kuka allekirjoittaa

kyselijä

väittämän, että jos et mitään yksinäisyydestä tiedä niin mene naimisiin.

17

1127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sössötär

se tarkoittaa sitä, että kaksin voi olla vapaampi kuin yksin.

Tai siis tässä tapauksessa päinvastoin...

Tai siis että: yksin metsässä puiden kanssa ei tunnu ollenkaan niin yksinäiseltä kuin väärän ihmisen kanssa naimissa oleminen.

tai jotain...

• lannenhunttari

kun on yksin--niin on yksin,mutta jos on kaksin yksin-- silloin on enemman kuin 'yksin'.
      nainkin voi olla...

• itseltäsi

ja vasta sitten muilta.

• kyselijältä

ja vastasinkin jo

• Pirre*

tapauksessa asia on noin...

• renata1

tai ainakin päinvastaisessa tapauksessa niinkuin minulla.
        Yksin olon hetlet ovat tietokoneella vietettyjä.
        Silloinkin sanon tekeväni jotain tosi tärkeää, joten minua ei saisi häiritä.
        Talo on tavallisesti täynnä nuorison kavereita, musiikki soi äänekkäästi ja koirat haukkuvat ja juoksentelevat.
        Usein panen kähet ristiin kiitollisena, sillä toisinkin voisi olla, mutta näin on hyvä!Paras tapa kokea elävänsä - olla hyödyksi monille ja pysyä nuorten seurassa nuorekkaana.

• ====888
        renata1 kirjoitti:

Talo on tavallisesti täynnä nuorison kavereita, musiikki soi äänekkäästi ja koirat haukkuvat ja juoksentelevat.
        Usein panen kähet ristiin kiitollisena, sillä toisinkin voisi olla, mutta näin on hyvä!Paras tapa kokea elävänsä - olla hyödyksi monille ja pysyä nuorten seurassa nuorekkaana.

en ole ennen ollut,kun menin naimisiin. Onhan nyt lapset ja lapsenlapset,mutta aikuinen seura uupuu.

• Pirre*
        renata1 kirjoitti:

elämää ei ole ilman elämää..:)

Onneksi meillä nuo "nuorisoajat" ovat jo takanapäin, mutta ei meilläkään vielä liian hiljaista silleen ole, mutta joskus tuntuu, että henkinen yksinäisyys on pahempaa kuin totaalinen yksin olo...tai sitten mie vaan luulen..:)

• keskiyonkehraaja

Avoliittokin...
      Allekirjoitan
      Keskiyonkehraaja

• Jos naimisiin menon kriteerinä on yksinäisyyden tunteen poisto,tai se"näyttelee"suurta osaa yhteenmuuttamisessa,niin aleleekirjoitan väittämän.

Luulen,että tämäkin on persoonakohtainen,ja tietysti avioliitossa kahden eri henkilön "yhteenlaskettut"ominaisuudet saattavat olla lisäämässä yksinäisyyttä,jos jompikumpi tai tai kummatkaan eivät anna toisilleen tilaa omaan yksityiseen elämään.

Omalta kohdalta ei onneksi tarvitse allekirjoittaa ko.väittämää ja voin saman tilanteen 'vannoa'myös pätevän vaimon kohdalla.

• Taatto

Mitä vielä. Avioliitto lapsineen on mielenkiintoista musisointia kaikkine improvisointeineen. Siinä ei todella tarvitse yksin soitella. Meneehän se välillä falsetin puolelle, mutta kuitenkin.

• roosasieppo

olen vaikka on mies ja lapset ynnä lapsenlapset.Omistin paljon ystäviä,mutta muutto tekisen e,ttä ystävät jäi.
        Kaipaisin naisystäviä .

• Ei yksin

Mutta jos itse sen allekirjoitat, niin peiliin katsominen on mielestäni hyväksi. Enkä tarkoita ulkonäköäsi.
      Yli 30 v. yhdessä, mutta

• Yksin kaksin

Voi kuika hyvin sen tiedän.

• minäkin!

Yksinäisyys liitossa on karmeinta silloin, kun makaat sairaalavuoteessa ja ystävät, jotka tulevat tervehtimään ja pitämään kädestä, kyselevät sinulta, missä puolisoni on tai milloin puolisosi on ollut (edes!) katsomassa sinua? Oma vastaukseni oli: "Kyllä hän on käynyt kerran....kolme viikkoa sitten. Oli menossa ostamaan itselleen moottoripyörää ja poikkesi ohimennen."

• lännen huttarin kanssa on tultu
      kun on yksin- niin on yksin, mutta jos on kaksin yksin-- Silloin on enemmän kuin yksin

• täällä muillakin
      kun on yksin- niin on yksin, mutta jos on kaksin yksin-- Silloin on enemmän kuin yksin
      yli 30v kokemuksella viivaan ja allekirjoitan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      113
      2353
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1474
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      20
      1458
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1438
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1253
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1005
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      964
    9. 122
      831
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe