17.6.Syntyneet ovatko"he paljon erinlaisenpia"kuin alku kuussa olevat.Onko teillä kokem...

Kaksin ei yksin.

Hei kaikille 17.6 syntyneille! Olen ihmetellyt erästä asiaa.
Tuttavani tokaisi kerran että,keskellä kuukautta syntyneet kaksoset ovat kaikkein hullunpia,siis aivann pippip porukkaa .En oikein ymmärrä väitettä.Hänen mielestään naisetkin ovat maskuliinisenpiä ja kuntelevat esim metalli/hard rock musaa.
Ovat täysin estottomia,kuulenma äärimmilleen vietynä.
Tekevät mitä haluavat.Ovat vielläpä liian sosiaallisia,työntävät itsensä joka porukkaan/seuraan vaikkei seura olisikaan heidän tyyppistään.Itse kuuntelen kyllä mielelläni metalli musaa mutta muutakin.Rakastan melkein kaikenlaisten ihmisten seuraa.Olen avoin ym.Mutta, mikä tässä ois väärää.

25

2374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninnukka

      Mulla heittää päivällä syntymäaika, mutta vastailen silti. 17.6. syntyneet on siellä aika loppupäässä Kaksosia syntyneet, joten pitäisi olla rauhallisempia kuin alkupään Kaksoset.
      Itse olen aika "estynyt" isossa porukassa, en siedä metallimusiikkia ja muutenkin arvostan nykyään perhearvoja jne. konservatiivista tylsää.
      Nuorena olin villikko, enkä paljon kunnioittanut toisten suhteita jne. Nykyään hävettää kun mietin millainen touhupää olin.

      • geff

        Itse olen syntynyt 16.6 ja kuvaus kyllä osittain on aika minuun sopiva. Ihan joka seuraan en lyöttäyd, mutta muuten.
        Kiehtovaa, miten tuollaiset määritelmät voivat olla joskus niin oikeassa.


    • emilia

      Minäkin olen 17.6 syntynyt. osittain osui tuo kuvauksesi ainakin minuun. olen ehkä tarkemmin ajateltuna ylisosiaalinen, mutta esim. musiikista kuuntelen mitä tahansa. Nuorempana varsinkin olin aikas "hullu" kuin myös nolottaa sen ajan tempaukset, tuli "seurusteltua" varatun miehen kanssa yms lapsellista pelleilyä. mutta 20-vuoden iän ylitettyä rauhotuin aika lailla.. johtuisko "sen oikean" löytymisestä. olis mukava lukea useamman 17.6 syntyneen kokemuksia..

      • Kaksin ei yksin

        Hei Emilia!
        Ajattelin uskaltaa kysyä, onko sinulla lapsia ja ovatko muokanneet sinua paljonkin ihmisenä (luonnetta ym)
        Jos sinulla on lapsia, millaiseksi äidiksi lunnehtisit itseäsi?
        Itselläni on kaksi muksua. He ovat muuttaneet minua pehmeänpään suuntaan, kylläkin minusta löytyy aina se sama perus minä vielläkin ,pidän ihmisistä, puhumisesta. Lapseni aina sanovat minulle "äiti olet erillainen kuin muitten äidit"siis positiivisessä mielessä. Olen rauhoittunut TODELLA paljon lapsieni myötä, kasvanut aikuiseksi kait. Nuoruuden ajoilta jäi kyllä niin hyviä kuin huonojakin muistoja. Olin aikamoinen. Itsekin aloitin seurustelun paljon minua vanhemman miehen kanssa, mutta en osaa sanoa oliko se virhe. Vietin yhdessä välissä aika hurjaakin bailaus kautta nuoruudessani. Nykyään elämääni kuulukin tavallista arkea, johon kuuluu rapu mies ja muksut.


      • 17.6.83
        Kaksin ei yksin kirjoitti:

        Hei Emilia!
        Ajattelin uskaltaa kysyä, onko sinulla lapsia ja ovatko muokanneet sinua paljonkin ihmisenä (luonnetta ym)
        Jos sinulla on lapsia, millaiseksi äidiksi lunnehtisit itseäsi?
        Itselläni on kaksi muksua. He ovat muuttaneet minua pehmeänpään suuntaan, kylläkin minusta löytyy aina se sama perus minä vielläkin ,pidän ihmisistä, puhumisesta. Lapseni aina sanovat minulle "äiti olet erillainen kuin muitten äidit"siis positiivisessä mielessä. Olen rauhoittunut TODELLA paljon lapsieni myötä, kasvanut aikuiseksi kait. Nuoruuden ajoilta jäi kyllä niin hyviä kuin huonojakin muistoja. Olin aikamoinen. Itsekin aloitin seurustelun paljon minua vanhemman miehen kanssa, mutta en osaa sanoa oliko se virhe. Vietin yhdessä välissä aika hurjaakin bailaus kautta nuoruudessani. Nykyään elämääni kuulukin tavallista arkea, johon kuuluu rapu mies ja muksut.

        Kuulostaa aika hakuammunnalta. Itse olen todella naisellinen, en voi sietää metallimusiikkia jne. Täysin vastakohta siis. Tosin myönnettäköön, että nuorempana minulla oli todella erityyppisiä kavereita ja tulin kaikkien kanssa toimeen. En silti koe olevani ylisosiaalinen, mutta meitä on moneen junaan.


      • Emilia
        17.6.83 kirjoitti:

        Kuulostaa aika hakuammunnalta. Itse olen todella naisellinen, en voi sietää metallimusiikkia jne. Täysin vastakohta siis. Tosin myönnettäköön, että nuorempana minulla oli todella erityyppisiä kavereita ja tulin kaikkien kanssa toimeen. En silti koe olevani ylisosiaalinen, mutta meitä on moneen junaan.

        Minulla ei ole vielä lapsia, joten vaikea sanoa minkälainen äiti olisin :) tosin nuorempia siskoja löytyy ja aina olen heille keksinyt hullutuksia, viihdyttänyt yms.


      • nainen
        17.6.83 kirjoitti:

        Kuulostaa aika hakuammunnalta. Itse olen todella naisellinen, en voi sietää metallimusiikkia jne. Täysin vastakohta siis. Tosin myönnettäköön, että nuorempana minulla oli todella erityyppisiä kavereita ja tulin kaikkien kanssa toimeen. En silti koe olevani ylisosiaalinen, mutta meitä on moneen junaan.

        Olen naisellinen! Olen merkkivaate frikki! Tavaratalo hajusteisiin en koskekaan! Käyn 2 kertaa kuukaudessa kosmetologilla!
        Myöskin kaikki edellä mainitut pätevät minuun!
        Olen naisellinen ja viettelevä, kuuntelen metalli, hard rokc, kaikkea musiikkia.
        Jos kuuntelee metalli musiikkia, niin ei tee epä naiselliseksi.
        Kaksos nainen.


      • Rusku999
        nainen kirjoitti:

        Olen naisellinen! Olen merkkivaate frikki! Tavaratalo hajusteisiin en koskekaan! Käyn 2 kertaa kuukaudessa kosmetologilla!
        Myöskin kaikki edellä mainitut pätevät minuun!
        Olen naisellinen ja viettelevä, kuuntelen metalli, hard rokc, kaikkea musiikkia.
        Jos kuuntelee metalli musiikkia, niin ei tee epä naiselliseksi.
        Kaksos nainen.

        En oikia tiedä. Voi olla, että kaverisi tuntee kaksi tai enemmän 17.6. tällaisia syntyneitä. Veljeni on syntynyt 18.6. eikä muistuta kuvausta ollenkaan.


    • gadget

      Juup. Olen kuullut sanottavan aika paljon itsestäni, kuten että olen kuin yksi jätkistä, mutta kuitenkin niin nainen kuin vaan voi olla. Että kait kuvaus pätee jollain tasolla. Kuuntelen rankempaa musiikkia ja olen mielestäni suht maskuliininen, mutta kuitenkin panostan pukeutumiseen ja ulkonäkööni.
      En tiedä olenko sen hullumpi kuin muutkaan, mutta on han sitä kaikkea tyhmää tullut tehtyä. Sen tiedän, että kun saan menovaihteen päälle sitä ei pysäytä mikään. Toivottavasti rauhoittuminen tulee jossain vaiheessa vastaan..

    • nnn

      Olen syntynyt 17.6. ja kyllä, olen tavallista maskuliinisempi nainen, kuuntelen mieluiten hard rokkia ja olen myös tarvittaessa erittäin frekki ja sosiaalinen, ja sopeudun joka sakkiin - pintapuolisesti. Työskentelen kaksosille tyypillisesti tiedonvälityksessä.

      Kesäkuun keskellä syntynyt on tullut maailmaan päivän ollessa pisimmillään. Itse olen syntynyt vielä keskipäivällä, joten valon määrä on ollut aivan maksimaalinen mikä astrologisessa mielessä lisää avoimuutta – jokuhan voi tulkita sen myös ”hulluudeksi.” Tunnuslause on, että miksi salata mitään, kun ei ole mitään salattavaa?

      Mutta mutta...velipoika on syntynyt samana päivänä muutama vuosi myöhemmin, eikä hän täytä ylläolevia määritelmiä kuin rokin osalta (ei siis ole feminiininen mies ;). Hän on melko antisosiaalinen ja valitsee kaverinsa tarkkaan. Olemme usein ihmetelleet miten voimmekin olla niin erilaisia kuin olemme.

      Luulen että nousevalla merkillä on tässä myös merkitystä.

      Mieheni on kaksonen, ja hän on aika samanlainen kuin minäkin, vielä sata kertaa sosiaalisempi.

    • nnn

      Olen syntynyt 17.6. ja kyllä, olen tavallista maskuliinisempi nainen, kuuntelen mieluiten hard rokkia ja olen myös tarvittaessa erittäin frekki ja sosiaalinen, ja sopeudun joka sakkiin - pintapuolisesti. Työskentelen kaksosille tyypillisesti tiedonvälityksessä.

      Kesäkuun keskellä syntynyt on tullut maailmaan päivän ollessa pisimmillään. Itse olen syntynyt vielä keskipäivällä, joten valon määrä on ollut aivan maksimaalinen mikä astrologisessa mielessä lisää avoimuutta – jokuhan voi tulkita sen myös ”hulluudeksi.” Tunnuslause on, että miksi salata mitään, kun ei ole mitään salattavaa?

      Mutta mutta...velipoika on syntynyt samana päivänä muutama vuosi myöhemmin, eikä hän täytä ylläolevia määritelmiä kuin rokin osalta (ei siis ole feminiininen mies ;). Hän on melko antisosiaalinen ja valitsee kaverinsa tarkkaan. Olemme usein ihmetelleet miten voimmekin olla niin erilaisia kuin olemme.

      Luulen että nousevalla merkillä on tässä myös merkitystä.

      Mieheni on kaksonen, ja hän on aika samanlainen kuin minäkin, vielä sata kertaa sosiaalisempi.

    • vanhempi nainen

      Olen perehtynyt luonnehoroskooppien tekoon jo 36 vuotta sitten. Nyt on ollut pitkiä jaksoja etten ole seuraillut taivaankappaleiden liikuntaa sen kummemmin.

      Olen syntynyt 18.kesäkuuta ja pidän itseäni rauhallisempana kuin kaksosia jotka ovat syntyneet kaksosten alkupäässä.

      Jokainen horoskooppimerkki voidaan jakaa kolmeen dekaadiin ja kussakin dekaadissa on 10 astetta, siis 10 päivää. Jos puhutaan nyt vaan kaksosita niin ne ensimmäisen kymmenen päivän aikana syntyneet ovat eniten tyypillisiä kaksososia, koska siinä ensimmäisessä dekaadissa merkuriuksen vaikutus kaikista vahvin.

      Seurravat kymmen taas saavat vaikutteita vaaoista ja heidän planeetastaan, venuksesta. Ja ne kymmenen viimeistä taas vuorostaan saavat vaikutteita vesimiehen planeetsta, uraanuksesta.

      Itselläni on auringon lisäksi merkurius(=kaksosten oma planeetta), mars ja uranus kaksosissa. Tuo uranus minun aurinkoni kyljessä (kaksosissa) tekee minusta entistäkin enempi vesimiehen tyyliseksi.
      Joten on hyvä katsoa, löytyykö omassa horoskooppikartassa jokin planeetta juuri noissa dekaadeissa, mikä täydentää luonnekuvaa.

      Mitä tulee kaksosten luonteeseen niin kyllä kaikki kaksosnaiset näyttävät tavalla tai toisella olevan hieman androgyynejä, siis miesmäisiä.

      Sitten on vielä muistettava että kuun sijainti on erittäin tärkeä nasihenkilöiden horoskooppikartassa, ja muistaa että kuun liikkuu eritääin nopeasti , noin kaksi ja puoli vuorokautta korkeintaan, joskus vielä nopemamin, kunkin merkin ohitse.

      Terveisiä kaikille kaksosille!

      • Kaksin ei yksin

        Hei! Tiedustelisin missä tällaisen, luonnehoroskoopin voisi itselleen teettää. Olen syntynyt 17.6.1968 Klo: 1.40 Helsinki.
        Onko yleensäkän kellon ajalla väliä.
        Voiko horoskoopin perusteella päätellä, minkä laisen ihmisen kanssa tulee parhaiten toimeen / elämän kuppani.
        Itse tunnen olevani kuin " kala vedessä " Toisen kaksosen seurassa. Minulla on kaksi lasta, ovat horoskoopeiltaan kala ja härkä, härkä tuntuisi olevan minulle kovenpi koetin.
        Viellä tällainen, kun puhutaan huoneista, niin mikä niiden merkitys on ja missä järsestyksessä ?


      • vanhempi nainen
        Kaksin ei yksin kirjoitti:

        Hei! Tiedustelisin missä tällaisen, luonnehoroskoopin voisi itselleen teettää. Olen syntynyt 17.6.1968 Klo: 1.40 Helsinki.
        Onko yleensäkän kellon ajalla väliä.
        Voiko horoskoopin perusteella päätellä, minkä laisen ihmisen kanssa tulee parhaiten toimeen / elämän kuppani.
        Itse tunnen olevani kuin " kala vedessä " Toisen kaksosen seurassa. Minulla on kaksi lasta, ovat horoskoopeiltaan kala ja härkä, härkä tuntuisi olevan minulle kovenpi koetin.
        Viellä tällainen, kun puhutaan huoneista, niin mikä niiden merkitys on ja missä järsestyksessä ?

        Kiitos mielenkiinnostasi.
        Ikäväkyllä minulla ei ole kovin paljon aikaa paneutua tällä hetkellä mutta tein sinulle pikaanalyysikartan netissä.

        Sitä patsi asun Ruotsissa ja matkustan usein joten aika jää tiukalle.

        http://www.astro.fi/astrolog/index.pl

        Tuolta samalta sivulta voit tilata erilaisia horoskooppeja.Siellä on myös paljon ilmaistakin. Voi olla että nuo tiedot riittävätkin sinulle.

        Yritän vastata lyhyesti kysymyksiisi.
        Kellonajalla on suuri merkitys, sillä muuten ei kannata edes yrittää tehdä karttaa, sillä se ei tule olemaan luotettava, eikä siitä voi lukea juuri paljon mitään.

        Kyllä horoskoopista voi saada hyviä vinkkejä minkälaisten ihmisten kanssa tulee toimeen ja keiden kanssa saattaa tulla ristiriitoja. Elämänkumppania katsottaessa olsi hyvä jos tekisi molemmille osapuolille omat luonnehoroskoopit ja sitten vertaa niitä toisiinsa.Voit vaikka tekaista tuolla samalla sivulla miehellesikin horoskoopin. Se ei ole kovin vaikea juttu.

        Vilkaisin hyvin nopeasti karttaasi ja oli milenkiintosita havaita että lapsesi ovat härkä ja kalat horoskooppimerkeiltään. Kalalapsen kanssa sinulla on erittäin intuitiivinen, sisäinen,syvä, alitajuntainen suhde, missä te molemmat aavistatte toistenne tunteet ilman että te mitenkään niistä kerrotte tai niitä näytätte.

        Kun taas härkälapsi on yhteydessä sinun ascendenttiin, niihin luonteenpiirteisiin joilla toiset sinut tunnustavat ulkoapäin. Siis sinun sosiaalinen ulospäinsuuntautuva käytösmalli. Härkälapsesi käyttäytyy varamsti hyvin samalla tavalla kuin sinä kaikkien ihmisten kanssa ja näin ollen te varmasti peilaatte toinen toisianne ja näette niin hyvät kuin huonot käyttäytymistavat toissanne, vaikka ne ovat samalla myös omia köyttäytymistapojanne. Teidän suhde ei ole yhtä sisäinen kuin kalapasen ja sinun suhde häneen on enempi ulkoinen ja pinnallinen kuin kalalapseen. Uskaltaisin jopa arvata että kalalapsi on samaa sukupuolta kanssasi, kun taas härkälapsi vastakkaista sukupuolta.

        Äkkiä katsottuna on kaksoset todellakin sinulle sopivaa seuraa, myös aviopuolisona, koska sinulla on aurinko, merkurius, venus ja mars kaksosissa. Sitten onkin vaan kyse missä nuo planeetat ovat miehesi horoskoopissa. Sinulla on hyvin erikoisen voimakas yhtymä auringon, merkuriuksen, venuksen ja marssin kanssa mikä tekee sinusta erittäin dynaamisen, voimakkaan, mielenkiintoisen ja selkeän persoonallisuuden. Olet erittäin paljon kaksonen mutta sitä hieman tasapainoisempaa sorttia.Sinulla on ascendentti härässä mikä tasapainottaa sinua vielä kaiken muun lisäksi.

        Oikein hyvää päivän jatkoa sinulle!
        Tulen palstalle taas kun kerkiän.


      • vanhempi nainen
        vanhempi nainen kirjoitti:

        Kiitos mielenkiinnostasi.
        Ikäväkyllä minulla ei ole kovin paljon aikaa paneutua tällä hetkellä mutta tein sinulle pikaanalyysikartan netissä.

        Sitä patsi asun Ruotsissa ja matkustan usein joten aika jää tiukalle.

        http://www.astro.fi/astrolog/index.pl

        Tuolta samalta sivulta voit tilata erilaisia horoskooppeja.Siellä on myös paljon ilmaistakin. Voi olla että nuo tiedot riittävätkin sinulle.

        Yritän vastata lyhyesti kysymyksiisi.
        Kellonajalla on suuri merkitys, sillä muuten ei kannata edes yrittää tehdä karttaa, sillä se ei tule olemaan luotettava, eikä siitä voi lukea juuri paljon mitään.

        Kyllä horoskoopista voi saada hyviä vinkkejä minkälaisten ihmisten kanssa tulee toimeen ja keiden kanssa saattaa tulla ristiriitoja. Elämänkumppania katsottaessa olsi hyvä jos tekisi molemmille osapuolille omat luonnehoroskoopit ja sitten vertaa niitä toisiinsa.Voit vaikka tekaista tuolla samalla sivulla miehellesikin horoskoopin. Se ei ole kovin vaikea juttu.

        Vilkaisin hyvin nopeasti karttaasi ja oli milenkiintosita havaita että lapsesi ovat härkä ja kalat horoskooppimerkeiltään. Kalalapsen kanssa sinulla on erittäin intuitiivinen, sisäinen,syvä, alitajuntainen suhde, missä te molemmat aavistatte toistenne tunteet ilman että te mitenkään niistä kerrotte tai niitä näytätte.

        Kun taas härkälapsi on yhteydessä sinun ascendenttiin, niihin luonteenpiirteisiin joilla toiset sinut tunnustavat ulkoapäin. Siis sinun sosiaalinen ulospäinsuuntautuva käytösmalli. Härkälapsesi käyttäytyy varamsti hyvin samalla tavalla kuin sinä kaikkien ihmisten kanssa ja näin ollen te varmasti peilaatte toinen toisianne ja näette niin hyvät kuin huonot käyttäytymistavat toissanne, vaikka ne ovat samalla myös omia köyttäytymistapojanne. Teidän suhde ei ole yhtä sisäinen kuin kalapasen ja sinun suhde häneen on enempi ulkoinen ja pinnallinen kuin kalalapseen. Uskaltaisin jopa arvata että kalalapsi on samaa sukupuolta kanssasi, kun taas härkälapsi vastakkaista sukupuolta.

        Äkkiä katsottuna on kaksoset todellakin sinulle sopivaa seuraa, myös aviopuolisona, koska sinulla on aurinko, merkurius, venus ja mars kaksosissa. Sitten onkin vaan kyse missä nuo planeetat ovat miehesi horoskoopissa. Sinulla on hyvin erikoisen voimakas yhtymä auringon, merkuriuksen, venuksen ja marssin kanssa mikä tekee sinusta erittäin dynaamisen, voimakkaan, mielenkiintoisen ja selkeän persoonallisuuden. Olet erittäin paljon kaksonen mutta sitä hieman tasapainoisempaa sorttia.Sinulla on ascendentti härässä mikä tasapainottaa sinua vielä kaiken muun lisäksi.

        Oikein hyvää päivän jatkoa sinulle!
        Tulen palstalle taas kun kerkiän.

        ei se sinulle tekemäni kartta näy tuossa linkissä jostain syystä, joten joudut tekemään sen itse, Mutta ei se ole vaikea juttu, täytä syntymäaika, kellonaika, valitse syntymäpaikka ja paina 'tee kartta'. Siellä syntymäpaikan valinnassa on kaksi eri synnytyslaitosta Helsingissä, kätilöopisto ja naistenkliniikka.Siitä vaan valitset sen oikean.
        Lykkyä tykö!


      • Kaksin ei yksin
        vanhempi nainen kirjoitti:

        ei se sinulle tekemäni kartta näy tuossa linkissä jostain syystä, joten joudut tekemään sen itse, Mutta ei se ole vaikea juttu, täytä syntymäaika, kellonaika, valitse syntymäpaikka ja paina 'tee kartta'. Siellä syntymäpaikan valinnassa on kaksi eri synnytyslaitosta Helsingissä, kätilöopisto ja naistenkliniikka.Siitä vaan valitset sen oikean.
        Lykkyä tykö!

        Erittäin suuret kiitokset sinulle!
        Olin enemmän kuin tyytyväinen.
        Kiitos myöskin neuvoista, yritän tehdä kyseisen kartan, toivottavasti onnistun.

        Viellä kerran suuret kiitokset kaikesta ja vaivannäöstä.

        T. Kaksin ei yksin


    • Sanna

      Hei vaan!

      Itse sovin hyvinkin kuvaukseesi: olen tavallista maskuliinisempi ja käytän rivoa kieltä. Kuuntelen suomiräppiä, enkä todellakaan mitään pikku G:tä (anteeksi fanit!), vaan roisisanaisempia, kuten Steen, Notkea rotta, Raimo, Ässä, Kehäkettu, Memmy posse ym.

      Lisäksi käytän paljon päihteitä ja kavereinanikin on poikkeuksetta vain miehiä. En vain jostain syystä innostu "naisellisista" puheenaiheista. Olen myös sosiaalinen ja kiroilen LIIAN paljon. Osaan silti TARPEEN VAATIESSA naisellisiakin taitoja, esim. flirttailu onnistuu hyvin ;) Yksi ainoa mies on pitänyt liian maskuliinisena, mutta hän olikin itse normaalia feminiinisempi, joten kai hän olisi halunnut tuntea olonsa MIEHEKSI ;)

    • Pipe

      Olen myös syntynyt 17.6., mutta illansuussa ja olen noususkorpioni, uuden kuun ihminen. En pidä itseäni mitenkään miesmäisenä; olen vahva ja itsenäinen, mutta kuitenkin kiltti ja ystävällinen ihminen. Pidän klassisesta musiikista. Työskentelen informaatioalalla ja olen puhelias ja sosiaalinen. En kuitenkaan päästä lähelleni kovin helposti ja viihdyn yksin. Tarvitsen omaa aikaa. Minulla on mars vaa’ssa, venus härässä, aurinko, kuu ja uranus 8.huoneessa. Merkurius myös kaksosissa

    • Pipe

      Olen myös syntynyt 17.6., mutta illansuussa ja olen noususkorpioni, uuden kuun ihminen. Uskon, että iän myötä nousevan merkin vaikutus korostuu. En pidä itseäni mitenkään miesmäisenä; olen vahva ja itsenäinen, mutta kuitenkin kiltti ja ystävällinen ihminen. Pidän klassisesta musiikista. Työskentelen informaatioalalla ja olen puhelias ja sosiaalinen. En kuitenkaan päästä lähelleni kovin helposti ja viihdyn yksin. Tarvitsen omaa aikaa. Minulla on mars vaa’ssa, venus härässä, aurinko, kuu ja uranus 8.huoneessa. Merkurius myös kaksosissa.

    • Red84

      Lähes kaikki, mitä kirjoitit piti minun osaltani paikkansa. Tulen lähes kaikkien kanssa toimeen ja minulla on paljon hyviä ystäviä ns. eri piireistä, metalli-, rock-, pop-, räp kaikki skaalat ovat myös edustettuna levyhyllyssäni.. Saatan muuttaa radikaalistikin mieltäni musiikista, eli olen alunperin inhonnut jotain ja sitten yhtäkkiä se onkin lempimusaani. Kaikki kaverit ei tätä ymmärrä, vaan pitää mua jotenkin outona, kun en "seiso sanojeni takana".
      Näin ei suinkaan ole. Mielipiteeni asioista riippuu päivästä ja fiiliksestä.
      En nyt sanoisi että teen ihan mitä vaan tai olen jotenkin hullu, olen ainoastaan yllytyshullu. Joku roti täytyy käytöksessä olla ettei jengi pidä ihan friikkinä.. Ja mitä maskuliinisuuteen tulee, se pitää joiltakin osin paikkaansa, mutta en tarkoita että näytän kundilta, lähinnä verbaalisesti ajatellen. Siksipä moni hyvistä ystävistäni on miehiä. Jotkut naiset pitävät täysin idioottina suorasukaisuuteni vuoksi, mutta en ole siitä koskaan piitannut. Kaikkia kun ei voi miellyttää..
      Avoimuus on myös sellanen juttu, mikä on mua tässä elämässä jeesannut tosi paljon. Ja ennakkoluuloton asenne uusiin ja ehkä pelottaviinkin asioihin. Se meissä kaksosissa on parasta! :)

    • kehäkukka

      olen syntyny 17.6.mut toi kuvaus ei oikein sovi meikäläiseen kaikilta osin.mä en kyl mee ihan mihin tahansa porukkaan vaan kattelen huolella.hullu oon kuitenki =) ja tosi sosiaalinen.joku joskus sanoki et mä tulisin toimeen vaik puupölkyn kans =)

      • 17.6

        hmmhmm.. vai että rockmusaa? no mulle ainaki käy mutta sopivan kokosina annoksina, musamaku tulee ja menee kausiluontosesti. tällä hetkellä soitossa latarityyline diskopopitus X) miehekäs? ois tosi outoo ajatella itteeni miehekkääks mut juu, on sit tullu joululahjaks pyyettii nyrkkeilysäkkii. Oon myös kuullu olevani "yks jätkistä". tohon kait sit pätee se sosiaalisuusjuttuki> pyörin kyl vähän kaikenlaisis porukois ja tossa vähän aikaa sit ku oli tuparit ja kutuin kaikki yhtä aikaa sinne ni oli HIUKAN tense ilmapiiri X) mutta ku ite pystyy sekottuun niihin kaikkiin ni sit ei tullu ajatelleeks et se ei onnistus nii hyvin muilta... :P*vinkvink* kirjotelkaahan lisää tänne> on aina kiva kuulla kaksosten merkin hätnätpään pöpeistä ;D


    • 17.6

      Yhdyn mielipiteeseen :)

    • nnicalamoth

      Yks 17.6/96 ilmoittautuu!
      Kyllä kuuntelen metallimusiikkia ja jotkut voikin pitää mua ihan hulluna, mutta ei se mitään :D. Teen kanssa just niin, ku ite haluan, en oo kenenkään pompoteltavana ja sanon asiat suoraan, vaikka se sattuiskin keskustelun toista osapuolta :)

    • Skorpparin

      Kaveri muistaakseni syntynyt tuolloin, on hyvin rauhallinen ja hiljainen, tyttömäinen ja pitää aina saada tukeutua vahvempiin ja pysytellä sivumalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe