Heissan!
Etsin itselleni kupolitelttaa tukevilla alumiinikaarilla ja riittävällä vedenpitävyydellä.
Löysinkin mainoksen Robens Lemon Grey-teltasta ja kun googletin Robesin, löysin "vielä paremman tuntuisen" Robens Mountain Lodgen. Ovat siis Saksalaisen Outdoor lehden mukaan "hyvä ostos". Jäi kuitenkin mietityttämään tuo teltan paino 3,0 kg ja joku PU- maisemaikkuna....
Oikeastaan kuolaan Hillebergin Staikan perään mutta on vähän kallis..Robens olisi noin 3x halvempi. En tosin saanut selvää seisooko Robens ilman tukitikkuja mutta luulisi että ainkin tuo "Mountain Lodge" sen tekee?
Robensin telttojen
5
4122
Vastaukset 5
- eipä
näitä kai edes myydä suomessa.Partioaitta taisi myydä vain Robens Lemon Grey-teltat jotka oli niille jotenkin mystisesti tulleet, kun ei sekään niitä mainosta muutoin eikä internetissä. Taidan hankkia tuon Mountain Lodgen, siinä voi tehdä ruokaa sisätilossa ja on kuitenkin kupoliteltta...aika jännä tiaratkaisu.
- vaeltaja
tutustuppa jack folvskinin chinookiin esim. partioaitasta, itselläni on sellanen, ja olen tyytyväinen.
- alkuperäiseen
viestiin.Tässä kuva teltasta:
http://www.outwell.dk/Tent.aspx?b=Robens&bid=1&lid=1&l=en-GB&ID=102&pid=1
Aika metka että kupolissa on sisällä ruoanlaittopaikka, kiva sateella. Pitäisi vain selvittää jostain pysykö hyvin pystyssä ilman kiiloja.
ps. Kiitti vinkistä tutkin myös sen ehdotetun Jack Folskin-teltan.- vaeltaja
näyttää olevan tuolla mountainilla painoa 5.3kg se on aika paljon kahdenhengen teltalle. suosittelisin korkeintaan 3.5kg teltan hankintaa. alle kolmen kilonkin telttoja on mutta mitä kevyempi sen hintavampi näyttää olevan laki vaellusteltoissa.
- JackForeskin
Todella vaikea kirjoittaa Jack Wolfskin eli Jaakko Sudennahka. Ja kyllä,nostin tämän ylös kun alko vatuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7606Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520