väittämän, että jos et mitään yksinäisyydestä tiedä niin mene naimisiin.
kuka allekirjoittaa
17
1127
Vastaukset
- sössötär
se tarkoittaa sitä, että kaksin voi olla vapaampi kuin yksin.
Tai siis tässä tapauksessa päinvastoin...
Tai siis että: yksin metsässä puiden kanssa ei tunnu ollenkaan niin yksinäiseltä kuin väärän ihmisen kanssa naimissa oleminen.
tai jotain... - lannenhunttari
kun on yksin--niin on yksin,mutta jos on kaksin yksin-- silloin on enemman kuin 'yksin'.
nainkin voi olla... - itseltäsi
ja vasta sitten muilta.
- kyselijältä
ja vastasinkin jo
- Pirre*
tapauksessa asia on noin...
- renata1
tai ainakin päinvastaisessa tapauksessa niinkuin minulla.
Yksin olon hetlet ovat tietokoneella vietettyjä.
Silloinkin sanon tekeväni jotain tosi tärkeää, joten minua ei saisi häiritä.
Talo on tavallisesti täynnä nuorison kavereita, musiikki soi äänekkäästi ja koirat haukkuvat ja juoksentelevat.
Usein panen kähet ristiin kiitollisena, sillä toisinkin voisi olla, mutta näin on hyvä!Paras tapa kokea elävänsä - olla hyödyksi monille ja pysyä nuorten seurassa nuorekkaana. - ====888
renata1 kirjoitti:
Talo on tavallisesti täynnä nuorison kavereita, musiikki soi äänekkäästi ja koirat haukkuvat ja juoksentelevat.
Usein panen kähet ristiin kiitollisena, sillä toisinkin voisi olla, mutta näin on hyvä!Paras tapa kokea elävänsä - olla hyödyksi monille ja pysyä nuorten seurassa nuorekkaana.en ole ennen ollut,kun menin naimisiin. Onhan nyt lapset ja lapsenlapset,mutta aikuinen seura uupuu.
- Pirre*
renata1 kirjoitti:
Usein panen kähet ristiin kiitollisena, sillä toisinkin voisi olla, mutta näin on hyvä!Paras tapa kokea elävänsä - olla hyödyksi monille ja pysyä nuorten seurassa nuorekkaana.elämää ei ole ilman elämää..:)
Onneksi meillä nuo "nuorisoajat" ovat jo takanapäin, mutta ei meilläkään vielä liian hiljaista silleen ole, mutta joskus tuntuu, että henkinen yksinäisyys on pahempaa kuin totaalinen yksin olo...tai sitten mie vaan luulen..:)
- keskiyonkehraaja
Avoliittokin...
Allekirjoitan
Keskiyonkehraaja Jos naimisiin menon kriteerinä on yksinäisyyden tunteen poisto,tai se"näyttelee"suurta osaa yhteenmuuttamisessa,niin aleleekirjoitan väittämän.
Luulen,että tämäkin on persoonakohtainen,ja tietysti avioliitossa kahden eri henkilön "yhteenlaskettut"ominaisuudet saattavat olla lisäämässä yksinäisyyttä,jos jompikumpi tai tai kummatkaan eivät anna toisilleen tilaa omaan yksityiseen elämään.
Omalta kohdalta ei onneksi tarvitse allekirjoittaa ko.väittämää ja voin saman tilanteen 'vannoa'myös pätevän vaimon kohdalla.- Taatto
Mitä vielä. Avioliitto lapsineen on mielenkiintoista musisointia kaikkine improvisointeineen. Siinä ei todella tarvitse yksin soitella. Meneehän se välillä falsetin puolelle, mutta kuitenkin.
- roosasieppo
olen vaikka on mies ja lapset ynnä lapsenlapset.Omistin paljon ystäviä,mutta muutto tekisen e,ttä ystävät jäi.
Kaipaisin naisystäviä .
- Ei yksin
Mutta jos itse sen allekirjoitat, niin peiliin katsominen on mielestäni hyväksi. Enkä tarkoita ulkonäköäsi.
Yli 30 v. yhdessä, mutta - Yksin kaksin
Voi kuika hyvin sen tiedän.
- minäkin!
Yksinäisyys liitossa on karmeinta silloin, kun makaat sairaalavuoteessa ja ystävät, jotka tulevat tervehtimään ja pitämään kädestä, kyselevät sinulta, missä puolisoni on tai milloin puolisosi on ollut (edes!) katsomassa sinua? Oma vastaukseni oli: "Kyllä hän on käynyt kerran....kolme viikkoa sitten. Oli menossa ostamaan itselleen moottoripyörää ja poikkesi ohimennen."
lännen huttarin kanssa on tultu
kun on yksin- niin on yksin, mutta jos on kaksin yksin-- Silloin on enemmän kuin yksintäällä muillakin
kun on yksin- niin on yksin, mutta jos on kaksin yksin-- Silloin on enemmän kuin yksin
yli 30v kokemuksella viivaan ja allekirjoitan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1132353
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311474Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201458- 1291438
- 681253
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 891005
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56964- 122831
- 82806