Millainen asuinpaikka Intiö on lapsi-/koiraperheelle. Lapsi ei oo vielä koulussa, mutta ala-aste olisi ilmeisesti Myllytulli? Onko tietoa millainen koulu?
Millainen asuinpaikka on Intiö
7
6426
Vastaukset
- ...
Intiö on rauhallista seutua. Siinä on Myllytulli(kan s rauhallinen) ja kasarmin alue ympärillä. Niin ja Intiön hautausmaa on kans pyörätien toisella puolella.
Mielestäni ihan ok paikka asua, vaikka en olekaan siellä ikinä asunut. MInnekkään ei pitkä matka Intiöstä, kaikki lähellä.- TA-MA
TODELLA RAUHALLLISTA SEUTUA, SOPII HYVIN VANHEMMIKIN
ITE ASUIN NOIN 5.V KUNNES ASUNTO KÄVI LIIAN ISOKS
EIPÄ OULUSTA LÖYDÄ LEPPOISAMPAA ASUIN ALUETTA, LÄHELTÄ KAUPUNKIA.T.TAMA
- Hurtta
Kuoltuaan.
- koiran kans
Itse asun koiran kanssa vanhalla kasarmialueella ja viihdyn hyvin. Hyvät lenkkeilymaastot ihan kotiovelta.
- Asuva
Intiö on aivan ihana asuinalue. Täällä ei pörrää juoppoja ostarin kulmalla, kun ei ole ostaria. Marketit on kivenheiton päässä hautausmaan takana. Kukaan ei jää lähipuistoon ryyppäämään ja mesoamaan, koska keskusta on niin lähellä, ja kaikki menee varmaan sinne. Keskusta on siis kävelymatkan päässä. Värtönranta, Ainolanpuisto ja Oulujoen varsi Hietasaareen päin ovat aivan mainioita ulkoilureittejä niin koiran kera kuin ilmankin. Ja onhan tässä pari koirapuistoakin. Lapsille on aika lyhyt reitti Myllytullin kouluun ja sitten isompana keskustan monet lukiot ym. ovat lähellä. Ei tarvitse hikoilla bussissa. Päiväkotejakin on monen eri sorttista, englanninkielinen ym. Ikinä en muuta täältä pois.
- mää
Erittäin rauhallinen porvariasuinpaikka lähellä kaupungin keskustaa. Jos Oulussa asuu lähellä keskustaa, niin mielellään siellä tai myllytullisa.
- pikkis
asuttua monessa kaupunginosassa ja pakko sanoa, että kyllä tämä Intiö on paras! Asustellaan kasarmialueella, eikä mitään negatiivista voi sanoa. Kaikki lähellä kuten keskusta, mahtavat ulkoilualueet, Raksilan uimahalli jne. ja kuitenkin todella rauhallista. Ollaan lapsiperhe (lapset ei vielä koulussa) ja todella tyytyväisiä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187