittelet että et ollut ajatellut aamulla tavaroiden siistiä säilytystä.sanoit että tiesinhän varmasti mitä olin tekemässä,tiesinhän että se saattaa olla vain tämä yö,vain hetken huumaa,et luvannut mitään.minä vastasin hyvin nolona ja punaisena,etten tiennyt täysin mitä odottaa,mutta tiesin ettei tämän jälkeen varmaan ehkä nähdä koskaan.sinä ihmettelit etten tiennyt täysin mitä odottaa,pyysit selitystä...kerroin kasvot hohkaen punaista että olin neitsyt.

voi pentele...ei voi käydä näin hyvää tuuria...se on neitsyt...ja puhdas kaunis tyttöparka saa tänään kyytiä...ajattelin...myhäilin mielessäni miten tekisin sinusta vallattmonan ja kursailemattoman pedon ja houkuttelisin sinusta sen toisen puolen esiin.en enää hillinnyt itseäni vaan suutelin sinua,otin kiinni ja kokeilin lempeästi jokaisen kohdan,katsoen samalla silmiisi tunnustellen onko hyvä.vastasit suudelmiini kuin nälkäinen eläin etkä jaksanut enää seistä,jalkasi tärisivät,joten otin sinut syliini ja kannoin vuoteeseen.

vihdoin pääsisin riisumaan tuon kaunottaren.iho tuoksui hyvältä ja näin tuossa treenatussa kropassa lihan väräjävän joka kosketuksella lisää,sinä ynisit hiljaa ja olit hieman nolona kun riisuin pikkuhoususi.olit seksikäs siinä punastellessasi ja yrittäen peittää itseäsi.siirsin käsiäsi hellästi suukottaen vartaloasi,hengittäen hiuksiasi ja nuollen makuasi kielenpäälläni.

hän teki minut hulluksi,tunsin vartaloni olevan liekeissä ja kostuin ja rintani olivat koholla,enemmän kuin koskaan.tunsin housujesi läpi kohouman ja tajusin että jos tämä jatkuu,tuo suuri kalu voi kohta olla sisälläni,repimässä minua alas ja tajunnan virtaan.kiihptuin ajatuksesta ja kokeilin,kokemattomin käsin miten saisin sinut vapautetuksi housujen kahleista.onnistuin ja sivelin sormillani kaluasi.olin aivan nolona kun en tiennyt miten.

sanoit että ota vain suuhun rohkeasti.minä otin...

sinä kokeilit ottaa pehmeään ja kosteaan suusi niin paljon kuin mahdollista,mutta ei isokokoinen kaluni mahtunut läheskään kokonaan.kielesi tuntui hyvältä,niin hyvältä että unohdin mitä olin tekemässä sinulle ja murahtelin hiljaa.olin jo laueta ja tunsin sykähtelyä kiveksissäni mutten halunnut jättää sinua ensin kylmäksi joten otin itseni pois suustasi ja siirryin katsomaan millainen pillu sinulla olisi...

se oli kauniisti ajeltu,ja kiilteli kosteana,kutsuvana ja minun oli pakko kokeilla sormin.pahoittelin jos sormeni satuttivat,ynähdit ettei satu yhtään,jatka vain...olit hyvin kosteana,märkyytesi valui pitkin reisiä,ja tärisit ja vapisit kosketuksestani.ajattelin että ihan erilainen kuin ne viima aikaiset lahnat,tämä tyttö on aarre...

sinä sitten maistoit...kielelläsi ja silmäsi katselivat minun ilmeitäni koko sen ajan...tunsin kielenkärkesi kutittavan nipukkaani ja sormiesi uppoavan syvälle sisälleni...valmistelit minua...en ollut koskaan tuntenut oloani niin valmiiksi,tahdoin sinua,mutten halunnut sitä kipua...pelkäsin kipua alkuun...mutta kuiskailit ettei kipua tunnu kauaa...se on vain ensikerta juttuja,ja katsoit minua...saanko nyt tehdä sinusta siveettömän naisen kysyit...naurahdin kiimasta sekaisena ja nyökyttelin kyllä,ota minut nyt...

olit hyvin tiukka,kostea ja avulias,nostelit lantiotasi että olisi helpompaa ja tarrauduit minuun kiinni kaluni upotessa hitaasti syvälle...halusin tuntea tuon alkupuristuksen yhä uudestaan joten työnnyin sisään ja ulos monen monta kertaa,suutelin kaulaasi ja korviasi ottaen sinua selältäsi nopeuttavan eläimen tavoin...

kiihdytit tahtia,ei sattunutkaan,sitten tunsin uskomatonta kuumuutaa ja väläyksiä,huusin ja kysnin sinua lempeästi selästä...tarrasin sinuun ja retkahdin kohta heikkona ja tärisevänä ja annoin sinun jatkaa...tajsuin että olet tuloillasi,en liikkunut mihinkään,annoin sinun tulla sisääni,ja mukailin liikkeitäsi lantiollani

tulin rajulla paineella ja tunsin hieman ennen kun sinä supistelit ja pidit minua otteessasi ja sitten vain mukailit...kaluni tyhjeni sisässi ryöppyinä ja laskeuduin viereesi,kääntäen sinut kyljellesi,yhä kaluni ollessa sisälläsi...sanoin sitä ihmeellisempää se ei ole ja vinkkasin silmää...nukahdit hymyillen viereeni...

2

10656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees-miäs

      Välillä kirjoitat miehen sanoin, välillä naisen sanoin ja välillä kolmannessa persoonassa.
      Tarinasta ei pysty lukemaan onko se kirjoitettu miehen vai naisen näkökulmasta. Todella sekava eikä sen takia ole missään tapauksessa nautittavaa luettavaa !

      • lukutaitoinen!!!

        mun mielestä oli ihan jees, toimi ihan hyvin toi useammalla persoonalla kertominen. kyllä tosta nyt alun jälkeen pysyi hyvin kärryillä missä mennään, älä anna lukutaidottomien junttien masentaa!! olisi hauska lukea enemmänkin vastaavalla tavalla kirjoitettuja juttuja..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe