Onko Edvininpolku tuhoutunut/tuhottu?

Wellu

Onko Hevonkosken elämäntyö tuhoutunut?

Helsingin parhaalla paikalla
Kiasman edessä on koko kesän ajan komeillut Vaasan Asevelikylässä asuvan Edvin Hevonkosken "Tarja veistos",

Hevonkoski on saanut teoksellaan mainetta ja kunniaa sekä kansainvälistä mainetta mutta Vaasassa tilanne on toinen.
Lahottajasienet, hevosmuurahaiset ja pieneltä osaltaan mopopojat ovat
tuhonneet lähes kaikki Hevonkosken puuveistokset. Ainoastaan metalliset
ovat jäljellä.
Metallisetkin ovat hukkumassa ruohon ja pensaikon
sekaan. Ympäristöstä ei ole huolehdittu. Kukaan ei ole ottanut
vastuuta.

Asian nosti esille tänään vasalainen nettilehti vaasalaisia.
info

http://www.vaasalaisia.info

3

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kale

Käyn lenkillä aika usein Edwinin polulla ja ainahan siellä on teoksia kaadettuna tai muuten tärveltynä. Itse en ole mikään taiteen ystävä tai kulttuuri-ihminen, mutta onhan se mukavaa kun joku jaksaa värkkäillä tuollaisia ihmisten iloksi. Teini-ikäisiähän siellä pyörii runsaasti ainakin viikonloppuisin. Itse olen ainakin päättänyt, että tavatessani jonkun räkänokan itse teosta, vedän saman tien äidin mussukkaa turpaan... Jos vaikka oppisivat tavoille.

• Anonyymi

Onko tuo "wellu" se kaappihomo joka on aikoinaan ollut samassa lukiossa.

Kävin joskus edvinin polulla joskus 2010-luvulla kävelyllä. Minua solvattiin homokammoisella nimellä siellä niin usein niin jätin käymättä.

• Anonyymi

Kai polusta ja korsusta huolta pidetään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      2895
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      238
      1538
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      91
      1396
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1312
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1236
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      147
      1172
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1128
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      950
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      882
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      43
      763
    Aihe